Mathias Skrevet 22. mai 2003 #41 Del Skrevet 22. mai 2003 :oops: Tusen takk damer! Skulle gjerne blitt TATT av xeyes, blitt med på tur med LilleBille og kost med av Arwen jeg!!! Men sånn er det med damer, masse ord og lite ull... :-? Men takk for ORDENE da!... Nå drar jeg hjem... alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 22. mai 2003 #42 Del Skrevet 22. mai 2003 Vi kan danne en single-for-life-klubb. Ser ut som om det er nok potensielle aktive medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mai 2003 #43 Del Skrevet 22. mai 2003 God tur hjem da Lasse... alene... Jeg skal ut i solen og sitte på Grønland og beskue mannfolk jeg!!! sammen med annen singel venninde!! Det blir bra tenker jeg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #44 Del Skrevet 22. mai 2003 Her kommer Råd fra en kvinne som er vant til mannlig oppmerksomhet: Dere må for all del ikke være desperate, det lukter menn på lang avstand..... :oops: Men dere må være mottagelige for oppmerksomheten dere får, slik at menn blir oppmuntret til å fortsette oppvartningen.... Og for all del: Vent med sex så lenge du bare orker.... Det tror jeg pirrer både interessen og nysgjerrigheten til mange menn....... :blunke: Ikke let etter en mann. La HAN finne DEG!!!!!!!!!!!! VÆR TILGJENGELIG, (men ikke FOR tilgjengelig) OG fremfor alt: MOTTAGELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. mai 2003 #45 Del Skrevet 22. mai 2003 Det derre med å være mottakelig er nok mitt største problem tror jeg, jeg SKJØNNER det liksom ikke helt om mannen er interessert eller ikke jeg.... også ender jeg opp med å tro at ... tjneeei, er han vel ikke vel!! Sikkert bare kameratslig!! Også har jeg en stygg tendens til å gå uten briller, og da er det opptil flere som tror de har hatt øyekontakt med meg uten at jeg har fatta en ting!! SER jo, men ikke så godt at jeg VET at det er meg en eller annen driver å øyekontakter der borte på andre siden av rommet..... :oops: Det praktiske er jo at jeg kan innbille meg at jeg har øyekontakt med mange fler en jeg sikkert har, fordi de ser på en i nærheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 22. mai 2003 ---- men jeg ER desperat.... Får jeg være med i klubben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 22. mai 2003 #47 Del Skrevet 22. mai 2003 You're in. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2003 #48 Del Skrevet 22. mai 2003 Deter liksom ikek DEN klubben jeg har lyst til å være med i... men er det masser av desperate damer er, så kan man vel fort ende opp som ekskludert og med kjæreste??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 23. mai 2003 #49 Del Skrevet 23. mai 2003 Vil være med i "singel-for-livet"-klubben jeg og! Vil ikke ha et seriøst forhold. Vil ha en kjekk mann som kommer og gir meg sex når jeg vil ha det, som klør meg på ryggen et kvarters tid etterpå, og som så har vett til å GÅ igjen. Den type mannfolk finnes ikke. Har prøvd det et par ganger, men det går bare noen uker så er det; "flytte sammen", "hvor er vi på vei", "middag med mora mi", "passe ungene fra mine tidligere forhold og bli stemor" etc. Hva ER det med menn? De har jo rykte på seg for "tøm-og-røm". Hvor er disse mennene? Bare spør jeg.... Sukk Salma - på jakt etter sex og på flukt fra forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. mai 2003 #50 Del Skrevet 23. mai 2003 Lasse skrev: Deter liksom ikek DEN klubben jeg har lyst til å være med i... men er det masser av desperate damer er, så kan man vel fort ende opp som ekskludert og med kjæreste??? -- som om det ville være en tragedie :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 23. mai 2003 #51 Del Skrevet 23. mai 2003 Aline: Det siste innlegget ditt var helt herlig.... jeg kunne kjenne meg igjen der ja.. Ikke at jeg heller ser så dårlig, men når avstanden blir stor er det lett å ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 23. mai 2003 #52 Del Skrevet 23. mai 2003 Vil være med i "singel-for-livet"-klubben jeg og! Neinei, single er single assa! Blir bare trøbbel av opplegg som ditt, salma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2003 #53 Del Skrevet 23. mai 2003 *SUKK* Jeg tror jeg er et æresmedlem i single-klubben. Jeg, som Kid-a, søker en MANN - av det sterke, testosteronfylte slaget. Et sted mellom 25 og 50. (Som ikke kjører Taxi riktignok.) Hadde all denne kjærlighetsgreia vært opp til meg, hadde jeg skippa all den derre "klisse-periode-saken" og gått rett på sak. Godt gift vil jeg være, med en mann å komme hjem til, klage til, få til å vaske den røde volvo'n i garasjen. Jeg vil ha det trygt. Rødt hus med hvite karmer, Golden Retriever og barn. En mann selvsagt... og en stillegående oppvaskmaskin! :D "I need some sweet Låvving" - soon, and very soon! Så Lasse, er du under 60 og ikke kjører Taxi - Vil du Gifte deg med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. mai 2003 #54 Del Skrevet 23. mai 2003 Nå komme rjeg ikke til å gifte meg flere ganger da... En gang var nok,, prøvd det vært der... Men ellers ville jeg svært gjerne giftet meg med deg Hope!!! Er litt på samme sted som deg... Orker ikke flere "bli kjent perioder"... :-? Hmm Kanskje et slikt fornuftsekteskap med Hope ikke er så dumt?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 23. mai 2003 #55 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvis jeg noengang skulle bli singel igjen, Salma, vil jeg melde meg inn i klubben din. Uansett om jeg er 40 eller 80.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2003 #56 Del Skrevet 23. mai 2003 Åhh, Lasse! Du er en kjernekar Fornuftsekteskap med meg er veldig lurt. Jeg er god på å tømme oppvaskmaskiner og lage Biff Stroganoff! (Selv om jeg er vegetarianer selv.) *setter seg ned på kne* Lasse, vil du gifte deg med meg? *blunker med de lange øyevippene mine* Sukk.. endelig et ordentlig mannfolk med litt fornuft! Tror jeg allerede elsker deg, jeg.. selv om dette skulle være fornuftig. :oops: Store, våte kyss fra din "muligens-framtidige" kone, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 23. mai 2003 #57 Del Skrevet 23. mai 2003 Da inngår vi herved et fornuftsweb-ekteskap vi kjære Hope! Se der ja, der falt ting litt på plass her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. mai 2003 #58 Del Skrevet 23. mai 2003 Da er det vel på sin plass å GRATULERE SÅ MASSE :hjerter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2003 #59 Del Skrevet 23. mai 2003 Åh, kjæreste Lasse, nå er jeg lykkelig Vi er fornuftige nok er vi ikke? I hvert fall til sammen... Så får du heller gifte deg med din "prinsesse" en annen gang! Jeg er herved Hope Lassesen. *Smask, gir Lasse et kyss et eller annet sted fornuftig* Mmmm.. Deilig! Håper jeg ikke blir sett på som desperat nå!? Selv om det er noen timer siden vi "giftet" oss og alt. Håper for all del at du liker Biff Stroganoff, hvis ikke blir det lite mat på deg, min herlige, viduderlige, fornuftige mann :kysse: Må dette vare helt til KG skille oss ad, eller du finner deg noen mer fornuftig. Hvordan skal vi dele boet? Jeg vil veldig gjerne ha smilefjeset med rødmende fjes. Hva med deg? :oops: Hope er herved gift med en MANN, Lasse! Dette må feires med pærebus! *Blunker med øynevippene* *Hope i lykkerus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Molly Skrevet 25. mai 2003 #60 Del Skrevet 25. mai 2003 Kanskje du ikke burde savne en mann så mye. De drar med seg så mye smerte og usikkerhet. Jeg var singel i en "mannsalder" og savnet så fryktelig en mann. Nå har jeg funnet han, men du verden så mye enklere livet var før. Jeg er veldig glad i min kjæreste når vi har det fint, men alle de gangene vi ikke har det fint..... Fy F.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå