Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. juni 2003 #41 Del Skrevet 4. juni 2003 Er flott med kvinner som bruker sin feminine side og viser at de setter pris på kroppen sin, men det værste på jord er åletråder uten former eller kjøtt på kroppen. Det er på ingen måte sexy, heller fem kilo for mye enn å ta på suppeknoker. Og hvis dama må ha så unsansynlig spenstige og dyre designerklær for å se sexy ut - heh, da er det jo noe feil noen plass. Joda, flott med pynt nå og da, men det trengs ikke hver eneste dag. Det vakkreste på jord er en kvinne som kan ha det fint med seg selv - om det så er grilldress og laffe-bukser eller åletrange silkekjoler og heftig undertøy. Dere er best nakne, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nabodama Skrevet 4. juni 2003 #42 Del Skrevet 4. juni 2003 Har kommet fram til at jeg er fryktelig bortskjemt, jeg! For min kjære er ikke en mann som sier så mye, men han viser desto mer. Og det burde vel være nok....handlinger sier jo mer enn ord. Har forresten blitt flinkere til å gi ham komplimenter, og får også endel tilbake. Moonmood, det er viktig det du sier om gjensidighet. Vi gir mye begge to. Og det å kunne godta den andre som han/hun er. En må svelge noen kameler en gang i blant, eller ta noen oppgjør med seg selv. Det er ikke alltid en har rett, og det er heller ikke alltid lett å se ting fra den andre siden.....men en lærer mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 5. juni 2003 #43 Del Skrevet 5. juni 2003 En antakelse kan jo også være at vi menn generelt oftere kanskje viser vår affeksjon for en kvinne på andre måter enn dere er klar over? Jeg er ikke så sikker på om det gjelder meg, men det er en tanke jeg har lurt litt på. Hvordan da? -skulle jeg likt å visst, det er ikke alltid så lett å forstå seg på dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 5. juni 2003 #44 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg får ofte komplimenter av Ferdinand. Både når jeg er pyntet og før jeg rekker å pynte meg. Dette gjør meg både stolt og glad selv om jeg vet at det er det indre som teller mest. Jeg er mest overrasket over at han finner meg nydelig om morgenen. Jeg er nemlig av den typen som våkner med håret til alle kanter og med hovent ansikt med "pute-striper" på kryss og tvers. Men jeg gir også ham ofte komplimenter. Han er nemlig bare knallskjønn.... *sukk* Kanskje det er en sammenheng mellom å gi og å få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 5. juni 2003 #45 Del Skrevet 5. juni 2003 . Dere er best nakne, uansett. Sukk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå