Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #1 Del Skrevet 22. mai 2003 I går kjøpte jeg Canesten med 1 stikkpille og 1 salvetube slik at jeg kan bli kvitt underlivssoppen min. Jeg leste bruksanvisningen nøye, men synes den var dårlig. Stikkpillen var grei og den satte jeg på plass før jeg la meg. Salven smørte jeg litt rundtomkring, men den er jo umulig å få inn i skjeden. Hvor skal man egentlig ha salven hen? Den skal jo smøres på noen ganger om dagen også, skal den kun smøres utenpå? Hvor lang tid tar det før hele stikkpillen har løst seg opp og kommer dette noen gang ut igjen eller løser det seg opp til så små biter at det ikke merkes. Hvor lang tid tar det isåfall før det kommer ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 22. mai 2003 #2 Del Skrevet 22. mai 2003 Salven er bare for å lindre kløe, ikke for å behandle soppen. Så smør salven der det klør/ svir, du Og tro meg: Du merker når stikkpillen er på vei ut igjen...Da kommer det gjørme! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #3 Del Skrevet 22. mai 2003 Salven er ikke bare for å stille kløen, den hjelper til med å ta knekken på den soppen som er "utenpå" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mai 2003 #4 Del Skrevet 22. mai 2003 Ta på ett truseinnlegg så er du sikker. Kremen skal ikke inn i skjeden, bare på områdene rundt åpningen. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #5 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er ikke farlig at kremen kommer inni da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mai 2003 #6 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er ikke farlig at kremen kommer inni da. Nei, men man skal ikke sprøyte kremen inn i skjeden. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #7 Del Skrevet 22. mai 2003 Nei det skal man ikke når man har stikkpille nei. Men det er mulig å velge en variant der man skal sprøyte det inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2003 #8 Del Skrevet 22. mai 2003 Du bør i tillegg smøre krem på alle ytre områder også bak mot og rundt anus. Stikkpillen sakl løse seg opp og danner en slags gelehinne oppe i skjeden som skal vare i ca tre dager. Så ikke skyll skjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #9 Del Skrevet 22. mai 2003 Kremen er overhodet ikke farlig å få inn i skjeden, så du kan bare smøre tykt på rundt skjedeåpning (om du har utvendige plager da). Kan få kjøpt Canesten med aplikator for krem som føres inn i skjeden.. dette er akkurat den samme kremen som følger med i den esken du har kjøpt. Mulig det kommer ut litt tabelettrester dagen etter at du tok tabeletten. God bedring :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 22. mai 2003 #10 Del Skrevet 22. mai 2003 Kremen skal ikke inn i skjeden, den skal kun smøres utenpå, smør deg antall ganger pr dag som står i bruksanvisningen. Stikkpillen løser seg opp inne i skjeden og det kan ta en 2-3 dager før den er ute av systemet. Du vil nok merke at deler av den kommer ut igjen, truseinnlegg er derfor gunstig å bruke noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. mai 2003 #11 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.felleskatalogen.no/ Søk på legemiddel -> skriv Canesten Da ser man at kremen i noen tilfeller skal dypt inn i skjeden med applikator. Har man en kombinasjonspakning med både stikkpille / vagitorie OG krem, så tror jeg det holder å smøre denne utenpå, og bakover mot anus. Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå