Gå til innhold

Skal dere se Melodi Grand Prix?  

1. 1. Skal dere se Melodi Grand Prix?

• Ja
      23
    • Nei
      17
    • Vet ikke ennå
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er alltid Grand Prix et høydepunkt. Ikke akkurat fordi det er så fantastisk bra musikk med der, men fordi det fortsatt er en viss sjarm ved denne konkurransen og fordi det fortsatt er et tydelig minne fra barndommen. Venninnene mine har absolutt ikke bevart dette tradisjonen, og derfor spør jeg:

Skal sere se Grand Prix og hva slags forhold har dere til denne musikkonkurransen?

Videoannonse
Annonse
Gjest ButtHead
Skrevet

NEI, det er noe av det verste jeg vet om, så jeg stemte nei!

Skrevet

Jeg vet ikke!

Skal besøke familien i helgen og det blir kanskje til at vi ser på GP sammen med dem.

Hadde vi vært hjemme, så hadde vi garantert ikke sett på.

Har egentlig en liten tradisjon fra jeg bodde hjemme/var yngre.

Pappa kopierte opp disse skjemaene i avisene og alle fikk sette opp sine egne stemmer.

Det endte nesten alltid med at jeg ble sur fordi favoritten min kom på sisteplass :ler: .

Skrevet

Jeg tror nok at jeg kommer til å se det ja. Min mann skal nemlig på kino, så for en gangs skyld er det jeg som styrer fjernkontrollen. :D

Skrevet

Klart jeg skal se Grand Prix. Det handler om tradisjon. Det har liksom blitt så "populært" å droppe Grand Prix for tiden. "Ingen" skal se på, fordi det er så dårlig osv.

Javisst, det er mye dårlig der. Men det er noe av selve sjarmen...

Gjest Starya
Skrevet

Jeg og ungen skal snackse og kose oss, mens vi krangler om hvem som vinner. :sjarmor: Regner med han får sjokk når han får se at tatu deltar.

Skrevet

Javisst, det er mye dårlig der. Men det er noe av selve sjarmen...

:enig:

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg se Grand Prix! Det er en eller annen absurd tradisjon for meg. Har sett Grand Prix hvert år så lenge jeg kan huske (82?), bortsett i fra det året jeg var russ. Koser meg med hele sirkuset.

Jennifer

Skrevet
NEI, det er noe av det verste jeg vet om, så jeg stemte nei!

Heeelt enig! Huff, programmet kan jo gi varige mareritt... :blunke:

Skrevet

Nei, nei og atter nei.

Gjest Missuganda
Skrevet

Kommer nok til å se med et øye på GP, det andre øyen skal jeg kanskje være inne på kg :lol:

Skrevet

Nei, interesserer meg så lite at jeg ikke engang hadde fått med meg at det var nå straks jeg..... :oops:

Om jeg er hjemme så leser jeg nok heller en god bok.

Jeg er iiiiin altså!! :sjarmor::ler:

Skrevet

Jepp!

Ser det hvert år, har gjort det helt siden jeg var liten.

Det er årets høydepunkt på tv.

Skrevet

Må jo nesten det! Det hører liksom med, samtidig som man slenger så mye dritt man kan om artistene, antrekkene etc... ja, også sangene.

Bortsett fra det - så etter jeg ble treninsgleder og er på stadig søken etter ny musikk, så finnes det faktisk perler som er gode å trene til - uten at det er høy musikalsk kvalitet. Jeg brukte fx den som ble nummer 2 for to år siden - fæl låt, men deilig å trene til.

Skrevet

Nei, jeg skal jobbe lørdag kveld så det blir ingen Grand Prix på meg, men

jeg hadde ikke sett det om jeg hadde hatt fri heller. Så interessert er jeg ikke.

Skrevet

Vi har bedt 5 vennepar til Grand Prix fest på lørdag... :oops:

Tror det blir lite kikking på Tv,men vi måtte jo ha en unnskyldning til å få tatt oss en fest! :blunke:

Lenge siden vi har vært samlet,så vi gleder oss.. :kul:

Barbie

Gjest Jamila
Skrevet

Så klart jeg skal se GP!! Like moro hvert år det! Vurderer til og med å kjøpe samle-GP-CD'n som nettopp har kommet, jeg.

Skrevet

Vet ikke om jeg skal se GP. Vi skal til et vennepar lørdagskvelden og dersom det er stemning for det blir det kanskje litt tv-titting.

Mest for å se på kostymene kanskje :blunke: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...