stjernekyss Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, det er nesten en fulltidsjobb å gå i behandling! Følte du at det hjalp deg noe? Aerobic i varmt vann hørtes deilig ut da, hvor fikk du det? Hodepinen er kronisk etter ulykken.. Strømapparatet heter Tens og har en ok til bra effekt. Det er veldig deilig når jeg har det på, når man kjenner at det vibrerer oppover hele knollen Jeg har fått låne det fra Aker Sykehus hvor jeg er i behandling. Desverre varer ikke effekten så lenge av gangen, men man kan bruke den flere ganger om dagen. Har hatt flere runder siden ulykken hvor jeg har blitt så lei av behandling at jeg bare har hatt lyst til å skrike. Men nå hjelper det endelig. Jeg er fortsatt drittlei, og har lyst til å skulke hele tiden, men går likevel, fordi jeg merker at det er bra for meg. Litt mer motiverende å gå da. Nå er jeg premenstruell i tillegg, så da skyter bekymringene i taket. Utrolig slitsomt. Men det er helt sikkert bekymringer som ligger der fra før av. Merker at jeg bekymrer meg mye for hva som kommer til å skje når sykemeldingen skal revurderes igjen. På den ene siden har jeg helt sinnsykt lyst og behov til å komme i gang igjen, og på den andre siden er det alle smertene, og usikkerheten på om jeg får det til. Gjorde et forsøk på å vende tilbake i høst, og det gikk ikke. Det var tungt.. Synes det er en vanskelig situasjon å være i. Vil så gjerne gjøre ting så riktig som mulig, men så er det ikke så greit å vite hva som er rett og hva som er galt heller. Jeg er i hvertfall redd for om jeg kommer til å være klar til å sette i gang igjen over jul.. Og det tærer på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 23. oktober 2009 #342 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tror du ikke arbeidsgiveren din kan finne andre arbeidsoppgaver som passer bedre for deg? Eller så er jo aktiv sykemelding et alternativ. Jeg har også vært premenstruell i det siste. I dag fikk jeg den endelig men da som en liten overraskelse i bilen på vei til jobb. Jeg tok en kjap dusj og skift på jobben, og gikk kun med en propp under jobbukse i dag. Uniformbuksa er ganske løs, det ble en befriende dag på mange måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 24. oktober 2009 Propp?!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 24. oktober 2009 #344 Del Skrevet 24. oktober 2009 Propp?!? :klø: Propp=tampong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 24. oktober 2009 #345 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ja, det er nesten en fulltidsjobb å gå i behandling! Følte du at det hjalp deg noe? Aerobic i varmt vann hørtes deilig ut da, hvor fikk du det? Hodepinen er kronisk etter ulykken.. Strømapparatet heter Tens og har en ok til bra effekt. Det er veldig deilig når jeg har det på, når man kjenner at det vibrerer oppover hele knollen Jeg har fått låne det fra Aker Sykehus hvor jeg er i behandling. Desverre varer ikke effekten så lenge av gangen, men man kan bruke den flere ganger om dagen. Har hatt flere runder siden ulykken hvor jeg har blitt så lei av behandling at jeg bare har hatt lyst til å skrike. Men nå hjelper det endelig. Jeg er fortsatt drittlei, og har lyst til å skulke hele tiden, men går likevel, fordi jeg merker at det er bra for meg. Litt mer motiverende å gå da. Nå er jeg premenstruell i tillegg, så da skyter bekymringene i taket. Utrolig slitsomt. Men det er helt sikkert bekymringer som ligger der fra før av. Merker at jeg bekymrer meg mye for hva som kommer til å skje når sykemeldingen skal revurderes igjen. På den ene siden har jeg helt sinnsykt lyst og behov til å komme i gang igjen, og på den andre siden er det alle smertene, og usikkerheten på om jeg får det til. Gjorde et forsøk på å vende tilbake i høst, og det gikk ikke. Det var tungt.. Synes det er en vanskelig situasjon å være i. Vil så gjerne gjøre ting så riktig som mulig, men så er det ikke så greit å vite hva som er rett og hva som er galt heller. Jeg er i hvertfall redd for om jeg kommer til å være klar til å sette i gang igjen over jul.. Og det tærer på meg.. Det er godt å høre at du syns at behandlingen du får endelig ser ut til å ha effekt!! Tror noen typer behandling er som med trening;en må holde på en stund før en merker resultater..Men lei kan en jommen bli uansett,det kan jeg skrive under på!! Forstår at du gruer deg til å event.begynne i jobb igjen etter jul;spesielt siden du sier det ikke gikk så bra nå i høst.. Likevel kan det jo godt hende at det vil fungere bedre om en stund ,særlig hvis det er en jobb du kan tilpasse din situasjon og jobbe i et tempo som passer deg.Men det er ofte slik at når noe ikke gikk som en hadde håpet,så er det lett å grue seg ekstra til å prøve igjen.Har du fagperson å prate med om dette? Slikt får jo tankene til å "ose av bekymringer",og spesielt ofte for oss jenter!Og til lengre tid det tar før en kommer seg ut i arbeid ,til mer gruer vi oss.Jeg sier "gruer vi oss",fordi jeg skulle også ut i jobb igjen nå i høst,etter tre års tidsbegr. uføretrygd pga ryggen,men så kom dette Flått-greiene,så nå står jeg på vent og vet ikke hvordan noe vil gå. Men vi gir ikke opp,må vite,og det er ikke lysten til å jobbe det skorter på nei ,er så enig! ! Vi skal nok få oppleve at ting snur seg til det bedre VI også OJ,alltid skriver jeg så laaangt.. Men MÅ svare angående aerobicen:det var i et sånt "Rehab.senter" for Revmatikere! Og det var herlig;og siden vi blir "vektløse" i vann greide vi jo lett alt mulig av øvelser(men av den grunn være litt forsiktige)Vann-aerobic er faktisk 10 ganger så effektivt som "vanlig"!Og 36 grader i vann = deilig for ømme muskler.. Jeg skulle prøvd de Tens-greiene.. ! ..som en liten oppmuntring til deg Endret 24. oktober 2009 av alicia2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 25. oktober 2009 #346 Del Skrevet 25. oktober 2009 LilleThea: Jeg skjønner deg godt, jeg er også litt halvparanoid ift å bli kjent igjen. Nå tror jeg egentlig jeg har sagt såpass mye at de som vet hvem jeg er ville kjent meg igjen raskt. Misliker egentlig det litt, så vurderer å lage ny profil igjen snart. Men foreløpig beholder jeg denne. Liker denne profilen Gjør det du føler for, det kan være godt å ha et sted å lufte frustrasjonen din, men hvis du blir stressa av det, kommer det ikke noe godt ut av det. Jeg trenger jo ikke fortelle alt her inne. Og som du skrev ett eller annet sted i dagboken din; "Er redd for å slite ut de rundt meg", de som har fått det hele tiden, vet en av mine venninner blir sliten av det, og jeg har ikke lyst å jage henne bort pga dette. Da er det kanskje bedre å "blåse" ut litt her inne :-) Ønsker deg en fin søndag og fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 26. oktober 2009 Strikk: aha! Skjønner! Det var aktiv sykemelding jeg forsøkte i høst, som ikke gikk. Det er godt å høre at du syns at behandlingen du får endelig ser ut til å ha effekt!! Tror noen typer behandling er som med trening;en må holde på en stund før en merker resultater..Men lei kan en jommen bli uansett,det kan jeg skrive under på!! Forstår at du gruer deg til å event.begynne i jobb igjen etter jul;spesielt siden du sier det ikke gikk så bra nå i høst.. Likevel kan det jo godt hende at det vil fungere bedre om en stund ,særlig hvis det er en jobb du kan tilpasse din situasjon og jobbe i et tempo som passer deg.Men det er ofte slik at når noe ikke gikk som en hadde håpet,så er det lett å grue seg ekstra til å prøve igjen.Har du fagperson å prate med om dette? Slikt får jo tankene til å "ose av bekymringer",og spesielt ofte for oss jenter!Og til lengre tid det tar før en kommer seg ut i arbeid ,til mer gruer vi oss.Jeg sier "gruer vi oss",fordi jeg skulle også ut i jobb igjen nå i høst,etter tre års tidsbegr. uføretrygd pga ryggen,men så kom dette Flått-greiene,så nå står jeg på vent og vet ikke hvordan noe vil gå. Men vi gir ikke opp,må vite,og det er ikke lysten til å jobbe det skorter på nei ,er så enig! ! Vi skal nok få oppleve at ting snur seg til det bedre VI også OJ,alltid skriver jeg så