Muffin! Skrevet 9. januar 2009 #541 Del Skrevet 9. januar 2009 Alltid litt spennende å vente på sensuren. Jeg tripper også rundt om dagen. Skulle fått vite to karakterer neste fredag, men fikk beskjed i går om at den ene ble utsatt 12 dager fordi sensor hadde fått dem så sent pga sen postgang. Som om ikke vi har venta lenge nok! (Nei, jeg tar ikke hensyn til at det tar lang tid å lese gjennom og rette besvarelsene våre. :gjeiper: ) Håper karakteren din gir deg en strålende start på helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #542 Del Skrevet 11. januar 2009 Tvi tvi!! (selv om det egentlig er alt for sent å si nå...) Krysser fingre!! Takk for det, jenter Fått noe resultat??? Næææ.... Sendte mail til seminarlederen, og han sa at emnelederen hadde sendt resultatene til administrasjonen i ROMJULEN!!! Det er for sløvt å vente med å legge det ut, syns jeg Venter spent på eksamensresultatene..... Skinke er jo kjempegodt som pålegg Gjør jo ingenting at det står JULE foran skinke Helt enig Alltid litt spennende å vente på sensuren. Jeg tripper også rundt om dagen. Skulle fått vite to karakterer neste fredag, men fikk beskjed i går om at den ene ble utsatt 12 dager fordi sensor hadde fått dem så sent pga sen postgang. Som om ikke vi har venta lenge nok! (Nei, jeg tar ikke hensyn til at det tar lang tid å lese gjennom og rette besvarelsene våre. :gjeiper: ) Håper karakteren din gir deg en strålende start på helga. Å, det er så irriterende at det blir utsatt!! Sykdom hjelper overhodet ikke på tålmodigheten! Masse lykke til til deg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg skal spise pinnekjøtt i dag Så fikk jeg det denne sesongen og (For å lage selv, går IKKE an..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 11. januar 2009 #544 Del Skrevet 11. januar 2009 SÅ digg da!! Vi hadde det til middag forrige uke og hadde venner over Det ble skikkelig suksess!Var veldig spent,har bare laget det en gang alene før..Ikke at det er vanskelig da,men det er jo disse triksene for å få de best mulig da God middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 11. januar 2009 Takk, det blir skikkelig digg Hmm... disse triksene kan jeg ikke... jeg har ikke pinnekjøtt som spesialitet, men ribbe og kalkun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 11. januar 2009 #546 Del Skrevet 11. januar 2009 Mmm, pinnekjøtt, har spiste det bare 2 ganger i fjor og kunne tenkt meg minst en gang til. Kanskje foreldrene mine har noe mer på lur så vi kan lage noe om vi stikker innom en helg Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2009 #547 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg også spiste pinnekjøt i dag!! Nam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. januar 2009 #548 Del Skrevet 12. januar 2009 Digg med pinnekjøtt selvom det er januar nammenam rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2009 #549 Del Skrevet 12. januar 2009 Ikke for å skryte, men jeg spiste restene av pinnekjøttet i dag!! To dager på rad altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr.Grey Skrevet 12. januar 2009 #550 Del Skrevet 12. januar 2009 Hehe, julematen skal da vare hele januar?? Ganske sunt må det være og, for er jammen ikke så mye kjøtt på de beina Har hivd oss på salatbølgen vi nå, utrolig mye godt man kan ha oppi salat! :-D Hihi, ikke sikkert den blir så sunn etterhvert Ble så inspirert etter å ha funnet kjolen, håper jeg har lyst å være sunn en god stund framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 13. januar 2009 #551 Del Skrevet 13. januar 2009 Ble sulten jeg nå!! Ha en fin dag,Miss S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 13. januar 2009 #552 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil også ha pinnekjøtt!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 13. januar 2009 Mmm, pinnekjøtt, har spiste det bare 2 ganger i fjor og kunne tenkt meg minst en gang til. Kanskje foreldrene mine har noe mer på lur så vi kan lage noe om vi stikker innom en helg Kos dere! Sånn gjør jeg og... sier til mamma at vi kommer en helg, også spør sånn heeeeeeeeeelt tilfeldig om det er lenge siden hun har lagd det eller det... Som f.eks pinnekjøtt. Jeg også spiste pinnekjøt i dag!! Nam!!! Nam er det rette ordet, helt klart!!! Ikke for å skryte, men jeg spiste restene av pinnekjøttet i dag!! To dager på rad altså!! Ja, gni det inn...... Hehe, julematen skal da vare hele januar?? Ganske sunt må det være og, for er jammen ikke så mye kjøtt på de beina Har hivd oss på salatbølgen vi nå, utrolig mye godt man kan ha oppi salat! :-D Hihi, ikke sikkert den blir så sunn etterhvert Ble så inspirert etter å ha funnet kjolen, håper jeg har lyst å være sunn en god stund framover Salat kan bli skikkelig skummelt, hvis man går inn for det. Krutonger og dressinger og det er ikke måte på Ble sulten jeg nå!! Ha en fin dag,Miss S Jeg vil også ha pinnekjøtt!!!!!!!!!! Likte smileysammensetningen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 13. januar 2009 #554 Del Skrevet 13. januar 2009 Var det nærmeste jeg kom pinnekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 #555 Del Skrevet 14. januar 2009 nå er det jo salg i butikken på pinnekjøtt osv, så bare løp og kjøp og ta det med til mammaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. januar 2009 #556 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg vil også ha pinnekjøtt!!!!!!!!!! Sauen hopper opp på matbordet liksom?? Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. januar 2009 #557 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg vil også ha pinnekjøtt!!!!!!!!!! Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 14. januar 2009 #558 Del Skrevet 14. januar 2009 Sauen hopper opp på matbordet liksom?? Herlig! JA!! Hadde det vært så enkelt så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. januar 2009 #559 Del Skrevet 15. januar 2009 Heisann småen! Lenge siden jeg har vært her nå... Men hva er dette jeg leser om "byttet dato"? Jeg skal innrømme at jeg bare leste fra side 25 - og det var overraskende mange sider som der bestod av diskusjon rundt ribbe og pinnekjøtt Håper du har hatt en bra torsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 16. januar 2009 #560 Del Skrevet 16. januar 2009 Vil å ha pinnekjøtt. Må nok ta meg en tur til mamma Ny dato??? Hva for no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg