Gå til innhold

Skal dere se Melodi Grand Prix?  

1. 1. Skal dere se Melodi Grand Prix?

• Ja
      23
    • Nei
      17
    • Vet ikke ennå
      10

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kosar meg med MGP eg - sjølv om eg til tider har vore frustrert over dårlege (norske) bidrag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skal definitivt ikke se på. Hvorfor skulle jeg frivillig utsette meg for noe slikt? Og hvorfor sitter folk klistret til TVskjermen en lørdags kveld, GP eller ei..?

Skrevet

Melodi Grand Prix???

NEI! NEI! NEI! :murvegg:

Skrevet

grand prix skal sees ja, mest fordi det er så utrolig dårlig og litt fordi det er en tradisjon

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Jeg har tusen andre viktigere ting å gjøre på enn å se det showet. Feks skifte luft i bildekkene mine. Rense sprekkene på mobiltelefonen. Rette ut alle stereoledningene. Sortere sokkene etter kjøpsdato. Bestille ny Elkjøp-tilbudsavis. Skifte de nye gitarstrengene. Ja, en hel del viktigere ting. Morsommere er det óg.

Skrevet
Så klart jeg skal se GP!! Like moro hvert år det! Vurderer til og med å kjøpe samle-GP-CD'n som nettopp har kommet' date=' jeg.[/quote']

Jeg har også skikkelig lyst på den CD'n. Det finnes mange godbiter og mange minner på en sånn CD!

Skrevet

jeg skal ha våken nattevakt så ja jeg har tenkt og se på. greit og ha litt og gjøre da.

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg se det!!

Det er jo en skikkelig tradisjon! Samtidlig som man kritiserer alle de andre landa for sang, klær, hårfrisyerer, dans o.s.v. :oops:

Skrevet

Jahaha!!! Klart!!! Vi har ALLTID Grand-Prix-fest!!! Masse folk som kommenterer og kritiserer og stemmer på verste antrekk, verste koreografi, verste melodi, beste mannerumpe, peneste dame osv osv.....VihardSÅÅÅÅÅÅmoro atte... :ler:

Skrevet

Vi hadde skikkelig lyst til å lage Grand Prix-fest. Det hadde vært utrolig moro, men det var det absolutt ingen stemning for blant mine venner. Så da får jeg og mannen min ha Grand Prix-fest alene da… :ler:

Skrevet

Jeg skal HELDIGVIS jobbe. Tror det sier det meste.

Skrevet

Må holde tradisjonen ved like, og få med seg MGP! :wink:

Jeg skal også jobbe, men håper jeg får "smug-tittet" litt, og ta det opp på video hjemme. Vanskelig å kritisere etterpå, når man ikke har sett det... :ler:

Skrevet

Det kommer litt an på hva annet som er på tv i morra.. Om det er noe annet, som er liiitt mer spennende kommer jeg ikke til å se.

Men det er ikke til å komme fra at det er noe med den Grand Prix greierne. Musikken er noe for seg selv, å ikke akkurat.. hva skal jeg si..... noe jeg hører på her hjemme da.... :ler:

Men, det er en mulighet for at jeg ser på ja.. :D

Skrevet

Pleier aldri gjøre det, men ble overtalt av et par venninner i år - og det er jo faktisk en steike bra anledning til å rakke ned på folk uten smak, folk uten stemme, koreografer uten talent (!!) osv. osv.

Gjest eminel
Skrevet

Så det jeg!! Ble ikke akkurat imponert :P Antrekkene er gøyest å se på, musikken pleier å være dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...