Gå til innhold

Dere som har sett Rovdyr?

~Mocca~

Anbefalte innlegg

Filmen i seg selv var ikke noe å rope hurra for, den var kort men alikevel så føltes den lang, forvirrende handling og ikke SÅ skummel som jeg hadde trodd..

Men slutten, den skjønte jeg ikke, tror jeg..

Noen som vil opplyse meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Slik jeg forstod det ble hun fanget i bilen og sluppet ut i skogen igjen for å bli jaktet på av kafedama. Den første scenen (løper og blir fanget i revesaks) = det som skjer etter at filmen har sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :jepp: Jeg lurte litt på hvor det ble av den scenen hvor hun ble fanget i den saksen, så det virker jo veldig logisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

De har tatt slutten til house of a thousand corpses, hvor en karakter som visst skal være ubetydelig visst har tatt del i hele faenskapet og plukker opp de som overlever og leverer de videre for mer jakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønte at hun kafedamen ville gjøre noe, men jeg tenkte ikke over at begynnelse hørte til heeelt på slutten.. :)

Men ville hun hevne noe før hun hørte at hun hadde drept de? For da skiftet jo hun litt ansiktsutrykk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Meiner du ho skifta uttrykk før jenta fortalte om mannfolka?

Dama så lettere forbanna ut etter hun hørte at jenta hadde drept mannfolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meiner du ho skifta uttrykk før jenta fortalte om mannfolka?

Nei, når hun sa "jeg har drept de alle sammen"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun som løper i den bjørnesaksen på begynnelsen en ikke samme dama. hun hadde vært der tidligere sammen med de andre skadde som var der.

spørsmålet kom opp da henriette brusgaard svare på spørsmål direkte på vg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Marie_*
Så da vet man rett og slett ikke hva som skjedde videre...

Men hun dama som løp helt i begynnelsen av filmen holdt seg til et sår i siden der hvor hun dama ble stukket av han mannen.. og hun hadde også helt like klær på seg, så det må jo være henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun dama som løp helt i begynnelsen av filmen holdt seg til et sår i siden der hvor hun dama ble stukket av han mannen.. og hun hadde også helt like klær på seg, så det må jo være henne.

Men skuespilleren selv sier jo at det ikke er henne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Marie_*
Men skuespilleren selv sier jo at det ikke er henne..?

Hmmm, det er da veldig merkelig at de bruker helt like klær på henne, at hun har blitt stukket på samme sted og likt hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...