Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #1 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det noen som vet hva utgangsmusikken med orgel og Jan Garbarek på saxofon fra kronprinsbryllupet heter? Hvor kan man få tak i notene? Har tenkt på om vi skal ha den i vårt bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #2 Del Skrevet 22. mai 2003 Den heter Gamal brudemarsj fra Nord Gudbrandsdal du kan lese om den her: http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/kongeh...ar/1250514.html Vi hadde den som inngangsmarsj i vårt brullup forrige sommer, og den er bare kjempeflott. Lykke til! Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 22. mai 2003 #3 Del Skrevet 22. mai 2003 Vi hadde den som inngangsmarsj i vårt brullup forrige sommer' date=' og den er bare kjempeflott.[/quote'] Hvem hadde dere til å spille? Vi tenker også på å ha en bruremarsj som ikke er brukt så mye. Trolig Jan Magne Førdes bruremarsj, men vi har ennå ikke funnet noen til å spille trompet, saksofon e.l., og regner med at den ikke blir like bra på bare kirkeorgelet. Kjenner flere som spiller trompet og saksofon, men dessverre er det kort tid igjen (3 uker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #4 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har også vært på jakt etter denne. Er det noen som vet om den finnes på cd eller noe? tenkte kanskje det var gitt ut noe i etterkant av kronprinsbryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #5 Del Skrevet 22. mai 2003 Organisten spilte den på orgelet, og det var kjempefint. Jeg var i et bryllup uken før vi giftet oss, og da ble den også spilt på orgel, og det var ikke pent, så jeg var veldig skeptisk til hvordan dette ville låte, og dro derfor innom organisten en dag han øvde for å høre på den. Og denne organisten er utrolig flink, så jeg kunne slappe helt av , for dette ble supert. Jeg vet at han slet med å få tak i notene til denne - og at han fikk sendt de fra en kollega - nordover i landet. Den finnes på en gammel plate med Lom Spelemannslag. Plata har bilde fra Vinstra. Jeg lånte den på bibilioteket. Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå