Suzy Skrevet 19. november 2009 #421 Del Skrevet 19. november 2009 Uff, så trist å komme innom når du er lei deg.. menjeg lovet deg en gang oppskrift på pannekaker og kommer innom med lenke til deg... Frokostpannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 20. november 2009 #422 Del Skrevet 20. november 2009 Er du lei deg fordi du ikke klarer å være sint lenger? .. har de sinte, bitre følelsene måttet vike for sorg, tapsfølelse og en tomhet over at "nå er det slutt"..? Jeg bare tankespinner litt, og håper du snart smiler litt igjen. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 20. november 2009 #423 Del Skrevet 20. november 2009 Å, så leit at du føler deg trist nå!! Det er vel mange tanker som kommer strømmende vil jeg tro,etter denne samtalen.Kanskje det er en del av deg som ønsker han tilbake..? Jeg vet ikke,men jeg vet godt at sånne stunder der en får snakke ordentlig ut(som en kanskje lenge har ønsket),også kan oppleves litt bitter-søtt,nettopp fordi det er så mange følelser som kommer til overflaten.. Håper inderlig du greier å "sortere" i de tankene/følelsene du sliter med nå,og at du greier å jage vekk tristheten til fordel for en lettelse og glede kanskje- over at du endelig fikk ha den praten;TROSS ALT.. God klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 21. november 2009 #424 Del Skrevet 21. november 2009 Hei, håper du føler deg litt bedre nå. Det gjør alltid vondt når du får alt rippet opp igjen ved et slikt møte som dere hadde, særlig når det gikk bra også. Gi det litt tid, og det vil føles bedre Håper iallefall at du ikke er så trist lenger I kveld skal jeg på Twilight New Moon, gleder meg, herlig filmserie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 22. november 2009 #425 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har tenkt så mye på deg de siste dagene, er alt bra? Det var koselig at du stakk innom boka mi i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 24. november 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 24. november 2009 Hei godinger Trengte å ta meg en liten pause fra dette. Veldig koselig å komme tilbake og se at dere tenker på meg Møtet med eksmannen ble som sagt veldig fint. Vi var rolige og hyggelige, og snakket om alt mulig. Vi holdt det gående i hele tre timer. Jeg fikk sagt alt jeg har hatt på hjertet siden han gikk. Og det var godt å få bekreftet at jeg ikke er gal. Han hadde forsvunnet inn i sin egen verden og trodde at jeg ville ham vondt. Det synes jeg er så fryktelig vondt. Jeg sa at jeg skulle ønske han kunne ha sagt i fra mye, mye før, så jeg kunne vist ham at han tok feil. Jeg ville vært der for ham. Vondt at han sluttet å se de gode egenskapene i meg. Jeg føler ikke at det er rettferdig. Det ble veldig tøft. Vanskelig at jeg ikke fikk muligheten til å jobbe for ekteskapet mitt, vanskelig at han har ny dame, vanskelig å skulle ta ut skilsmisse. Det blir en av de nærmeste dagene. Og jeg gruer meg. Jeg skulle gjerne sett at vi kunne ha snakket sammen litt til, finne skikkelig ut av ting. Jeg merker at jeg synes det er kjempevanskelig at ekteskapet mitt raknet. Og at jeg ikke fikk muligheten til å jobbe for det. Det var ikke et løfte jeg gav enkelt. Men jeg kommer meg jo gjennom dette også.. Jeg må jo bare, har ikke noe valg. Men det er ikke det jeg vil, det som skjer nå. Fikk en ubehagelig telefon av en venninne i går. Jeg tror hun mente godt, men jeg skulle ønske hun hadde tenkt litt mer over timingen. Det er tross alt bare noen dager til jeg må ta ut en skilsmisse jeg ikke står helt inne for. Hun synes jeg har surret meg inn i en ond sirkel av negativitet de siste ukene. Hun har aldri fått hjertet sitt revet i stykker, så jeg tror ikke hun helt ser det store bildet. Jeg ble bare inmari lei meg. Det er så langt fra hvordan jeg prøver å leve livet mitt. Jeg prøver å fokusere på det positive, selv når livet føles ganske håpløst. Vondt når folk da opplever meg på en annen måte. Jeg føler ikke at det er riktig heller. Andre har fortalt meg at de er stolte av hvordan jeg takler det. Samtalen var alt for sent på kvelden også, og jeg sa meg enig i mer enn jeg egentlig mener, fordi jeg følte meg litt satt til veggs og ville bare ut av situasjonen. Jeg slet med å sove i natt, ble liggende å vri meg, og skrive et brev til henne som jeg ikke tror jeg sender, selv om det forsåvidt er et fint brev. Vil bare at det skal være over. Måtte opp tidlig for behandling, så jeg er sliten og pjuskete i dag. Ringte mamma og sa at jeg trengte litt mamma, så vi skal spise sushi i dag. Godt med mammaer Og godt med dere Trenger en ekstra klem i dag, hvis dere har noen på lur? og selv om jeg strever voldsomt med dette nå, så vil jeg bare takke for at dere satte denen grillen i hodet på meg. Jeg tror det var både riktig og viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 24. november 2009 #427 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det er vanskelig for andre å klare å sette seg inn i hvordan du har det, hvordan du har hatt det og hvordan du tar det. Spesielt når de ikke har opplevd lignende selv! Jeg opplevde det samme som du fra en venninne når jeg ble skilt. Hun ble selv "skilt" noen mnd senere, og da hadde pipen en annen lyd, og hun sa det selv: Jeg ante ikke at det var så jævlig,nå skjønner jeg hvordan du hadde det, og ba om unnskylding. Så ikke døm henne så hardt. Prøv å glem det, hun vet ikke bedre! Sender deg noen klemmer og håper det får deg til å føle deg litt bedre.. Endret 28. november 2009 av LilleThea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 24. november 2009 #428 Del Skrevet 24. november 2009 Innom med mange :klemmer: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 25. november 2009 #429 Del Skrevet 25. november 2009 Vondt når folk da opplever meg på en annen måte. Jeg føler ikke at det er riktig heller. Andre har fortalt meg at de er stolte av hvordan jeg takler det. Er ikke det typisk? At man brenner seg fast ved hva den ene sier, bare fordi det er negativt. Men hvis det er en god venninne så betyr kanskje hennes ord mer enn en annens Hun visste nok ikke hva hun snakket om. Det er bare å lese litt i dagboken din så finner man fort ut at du har en positiv instilling Hvordan var sushien med mamman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 25. november 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 25. november 2009 Sushi med mamma var kjempekoselig Og jeg trengte det sårt. Skjønner nå at hun ikke vet bedre, venninnen min. Vanskelig å være den som er først ute med alt, blir liksom ingen å dele erfaringer med. For de aller fleste jeg kjenner er det ingen forskjell på å gjøre det slutt med kjæresten, og å ta ut skilsmisse. For meg er forskjellen enorm. Hva gjorde du LilleThea? Hadde du noen å støtte deg til? Gode, varme til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 25. november 2009 #431 Del Skrevet 25. november 2009 Ville bare stikke innom å ønske deg god natt Håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 28. november 2009 #432 Del Skrevet 28. november 2009 Ordene "hennes" svei, men jeg hadde andre som skjønte hvordan det var. Og åtte mnd etter på opplevde hun selv ett brudd med han hun har ett barn med, de var ikke gift, men da skjønte hun hva jeg hadde gått igjenom, og gikk igjenom :-) Jeg har hatt flere forhold med brudd, men bare ett ekteskap. Ekteskapet var definitivt det vanskeligste å takle, og komme seg igjenom.. Om det var fordi vi var gift eller fordi det er det lengste forholdet jeg har hatt er jeg ikke sikker på. Men nå man gifter seg så tenker man jo at dette skal holde livet ut. Det gjorde iallefall jeg, er jo derfor man går til det skritt og gifter seg :-) Vi har ett barn sammen, og det gjør ting enda vanskeligere for du blir aldri kvitt fyren.. Så var glad du ikke har barn med han. Er selvfølgelig glad for at jeg har sønnen min, men det har gjort mange ting vanskelig i mange år... spesielt for sønnen min. Og det er leit! Og har gitt han mange vanskelige og unødvendige opplevelser som han burde vært foruten. Du er fremdeles ung nok til å treffe en ny og starte helt på nytt :-) Håper du har det litt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 23. desember 2009 #433 Del Skrevet 23. desember 2009 Vil bare ønske deg en riktig god jul og ett godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 27. desember 2009 Vil bare ønske deg en riktig god jul og ett godt nytt år! Tusen takk vennen God jul og godt nyttår til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 29. desember 2009 #435 Del Skrevet 29. desember 2009 Tusen takk vennen God jul og godt nyttår til deg også Takk Nå er det snart ett nytt år med nye muligheter, det blir kjempebra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 29. desember 2009 Veldig Jeg storkoser meg, og føler meg veldig fri og lykkelig. Det endte med at jeg ikke signerte papirene. Jeg fortalte ham at jeg ikke kunne sette navnet mitt på et offentlig dokument under de forutsetningene som lå til grunn. Jeg foreslo at vi kunne møtes et par runder over en kaffekopp og snakke litt ut om hva som skjedde, før en signering fant sted. Det kunne han ikke tilby, så enden på visa blir at han sender inn papirene med én signatur, noe som er tilstrekkelig. Etter at han gikk følte jeg at ti tonn lettet fra skuldrene mine, og jeg følte meg endelig ferdig. Nå må han bære ansvaret selv over de valgene han tok, som jeg ikke var en del av. Det føles veldig riktig. Nå har jeg en så aktiv juleferie som jeg kan, med masse bra mennesker og steder. Livet er godt Gleder meg til 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 29. desember 2009 #437 Del Skrevet 29. desember 2009 Veldig Jeg storkoser meg, og føler meg veldig fri og lykkelig. Det endte med at jeg ikke signerte papirene. Jeg fortalte ham at jeg ikke kunne sette navnet mitt på et offentlig dokument under de forutsetningene som lå til grunn. Jeg foreslo at vi kunne møtes et par runder over en kaffekopp og snakke litt ut om hva som skjedde, før en signering fant sted. Det kunne han ikke tilby, så enden på visa blir at han sender inn papirene med én signatur, noe som er tilstrekkelig. Etter at han gikk følte jeg at ti tonn lettet fra skuldrene mine, og jeg følte meg endelig ferdig. Nå må han bære ansvaret selv over de valgene han tok, som jeg ikke var en del av. Det føles veldig riktig. Nå har jeg en så aktiv juleferie som jeg kan, med masse bra mennesker og steder. Livet er godt Gleder meg til 2010 Det var nok ett godt og riktig valg! Var jo ikke du som satte igang dette! Det gleder meg at du har det fint, det er bra :-) Vi er ikke ferdige med oppjøret ennå. Han maser på meg og jeg ignorerer han totalt. Han sier han står på døra snart og at jeg da må snakke med han. Vel, det må jeg overhodet ikke, ingen kan tvinge meg til å prate.. Han får fullføre det han satt igang! Via min advokat... han som satt igang det også, ikke jeg.. og bryr meg ikke lenger om hva han gjør eller ikke gjør :-) Jeg har fått og får hjelp av min bror, så jeg vil klare meg en god stund :-) Gleder meg alikevel til å bli ferdig med oppgjøret, så jeg kan starte mitt liv med blanke ark og fargestifter helst så tidlig som mulig i 2010 :-) Og hvis det må gå ett godt stykke ut i 2010, ja så gjør det det! Jeg har det egentlig ganske bra nå :-) Da takker jeg for god støtte i 2009, du hjalp meg mye mer enn du er klar over, tror jeg, og ønsker deg all mulig hell og lykke i 2010 og videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 30. desember 2009 Takk, i like måte vennen Godt å høre at du er der du er nå "Behind every beautiful girl, there's a dumbass guy who did her wrong and made her strong" Ønsker deg en fantastisk godt nytt år, og at du fortsetter å være sterk og tøff, med blanke ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 1. januar 2010 #439 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår, Stjernekyss! Så bra å høre at det går fint med deg "Behind every beautiful girl, there's a dumbass guy who did her wrong and made her strong" Bare en stk dumbass? Jeg har minst to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 1. januar 2010 #440 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår, Stjernekyss! Så bra å høre at det går fint med deg "Behind every beautiful girl, there's a dumbass guy who did her wrong and made her strong" Bare en stk dumbass? Jeg har minst to Eller fler :-) Godt nytt år alle sammen! Nytt år, nye muligheter :-) Året som jeg skal være snillere mot de snille og hardere mot de "slemme", snu det negativet til å bli positivt. Se at mye kunne vært anderledes om jeg hadde tatt andre valg, samtidig var det nødvendig noe av det som skjedde i 2009, for å lære... Lære å stole på seg selv, stole på sin egen magefølelse, ta styringen selv, og ikke la andre styre mine valg! I 2010 setter jeg meg selv i styrersette og håper at det vil være veien til å få det som man ønsker å ha det :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå