Mathias Skrevet 25. mai 2003 #61 Del Skrevet 25. mai 2003 Alt mitt er ditt kjære Hope!!! Smaskenusss fra din Kg-mann!!! Og trenger du hjelp til å vaske tøy, spikre, male, massere, male, kose... da er jeg her for deg vet du kjære... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomann Skrevet 25. mai 2003 #62 Del Skrevet 25. mai 2003 *SUKK* Jeg tror jeg er et æresmedlem i single-klubben. Jeg, som Kid-a, søker en MANN - av det sterke, testosteronfylte slaget. Et sted mellom 25 og 50. (Som ikke kjører Taxi riktignok.) He he......hva er galt med taxi sjåfører da ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2003 #63 Del Skrevet 25. mai 2003 Oslomann: Fordi taxi-sjåfører har en tendens til å miste 80% av hjernecellene sine med en gang de setter seg bak rattet! Og det er fryktelig irriterende for ei pratesjuk, taxikjørende ungjente - med sterk trang til å diskutere de store verdensspørsmålene. Er litt lei av å "diskutere" de dårlige veiene i distriktet jeg bor, eller all "fårikålen" som står i veikanten - hvorpå jeg får 100 spørsmål om hvorfor jeg ikke spiser kjøtt. Eller at det bare er regn, og fryktelig mye fulle tullinger i helgene. *Grr* Om jobben er så grusom, hvorfor ikke finne seg noe annet å gjøre da? Nettopp fordi de mangler de 80% med hjerneceller som gjør det mulig å føre en normal samtale Men de verste er de som er sååå enige med meg, før jeg er ferdig med setningene mine. Eller alle de som prøver seg på meg, mens de snakker om hvor håpløse kjerringer de har. Må si jeg GLEDER meg til Lasse kan kjøre meg rundt!!! For det skal du vel Lasse-kjæreste? *Smask* Kunne trengt litt massasje dagen derpå egentlig, så om du har tid?! Store :kysse: fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. mai 2003 #64 Del Skrevet 25. mai 2003 Har alltid intenett-tid til min intenettkone jeg!!! Må bare få litt prinsessetid også, så er jeg på plass, intenett-trofast til evig tid min kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomann Skrevet 25. mai 2003 #65 Del Skrevet 25. mai 2003 javel ja, må bare beklage at jeg har slike dårlige kollegaer, er nemlig taxisjåfør selv, hehe............. Det er ikke alltid lett å vite hva man skel snakke med en passasjer om, HVIS passasjeren vil snakke da, er jo mange som bare vil nyte stillheten og det er jo noe man lærer etterhvert, men slik er det vel i de fleste bransjer............ Velger ihvertfall å tro at jeg ikke tilhører den kategorien med sjåfører som du beskriver...... Ha en fortsatt god dag.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 25. mai 2003 #66 Del Skrevet 25. mai 2003 He he......hva er galt med taxi sjåfører da ??? De har en merkelig evne til å tilhøre Fremskrittspartiet. Med alt det fører med seg. ¤fordomsfull¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomann Skrevet 26. mai 2003 #67 Del Skrevet 26. mai 2003 Tja, vet ikke helt hva jeg skal svare på det, personlig er jeg IKKE tilhenger av fremskrittspartiet....... Kan vel hende at det er endel som er det, men slik er det vel på alle arbeidsplasser ???? Veldig skummelt å skjære alle over en kam.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2003 #68 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, nå synes jeg du kanskje ser litt sliten ut i dag kjære Hope!?.. Legg deg på sofaen du, så tar jeg oppvasken og setter på en maskin med tøy.. Henge opp det som ligger i? Klart!!! Og så henter jeg litt pærebrus først!!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2003 #69 Del Skrevet 27. mai 2003 Kjæreste Lasse! Godt du kjenner meg så godt at du allerede leser kroppsspråket mitt. Jeg ER sliten, kjekken :oops: Blåmandag i dag, vet du. I morgen skal jeg massere føttene dine mens du ser på TV. Så kan du ta deg av pærebrusen i dag. Deilig med et forhold som er bygget på gjensidighet *French kiss fra darlingen din* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 31. mai 2003 #70 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg savner også en mann. jeg er samboer med en guttunge som det ikke er noe tak i!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. juni 2003 #71 Del Skrevet 1. juni 2003 *plystrer og synger fornøyd... jeg har en darling, jeg har en darlin trallalalllalla... Løper bort og kysser darlingen litt.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå