Gå til innhold

Gullfia sin bryllupsdagbok


Gullfia

Anbefalte innlegg

Da var det kanskje på tide å tørke støv av denne dagboka igjen. Har gått i ett med oppussing og ny jobb i det siste, men noe har det da skjedd på bryllupsfronten også.

Farger er bestemt: Dyprød, hvitt, grønt og sølv.

Invitasjoner er designet og ferdige om ikke så altfor lenge.

Funnet en frisør som tar 2700,- for prøvetime, sminke og håroppsett. Samt at jeg får kle meg og ordne alt der. Ikke så ille pris vel?

Fotograf som skal ta bilder i og utenfor kirka. Må finne en litt mer "kreativ" fotograf til å ta bryllupsbildene av oss to.

Kjole (type Jean, Maggie Sottero) , underskjørt og slør er kjøpt brukt (fornuftige meg :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo et skikkelig koselig frieri syns jeg :jepp: Vårt var også egentlig litt planlagt.. vi hadde fått ringene og satt de på, men om kvelden når vi skulle legge oss fant kjære ut at han hadde jo glemt å fri til meg... Så der lå ejg med hodet på brystkassen hans når han spurte om jeg ville gifte meg med han :rødme:

Helt perfekt syns jeg :jepp:

Trenger ikke å være så avansert for å bli bra :strix:

Men ihvertfal (bla bla bla :fnise: )

:velkommen: i dagbokgjengen og lykke til med planleggingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Det var jo et skikkelig koselig frieri syns jeg :jepp: Vårt var også egentlig litt planlagt.. vi hadde fått ringene og satt de på, men om kvelden når vi skulle legge oss fant kjære ut at han hadde jo glemt å fri til meg... Så der lå ejg med hodet på brystkassen hans når han spurte om jeg ville gifte meg med han :rødme:

Helt perfekt syns jeg :jepp:

Akkurat sånn det skal være :)

Kjekt at noen titter innom boka mi. Har vært fryktelig sløv til å skrive, men har egentlig ikke skjedd så mye i det siste.

I dag har vi fått fotograf i boks. Fikk litt sånn plutselig panikk da vi fikk beskjed av en fotograf om at vi måtte skyndte oss, ettersom det begynte å bli fullt allerede.

Vi har fått tak i en fotograf som blir med meg på brudepynting, tar bilder under vielsen og utenfor kirka etterpå. Han har dog aldri jobbet med bryllup før så turde ikke satse på han til å ta bryllupsbildene av oss. Men for alle de timene og alle bildene høyoppløselig på cd skal han bare ha 2000,- så verdt et forsøk:)

De "skikkelige" bryllupsbildene fikk vi ordnet fotograf til i dag.

Gøy at det endelig begynner å skje noe. Trodde det skullde være en KJEMPEJOBB å planlegge bryllup, men til nå har det jo nesten ikke vært noenting å gjøre..

En ting jeg grubler litt på om dagen er pynting av lokale og blomster og slikt... Er ikke en veldig kreativ/tålmodig sjel når det kommer til slikt... Men det ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Og der var gjestelista komplett...kanskje litt for komplett etter min smak..

Trodde vi kom til å invitere ca 70 stk, og regnet da med at ikke alle kunne komme. Men etter jeg begynte å skrive invitasjonene dukket det opp både den ene og andre som måtte inviteres....og vips var vi oppe i 84 inviterte!! Kjenner jeg får litt åndenød når jeg tenker på det... Vet ikke helt hvem vi skulle kutte ut heller, har liksom tenkt det at vi kunne invitere det meste av slekt og venner uten å komme opp i altfor mange. Og noe rykter har gått så blir feil å plutselig utelukke noen.

Kanskje litt stygt av meg, men håper nesten litt at ikke alle kan komme. Man har jo ikke sjans til å gi 84 gjester den oppmerksomheten de fortjener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...