TuttaV Skrevet 6. mars 2009 #701 Del Skrevet 6. mars 2009 har det vært KG-date?!? Med hvem da?? Ønsker deg en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2009 #702 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg elsket krydderiet! Dessuten søler jeg mye når jeg spiser popcorn, så det duftet white cheddar av kløfta mi da jeg kom hjem. Min kjære var ikke så begeistret for det... skjønner ikke det... :klø: Neste date ses vi vet du Får satse på at vi sees neste date Merkelig at han ikke likte ostepupper så godt?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 6. mars 2009 har det vært KG-date?!? Med hvem da?? Ønsker deg en riktig god helg!! Med Twisted, Ansjoni, cypress og jeg Det blir nok gjentagelse, så det er bare å komme Får satse på at vi sees neste date Merkelig at han ikke likte ostepupper så godt?!? Helt merkelig. Det som er så godt (Tror jeg... :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2009 #704 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg stemmer for gjentakelse på formiddagen 3.april, for da er jeg i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 6. mars 2009 Det var slettes ikke et dumt forslag, Mazzi Det er fler av oss som kan på formiddagen Noen studenter igjen her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. mars 2009 #706 Del Skrevet 7. mars 2009 Med Twisted, Ansjoni, cypress og jeg Det blir nok gjentagelse, så det er bare å komme ooh! Det hadde vært koslig! Så artig at dere fikk til å møtes sånn! Hva gjorde dere for noe? Jeg har skjønt at det kanskje var kino involvert? Ønsker deg en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. mars 2009 #707 Del Skrevet 7. mars 2009 Nei til formiddagsdate!!! Men bare fordi jeg vil være med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. mars 2009 #708 Del Skrevet 7. mars 2009 Forresten TuttaV, vi spiste tapas på San Leandro og og så på Bruder i krig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 7. mars 2009 ooh! Det hadde vært koslig! Så artig at dere fikk til å møtes sånn! Hva gjorde dere for noe? Jeg har skjønt at det kanskje var kino involvert? Ønsker deg en riktig god helg!! Ja, det var kjempekoselig De var like søte i virkeligheten! Som Twisted sier, så ble det tapas og kino Nei til formiddagsdate!!! Men bare fordi jeg vil være med!!! Det er lov å demonstrere litt da, ja Forresten TuttaV, vi spiste tapas på San Leandro og og så på Bruder i krig... Og jeg er sikker på at cypress rødmet litt da hun bestilte billettene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. mars 2009 #710 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er lov å demonstrere litt da, ja Og jeg er sikker på at cypress rødmet litt da hun bestilte billettene.... Eventuelt så tar jeg fri! Og ja, cypress måtte tvinges til billettbestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mars 2009 #711 Del Skrevet 7. mars 2009 ja til formiddagsdate i oslo mandag 16.mars. alle må ta seg fri fra jobb! Plingo har talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 7. mars 2009 Og plingo har alltid rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mars 2009 #713 Del Skrevet 7. mars 2009 Og plingo har alltid rett! Ja, det faktum har vi jo etablert for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. mars 2009 #714 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei til formiddagsdate!!! Men bare fordi jeg vil være med!!! Enig! Formiddagsdate er blæ!! :gjeiper: Eventuelt så tar jeg fri! Og ja, cypress måtte tvinges til billettbestilling! "Jeg skal ha 4 billetter til den derre *hvisker* brudefilmen..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. mars 2009 #715 Del Skrevet 9. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. mars 2009 #716 Del Skrevet 9. mars 2009 "Jeg skal ha 4 billetter til den derre *hvisker* brudefilmen..." Ja, det husker jeg!! Ellers er jeg rimelig fleksibel på ettermiddag og formiddag jeg For å si det med shakira: Whenever, Wherever We're meant to be together I'll be there and you'll be near And that's the deal my dear Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #717 Del Skrevet 9. mars 2009 "Jeg skal ha 4 billetter til den derre *hvisker* brudefilmen..." Du var litt søt da, ja Ja, det husker jeg!! Ellers er jeg rimelig fleksibel på ettermiddag og formiddag jeg For å si det med shakira: Whenever, Wherever We're meant to be together I'll be there and you'll be near And that's the deal my dear Nå fikk jeg bilder i hodet av Ansjoni som kommer dansende, vrikkende, romperistende og syngende på formiddagsdate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mars 2009 #718 Del Skrevet 9. mars 2009 jeg fikk dumme sangen på hjernen, så jeg måtte finne den på youtube og høre gjennom den en gang for å få den ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. mars 2009 #719 Del Skrevet 9. mars 2009 Så morsomt med date da jenter, var filmen bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe... bra og bra... var hvertfall ikke direkte dårlig, vi ga den en treer Jeg lo til og med et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg