Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Flinke dere er som øver på dansing:D Men ja, det er supervanskelig å la seg føre innimellom ... *argh* Å ha tiltro til disse guttene er vaaanskelig:p

Håper du får en strålende helg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Jeg er også elendig til å bli ført....

Jeg får alltid for meg at jeg skal føre dansen, isteden for han :ler: Skal ikke være lett det her..

Men til vårt forsvar, som jeg syns er på sin plass, så avhenger det også av at mannen KAN danse. Jeg har ikke danset med en mann som KAN danse før, og da er jeg heller ikke vant til å bli ført. Derfor kræsjer det no voldsomt :fnise:

Heisann :hoppe:

Jeg vil gjerne bli ført, men har en mann som ikke er så god på det :fnise: Må ta en titt på linkene dine når jeg ikke er på jobb *hysj*

Kjekt at folk legger litt flid i matlagingen, jeg er sånn selv også, men kunne nok utforsket enda mer ;)

Jeg har egentlig vært litt enspora når det gjelder mat en stund. Type rent kjøtt og ovnsbakte grønnsaker. Godt det altså, men det er jo mye av det samme. Derfor skaffet jeg meg Fedons kokebok, og da lærer jeg mer også :Nikke: Maten hans varer så lenge i magen uten å være tung, det er digg :tommelopp:

Stakkars din kjære som blir ristet så hardt at han nesten knekker. :fnise:

Men dere blir nok et elegant par når dere danser brudevalsen på festen deres. :rødme:

Ja, kanskje vi til og med blir minneverdige ;) Som f.eks hvis jeg snubler og tråkker på ham :fnise: Neida, det blir sikkert fint :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Skulle gjerne sett den filleristingen.. Men dumt at han skadet seg da... Han skal vel lære deg selv da eller?? Vi vil også danse ordentlig vals, men vi trenger et kurs!!! Har du kanskje tips om hvor vi bør dra?? :klø:

Kurs ja... Jeg fant denne siden til deg; Men om noen er å anbefale vet jeg ikke... mange er veldig dyre syns jeg..... :hakeslepp:

Er også interessert i valsekurs :jepp: Tror det rett og slett er en nødvendighet ;)

Du kan få denne du og ;)

Flinke dere er som øver på dansing:D Men ja, det er supervanskelig å la seg føre innimellom ... *argh* Å ha tiltro til disse guttene er vaaanskelig:p

Håper du får en strålende helg:D

:vinke: Koselig at du stakk innom :) Ha en fabelaktig helg du og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje vi til og med blir minneverdige ;) Som f.eks hvis jeg snubler og tråkker på ham :fnise: Neida, det blir sikkert fint :Nikke:

Jeg tror dere blir minneverdige uten at du tråkker på han jeg. :Nikke:

God helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

God helg Shorty!!! :klemmer:

(Er forresten enig i at det er annerledes hvis mannen virkelig kan danse.... Vi trenger bare litt øvelse i å ha sånt å forholde oss til! :) Kjære nekter sånn type dans uansett, så jeg må i tilfelle danse alene....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg liker å lage mat og setter min ære i å lage ting fra bunn. Stort sett hvertfall ;) Og det tar jo ikke lang tid, dessuten er det morsommere, og det er lettere å kontrollere hva jeg får i meg :Nikke:

Men angående vals. Dette har jeg kanskje nevnt før, men jeg sier det igjen. Min kjære er altså en gammel selskapsdanser, og konkurrerte mye i sine yngre dager. Vi har bestemt at jeg skal lære meg skikkelig vals. Men ribbenet hans må gro først :fnise: Det bristet da en kollega av ham løftet ham opp og ristet på ham :ler: Ja, ristet på ham.... :klø: Mannfolk....

Edit: Småleif her og der

Så bra at du lager alt fra bunnen av! Skulle ønske jeg hadde tid til det oftere :sukk: Men jeg prøver så godt jeg kan da! :jepp:

Jeg også danset selskapsdans når jeg var yngre, så jeg har veeeldig lyst på litt fancy vals! :Nikke: Men vet ikke helt hvor og hvordan vi skal få lært det... Har tenkt til å melde oss på et brudevalskurs, også får vi ta det derfra tenker jeg.

Dakar mannen din som har blitt filleristet :fnise:

Ja, da. Han kan føre. Utfordringen er vel for meg å LA MEG FØRE...... vi har prøvd å danse på fest skjønner du. Men han syns jeg er helt stiv og håpløs, og ikke medgjørlig for fem flate øre :fnise:

Hehe.... det er vel det som er problemet for mange (inkl meg :sjenert) - at man ikke prøver å føre mannen. Men jeg syns jo til tider at det blir så mye bedre når jeg har kontrollen ;)

HA EN FORTSATT GOD HELG!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Var det sånn at du hadde tenkt å være med på KG-treff denne gangen egentlig?? Det planlegges bowling 13. feb.... Jeg vet ikke om jeg kan enda, for Mannen har bursdag dagen etter, og jeg vet ikke om/når han skal feire..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Du kan få denne du og ;)

Takk for link! Da er det iallefall i orden, men den neste (og mye større) utfordringen er å få med mannen :rolleyes:

Hva skjer på semesterkortfronten forresten?

