Disco Biscuit Skrevet 16. januar 2009 #561 Del Skrevet 16. januar 2009 ny dato :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 16. januar 2009 #562 Del Skrevet 16. januar 2009 Tenkte jeg også skulle oppdatere meg litt her, men det førte til en romlende mage (for mye pinnekjøtt snakk her inne ) og, byttet dato! Altså jeg leste bare forige side her, men vi er visst flere som trenger en liten oppdagering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. januar 2009 #563 Del Skrevet 16. januar 2009 Arrester meg hvis jeg tar feil her nå, men var ikke den opprinnelige bryllupsdatoen til Miss Shorty i oktober, men så endret de den fordi de skulle gifte seg i Berlin? :klø: Mye pinnekjøttprat her ja, blir sulten jeg God helg, Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #564 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei folkens Ansjoni har delvis rett Datoen endret seg da jeg (kremt... VI) bestemte at vi skulle gifte oss i Berlin, ja. Den opprinnelige datoen var forøvrig også i september, men det spiller ingen rolle. Vi byttet altså fra 12. til 3. september Det leder meg til en detalj jeg ennå ikke har påpekt; jeg fyller 30 4. september, dvs jeg unngår å bli peppermø En kamerat av meg spekulerer i om det er "an act of desperation", men det er ikke det altså... Det hadde mer med tiden til ambassaden å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. januar 2009 #565 Del Skrevet 16. januar 2009 Jada, det tror vi på. Neida. Men det er jo greit å bli gift før man blir 30. Da har dere mye å feire på turen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, det er absolutt mye å feire Ikke bare min bursdag, men min kjæres bursdag og Det blir fest tre dager på rad, faktisk! Vi gifter oss 3. september, jeg fyller 30 4. september, min kjære fyller 44 den 5. september Jeg opplyste min kjære i går om at jeg måtte kjøpe to kjoler til, minst, til alle disse anledningene. Er ikke det en selvfølge? Vi skal jo faktisk feste tre dager Min kjære sa ingenting, fikk litt sånne store øyne han får når han ikke vil si noe.... men egentlig har en innvendig. Barnslig av ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. januar 2009 #567 Del Skrevet 16. januar 2009 Så morsomt da! Tri heile dagar til ende! Selvfølgelig må du ha to kjoler til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 16. januar 2009 Jwpp, og her er en av kjolene jeg skal kjøpe for å ha på min bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. januar 2009 #569 Del Skrevet 16. januar 2009 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg fant plutselig sko jeg kunne tenke meg Her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #571 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg fant plutselig sko jeg kunne tenke meg Her! OOOOOOOOO, fantasktiske sko!!! (og jeg er ikke en skoperson engang!) Kunne godt tenkt meg sånne i svart!!! God helg Shorty!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er masse å velge i, bare søk på Granny Boots Bad ass-kjolen over alle Bad ass-kjoler er på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 16. januar 2009 En aktuell kjole på bursdagen til min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #574 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er masse å velge i, bare søk på Granny Boots Bad ass-kjolen over alle Bad ass-kjoler er på salg Klarer du å pull it off, er det all ære til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg vil ha den. Tror det finnes en størrelse som kan passe... bare det at jeg ikke tør gå med sånt offentlig... mer sånn soveroms-outfit. Dyrt vorspiel til sexen med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #576 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg vil ha den. Tror det finnes en størrelse som kan passe... bare det at jeg ikke tør gå med sånt offentlig... mer sånn soveroms-outfit. Dyrt vorspiel til sexen med andre ord Aha, da forstår jeg brått mer! Jeg er litt sånn som deg jeg også, tøff bak lukkede dører, men altfor selvbevisst i det offentlige rom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 16. januar 2009 Jepp, det er sånn det er Forestiller meg at du er en liten metal-pinup, jeg, Twisted Ser for meg at mange av de kjolene på divacorsets.com og divacatwalk.com kan være noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #578 Del Skrevet 16. januar 2009 Jepp, det er sånn det er Forestiller meg at du er en liten metal-pinup, jeg, Twisted Ser for meg at mange av de kjolene på divacorsets.com og divacatwalk.com kan være noe for deg Metal/goth er vel riktig, pinup vet jeg ikke helt.... Kanskje jeg må begynne å eksperimentere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje det? Ut med rompa og frem med trutmunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #580 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje det? Ut med rompa og frem med trutmunnen Du får ta meg i lære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg