Gå til innhold

Utgangsmusikken i kronprinsbryllupet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som vet hva utgangsmusikken med orgel og Jan Garbarek på saxofon fra kronprinsbryllupet heter? Hvor kan man få tak i notene? Har tenkt på om vi skal ha den i vårt bryllup. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde den som inngangsmarsj i vårt brullup forrige sommer' date=' og den er bare kjempeflott.[/quote']

Hvem hadde dere til å spille?

Vi tenker også på å ha en bruremarsj som ikke er brukt så mye. Trolig Jan Magne Førdes bruremarsj, men vi har ennå ikke funnet noen til å spille trompet, saksofon e.l., og regner med at den ikke blir like bra på bare kirkeorgelet.

Kjenner flere som spiller trompet og saksofon, men dessverre er det kort tid igjen (3 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også vært på jakt etter denne. Er det noen som vet om den finnes på cd eller noe? tenkte kanskje det var gitt ut noe i etterkant av kronprinsbryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Organisten spilte den på orgelet, og det var kjempefint. Jeg var i et bryllup uken før vi giftet oss, og da ble den også spilt på orgel, og det var ikke pent, så jeg var veldig skeptisk til hvordan dette ville låte, og dro derfor innom organisten en dag han øvde for å høre på den. Og denne organisten er utrolig flink, så jeg kunne slappe helt av , for dette ble supert.

Jeg vet at han slet med å få tak i notene til denne - og at han fikk sendt de fra en kollega - nordover i landet.

Den finnes på en gammel plate med Lom Spelemannslag. Plata har bilde fra Vinstra.

Jeg lånte den på bibilioteket.

Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...