Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #1 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvorfor er jeg ikke overrasket?? http://www.bt.no/lokalt/sf/article159720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 22. mai 2003 #2 Del Skrevet 22. mai 2003 *Freeeees* BLIR SÅ SINNA AV SÅNT!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 22. mai 2003 #3 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det ikke typisk da? Det er vel mange eksempler på at rike og maktfulle personer slipper unna med mindre straff... Men like forbanna irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. mai 2003 #4 Del Skrevet 22. mai 2003 Åh, jeg blir så sint! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forvirret2003 Skrevet 24. mai 2003 #5 Del Skrevet 24. mai 2003 Hvorfor er jeg ikke overrasket??http://www.bt.no/lokalt/sf/article159720 Men når de maktfulle faktisk skal bli tiltalt og straffet på lik linje med menigmann, så er det galt det også. (jmf. T.Tønne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #6 Del Skrevet 24. mai 2003 Dette er et klassisk eksempel på forskjellsbehandling mellom kong salamon og jørgen hattemaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #7 Del Skrevet 24. mai 2003 All honør til Sorenskrivar Steinar Velle i Indre Sogn, som har grepet inn i saken og påpekt forskjellsbehandlingen. :evil: til poitiet i Indre Sogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #8 Del Skrevet 24. mai 2003 Leste om saken, og den gjør meg skikkelig sint! Det er forskjell på rikfolk og oss vanlig dødelige, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå