Gå til innhold

Gullfia sin bryllupsdagbok


Gullfia

Anbefalte innlegg

August 2009 skal jeg endelig få prinsessedagen jeg har drømt om så lenge :)

Det hele begynte med at jeg innrømmet min akutte verpesjuke, og han lot det glippe at han hadde tenkt endel på det å gifte seg i det siste. Bing sa det i hodet mitt og planleggingen var i gang....det var bare det at han gjerne ville fri på en ordentlig måte og derfor ikke ville være med på noe planlegging enda. Etter vi hadde lagt oss i går hadde vi en lang samtale om hvem som tenkte hva og hvorfor og hvordan og og og.... Forberedte meg engentlig på å legge hele greia på hylla en stund (VANSKELIG), men så går han ut på badet en tur og når han kommer tilbake ber han meg reise meg opp...og så går han ned på kne og frir :ler:

Kanskje ikke det man tenker på som et fantastisk romantisk frieri, litt rart kanskje...men helt PERFEKT :ler: Liker rart jeg!

Så nå er det ca hundretusenmillionermilliarder tanker og idéer i hodet mitt....jeg som egentlig skal skrive ferdig masteroppgaven min denne uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Gratulerer så mye med forlovelse og bryllupsplaner.

Hørtes ut som ett koselig frieri da.

Skal bli spennende å følge med framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Gratulere me frieriet og det forestående bryllupet!

"rare"? friere syns je e mye mer romantisk enn paris, london eye ol. Men så e je vel litt jordnær je da...

Gled dæi tell tia framover, de e mye gøy, å KGpien har mye bra tips!

:hjerte: Klæm fra Ronjadatterdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen :bukke:

Tenkt litt på det med brudekjole, er egentlig ikke så viktig for meg å eie kjolen selv. Noen som har erfaringer med utleiekjoler?

Skoene derimot.....de skal beholdes som et minne og bør derfor være FANTASTISKE, skulle gjerne hengt dem på veggen etterpå....men spørs om sambo er helt enig i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom alt går etter planen blir det bryllup 15.august :bryllup:

Sånn ca i Sørumsområdet. Tips til lokaler mottas med takk :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siripiri

Heisann! :vinke:

Og :velkommen: til oss :)

Gratulerer med forlovelse å bryllup :-D

Ja et år går veeeldig fort.. Har vært forlovet i et halvt år, men det kjennes som det var i går :)

Og ikke minst er det plutselig blitt under et år til vi skal gifte oss :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå synes jeg et år er altfor lenge, skulle gjerne planlagt alt NÅ og giftet meg i morgen :)

Men får kanskje skrive ferdig master oppgaven min først...skal inn om litt over to uker og konsentrasjonsvanskene er STORE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Nyyydelig kjole!! :-D

Ja det er kjekt å ha prøvd før man kjøper... Vet liksom hva man får da :fnise:

Ja det var en snill venninne! Kunne godt hadd en slik i Usa jeg også, finner så sinnsykt mye fint der altså! :-D :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at jeg finner den her i norge nå. Skal på kjoleprøving neste torsdag :danse:

Har lyst på noe som er litt spesielt...klarer ikke helt å se for meg i en sånn helt hvit kjole med stort ballskjørt....føler meg litt som en bjelle i sånne kjoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...sett litt rundt på nett og tror det blir vanskelig å finne drømmekjolen for å få prøvd den :sur:

Litt risky å bare bestille, er det ikke? Står jo størrelses guide på thebridalshop.com, men ingen størrelser som matcher helt mine mål, men dette kan vel muligens tilpasses. Dessuten er jeg lang som et vondt år og skal IKKE ha høyvannskjole, og finner ikke noe om hvor lange disse kjolene er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HURRA :danser:

Kirke og lokale er i boks. 15. august klokken 13.30 gifter vi oss i Frogner gamle kirke (nyyyyydelig kirke) og festen fortsetter etterpå i Herredshuset på Jessheim :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
HURRA :danser:

Kirke og lokale er i boks. 15. august klokken 13.30 gifter vi oss i Frogner gamle kirke (nyyyyydelig kirke) og festen fortsetter etterpå i Herredshuset på Jessheim :bryllup:

:danse: :danse: :danse: For kirke og lokale :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snek meg en tur til Agape i dag selv om jeg egentlig MÅ gjøre ferdig diplomoppgaven snart.

Og der fant jeg KJOLEN!! Likner litt på denne ihvertfall foran:

http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...mp;style=V7018T

Men litt skummelt at det var første kjolen jeg prøvde, bør kanskje kikke litt mer rundt...Men kjenner et sug i magen hver gang jeg tenker på den, nesten som å være nyforelsket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :bukke:

Nå må jeg bare få ferdig denne oppgaven min og så skal jeg inn å snoke i dagbøkene her for å samle tips og triks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...