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du lager alt fra bunnen av! Skulle ønske jeg hadde tid til det oftere :sukk: Men jeg prøver så godt jeg kan da! :jepp:

Jeg også danset selskapsdans når jeg var yngre, så jeg har veeeldig lyst på litt fancy vals! :Nikke: Men vet ikke helt hvor og hvordan vi skal få lært det... Har tenkt til å melde oss på et brudevalskurs, også får vi ta det derfra tenker jeg.

Dakar mannen din som har blitt filleristet :fnise:

Hehe.... det er vel det som er problemet for mange (inkl meg :sjenert) - at man ikke prøver å føre mannen. Men jeg syns jo til tider at det blir så mye bedre når jeg har kontrollen ;)

HA EN FORTSATT GOD HELG!

:hug:

Men hvis du har danset tidligere, så kommer du sikkert lett inn i det igjen, og sjansen for at du ser elegant ut, vil være stor vil jeg tro ;) Tror det med å føre har noe med behovet for kontroll å gjøre, ja.... Skal innrømme at jeg er en aldri så liten kontrollfrik.... :sjenert:

Du? Var det sånn at du hadde tenkt å være med på KG-treff denne gangen egentlig?? Det planlegges bowling 13. feb.... Jeg vet ikke om jeg kan enda, for Mannen har bursdag dagen etter, og jeg vet ikke om/når han skal feire..

Ja... jeg har vurdert det ja. Var ikke med på diskusjonen om dato, syns det mye heller var bedre å vente på at folk ble enige og så vurdere om det passet eller ikke. Men si i fra når mannen har funnet ut av ting da :Nikke: Jeg skal se i min fancy, stappfulle og viktige almanakk, så skal du ikke se bort i fra at jeg dukker opp...

Takk for link! Da er det iallefall i orden, men den neste (og mye større) utfordringen er å få med mannen :rolleyes:

Hva skjer på semesterkortfronten forresten?

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Hehe, det kan kanskje være en utfordring med enkelte mannfolk, har jeg hørt. Men de kan også være fulle av overraskelser :Nikke:

Semesterkortet mitt kom på fredag, men jeg dro på trening før jeg fant kortet i posten. Bolledeig tipset meg om noe veldig innlysende.. nemlig at SiO kan jo sjekke om jeg har betalt til SiO..... :sjenert: Logisk og fryktelig irriterende at jeg ikke tenkte på det helt av meg selv... :slår: Men nå er røya fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig historien bak "Betal regningene i tide!" ?? :klø:

Jeg sier fra når jeg vet om det blir KG-treff på meg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ingen historie bak signaturen. Greia er at jeg blir så fort lei signaturene mine, at jeg nesten i affekt går inn i kontrollpanel og skriver det første som faller meg inn. Denne gangen følte jeg for å gi et godt og velment råd :Nikke:

Og som jeg skrev i Twisteds bok... jeg skal i bursdag den 13, februar og kan dermed ikke komme på treff. Men skal følge med i Oslo-tråden og spane datoer for neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åokidåoki!! Jeg svarte forsåvid også i Twisteds bok, men kan jo ta det her og. Det passer jo antagelig ikke kjempegodt for meg heller, så jeg er nesten litt glad for at dere heller ikke kan nå... :sjenert: Vi får ta det igjen en annen gang!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har fått semesterkortet ditt :jepp: Men kjedelig at du kunne ha trent uansett da :fnise:

Hvordan går dagen? Gått betalt noen regninger i tide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for det gode og velmenende rådet forresten!! :tommelopp:

:fnise:

Bare hyggelig ;)

Så bra du har fått semesterkortet ditt :jepp: Men kjedelig at du kunne ha trent uansett da :fnise:

Hvordan går dagen? Gått betalt noen regninger i tide :fnise:

Vel, siden du spør, så kan jeg jo fortelle at denne måneden har nettbanken streiket, så jeg betalte alt 10 dager for sent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo litt da jeg leste dette (fra KG-artikkelen om vinterdepresjon ovenfor her)

Holte forteller at den typiske personen med vinterdepresjoner er en kvinne på rundt 28 år som er oppe klokken 2 om natten og spiser sjokoladekake på grunn av søvnforstyrrelser og søthunger.

:ler: Imponert over hvor konkret det er mulig å bli :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Er sjelden jeg gidder å lese noen av KG-artiklene, for de jeg har lest syns jeg var temmelig tynne. Men noen er jo ufrivillig morsomme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! :Nikke:

Hadde det ikke vært for forumet, hadde jeg ALDRI hengt her inne. Ikke kjøper jeg Mag, heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har danset tidligere, så kommer du sikkert lett inn i det igjen, og sjansen for at du ser elegant ut, vil være stor vil jeg tro ;) Tror det med å føre har noe med behovet for kontroll å gjøre, ja.... Skal innrømme at jeg er en aldri så liten kontrollfrik.... :sjenert:

Da er vi to ;)... :sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...