Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte jeg også skulle oppdatere meg litt her, men det førte til en romlende mage (for mye pinnekjøtt snakk her inne :fnise:) og, byttet dato! Altså jeg leste bare forige side her, men vi er visst flere som trenger en liten oppdagering :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Arrester meg hvis jeg tar feil her nå, men var ikke den opprinnelige bryllupsdatoen til Miss Shorty i oktober, men så endret de den fordi de skulle gifte seg i Berlin? :klø:

Mye pinnekjøttprat her ja, blir sulten jeg :fnise:

God helg, Shorty! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens :vinke:

Ansjoni har delvis rett :Nikke: Datoen endret seg da jeg (kremt... VI) bestemte at vi skulle gifte oss i Berlin, ja. Den opprinnelige datoen var forøvrig også i september, men det spiller ingen rolle. Vi byttet altså fra 12. til 3. september :)

Det leder meg til en detalj jeg ennå ikke har påpekt; jeg fyller 30 4. september, dvs jeg unngår å bli peppermø :fnise: En kamerat av meg spekulerer i om det er "an act of desperation", men det er ikke det altså... Det hadde mer med tiden til ambassaden å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det tror vi på. ;):fnise:

Neida. Men det er jo greit å bli gift før man blir 30. :lol:

Da har dere mye å feire på turen da! :hoppe::strix::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er absolutt mye å feire :hoppe:

Ikke bare min bursdag, men min kjæres bursdag og ;) Det blir fest tre dager på rad, faktisk! Vi gifter oss 3. september, jeg fyller 30 4. september, min kjære fyller 44 den 5. september :danser: Jeg opplyste min kjære i går om at jeg måtte kjøpe to kjoler til, minst, til alle disse anledningene. Er ikke det en selvfølge? Vi skal jo faktisk feste tre dager :Nikke: Min kjære sa ingenting, fikk litt sånne store øyne han får når han ikke vil si noe.... men egentlig har en innvendig. Barnslig av ham :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Jeg fant plutselig sko jeg kunne tenke meg :)

Her!

OOOOOOOOO, fantasktiske sko!!! (og jeg er ikke en skoperson engang!)

Kunne godt tenkt meg sånne i svart!!! :jepp:

God helg Shorty!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Jeg vil ha den. Tror det finnes en størrelse som kan passe... bare det at jeg ikke tør gå med sånt offentlig... mer sånn soveroms-outfit. Dyrt vorspiel til sexen med andre ord :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:sjenert: Jeg vil ha den. Tror det finnes en størrelse som kan passe... bare det at jeg ikke tør gå med sånt offentlig... mer sånn soveroms-outfit. Dyrt vorspiel til sexen med andre ord :fnise:

Aha, da forstår jeg brått mer! :lur:

Jeg er litt sånn som deg jeg også, tøff bak lukkede dører, men altfor selvbevisst i det offentlige rom.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er sånn det er :Nikke:

Forestiller meg at du er en liten metal-pinup, jeg, Twisted ;) Ser for meg at mange av de kjolene på divacorsets.com og divacatwalk.com kan være noe for deg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jepp, det er sånn det er :Nikke:

Forestiller meg at du er en liten metal-pinup, jeg, Twisted ;) Ser for meg at mange av de kjolene på divacorsets.com og divacatwalk.com kan være noe for deg :sjarmor:

Metal/goth er vel riktig, pinup vet jeg ikke helt.... Kanskje jeg må begynne å eksperimentere?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...