laaangt.. Men MÅ svare angående aerobicen:det var i et sånt "Rehab.senter" for Revmatikere! Og det var herlig;og siden vi blir "vektløse" i vann greide vi jo lett alt mulig av øvelser(men av den grunn være litt forsiktige)Vann-aerobic er faktisk 10 ganger så effektivt som "vanlig"!Og 36 grader i vann = deilig for ømme muskler.. Jeg skulle prøvd de Tens-greiene.. ! ..som en liten oppmuntring til deg Jeg tror du har veldig rett i det du sier. Snakket lenge med en venninne om akkurat det der her om dagen. Dumt å grue seg. Jeg vil uansett få det tilrettelagt, og de dumme følelsene er jo egentlig ikke noe annet enn frykt for frykten. Jeg synes fortsatt det er skummelt, men det er ingenting jeg får gjort med det nå heller, så det får bare være. Jepp, en fagperson er en del av hele behandlingspakken, fikk påvist ptsd etter ulykken, så vi jobber intenst med det. Jeg har tillit til ham, og føelr at det er bra for meg. Hva er Flått-greiene? Vann-aerobicen hørtes deilig ut! 36 grader i vannet høres guddommelig ut! Går du på det fortsatt? Kanskje du kan høre med legen din neste gang om du kan få prøve ut tens? Jeg har fått det av fysioterapeuten min. Liker at du skriver langt jeg, er så mye fint du skriver LilleThea: Ja, jeg synes det er greit å avlaste vennene sine litt oppe i sånne perioder. Gi litt plass til dem og deres greier også. Jeg tror de har en naturlig forståelse av at man har ekstra behov for å gjenta seg en del ganger, men på et tidspunkt er det greit å fortsette gjentagelsene her. Så blir det ikke hele tiden der Litt av og på. Ellers har jeg hatt en veldig fin helg. I går trodde jeg at jeg skulle dø av fyllesyke. Jeg er fortsatt godt redusert, og forstår ikke helt hvordan jeg plutselig ble så full.. Jeg har mystiske blåmerker overalt.. :klø: Kroppen føles som om den har rustet i stykker, og nesten ikke kan bevege seg.. I dag skal jeg møte en venninne i byen, og jeg gleder meg veldig til å se henne Herregud.. Jeg føler meg fortsatt dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 26. oktober 2009 #348 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ellers har jeg hatt en veldig fin helg. I går trodde jeg at jeg skulle dø av fyllesyke. Jeg er fortsatt godt redusert, og forstår ikke helt hvordan jeg plutselig ble så full.. Jeg har mystiske blåmerker overalt.. :klø: Kroppen føles som om den har rustet i stykker, og nesten ikke kan bevege seg.. I dag skal jeg møte en venninne i byen, og jeg gleder meg veldig til å se henne Herregud.. Jeg føler meg fortsatt dårlig.. Uforklarlige blåmerker kommer som regel under de beste byturene Ha det fint i byen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 26. oktober 2009 #349 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Strikk: aha! Skjønner! Det var aktiv sykemelding jeg forsøkte i høst, som ikke gikk. Jeg tror du har veldig rett i det du sier. Snakket lenge med en venninne om akkurat det der her om dagen. Dumt å grue seg. Jeg vil uansett få det tilrettelagt, og de dumme følelsene er jo egentlig ikke noe annet enn frykt for frykten. Jeg synes fortsatt det er skummelt, men det er ingenting jeg får gjort med det nå heller, så det får bare være. Jepp, en fagperson er en del av hele behandlingspakken, fikk påvist ptsd etter ulykken, så vi jobber intenst med det. Jeg har tillit til ham, og føelr at det er bra for meg. Hva er Flått-greiene? Vann-aerobicen hørtes deilig ut! 36 grader i vannet høres guddommelig ut! Går du på det fortsatt? Kanskje du kan høre med legen din neste gang om du kan få prøve ut tens? Jeg har fått det av fysioterapeuten min. "Frykt for frykten",ja du er inne på noe der..Tenker nok det går bedre enn du tror,og med en "fagmann" å lufte tankene for også,vil du sikkert greie å se " frykten i hvitøyet" ! "Flått-greiene" er det at jeg ble veldig syk i høst,med kraftige influensa-lignende smerter,problemer med å gå osv.Og fordi legene ved et par tilfeller før IKKE har behandlet flått-bitt hos meg(til tross for utslett,hevelse m.m)ble jeg nå satt på antibiotika noen uker,da legen antok det kunne være sykdommen Borreliose,pga Flåttbitt.Jeg var syk i mange uker,men nå henger bare litt verk igjen.. Vann-trimmen min er det slutt på foreløbig,selv om det hjalp;men jeg kommer til å spørre om å få prøve Tens,det vet jeg !Står på venteliste til fys.behandling.. Ha en strålende dag og en koselig kveld med veninnen din! Håper du kommer deg til da..med tanke på fyllesyken..!Jeg vil nå servere deg noen ,og så må du være mer forsiktig en annen gang Endret 26. oktober 2009 av alicia2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #350 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, ja, det var uten tvil en veldig bra kveld, selv om jeg fortsatt er bakfull Tror nok mesteparten av den dårlige formen i dag, kommer av at jeg var for dårlig i går til å ta til meg noen som helst form for næring. Hadde tenkt meg på trening i dag, men må krype til korset Har leid meg film i steden. Lunsj i byen var det meste jeg kunne ta i dag Uff, hørtes fælt og dramatisk ut med de flått-greiene! Men kan man bli dårlig så lenge i etterkant? Sikkert at det ikke er noe annet? Eller er det bare sånn det er? Takk for !! Skal definitivt være mer forsiktig neste gang. Jeg som hadde planer om å ta en rolig og tidlig kveld. Plutselig var jeg møkkfull og klokken var seks om morgenen.. Ingen anelse hvordan det skjedde :klø: Neste gang jeg slår på stortromma på den måten blir vel i år 3020.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 26. oktober 2009 #351 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hehe, ja, det var uten tvil en veldig bra kveld, selv om jeg fortsatt er bakfull Tror nok mesteparten av den dårlige formen i dag, kommer av at jeg var for dårlig i går til å ta til meg noen som helst form for næring. Hadde tenkt meg på trening i dag, men må krype til korset Har leid meg film i steden. Lunsj i byen var det meste jeg kunne ta i dag Uff, hørtes fælt og dramatisk ut med de flått-greiene! Men kan man bli dårlig så lenge i etterkant? Sikkert at det ikke er noe annet? Eller er det bare sånn det er? Takk for !! Skal definitivt være mer forsiktig neste gang. Jeg som hadde planer om å ta en rolig og tidlig kveld. Plutselig var jeg møkkfull og klokken var seks om morgenen.. Ingen anelse hvordan det skjedde :klø: Neste gang jeg slår på stortromma på den måten blir vel i år 3020.. Ja du blir nok ikke i noen bedre form av å ikke greie spise..Men siden du ble mer full enn du trodde var mulig(eller veldig fort)i forhold til hvor mye du drakk,så begynte jeg å tenke på om du tar noen medisiner fast,som kan ha påvirket det hele??Det kan jo være tabl.en ikke kommer på kan ha noen innvirkning også..(ingen som har hatt noe oppi glasset ditt vel...?) Godt du vil vente leeeeenge til neste stortromme-fest! Ikke så rart du ikke greidde noen trening i dag,men du fikk nok kost deg med lunsj og film..som jo er bra for magen og psyken i alle fall! Det er ikke skråsikkert at det var Borreliose jeg hadde,men symtomene kan stemme,og en kan bli syk lenge etterpå ja..I alle fall ble jeg etterhvert bedre med medisinen,men fikk først ikke lov å komme til lege fordi det var mistanke om svineinfluensa må vite.. (ble aldri testet,men var vel også for lenge syk..) Fra det ene til det andre;følger du med på Jakten på kjærligheten? Fikk bare såvidt sett det sist,men i dag er det utstemming,så håper jeg får det med meg da.. Ha en fin kveld! ARRGGG-får ikke frem alle smileysene i dag ! Endret 26. oktober 2009 av alicia2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Tror nok heller det var det at jeg drakk ganske mye mer enn jeg trodde jeg gjorde. Og jeg drakk sprit. Brun sprit. Må ha sagt pang på et eller annet punkt. Man kan jo aldri vite om noen putter noe i drinken eller ikke, men jeg ble nå i allefall ikke utnyttet på måter jeg ikke ville bli utnyttet på, så da var det i såfall bortkastet partydop Ellers var jeg jo ganske premenstruell da, tåler generelt mindre de dagene. Menmen, det kan skje den beste. Og sørpefull eller ikke, jeg hadde det kjempemoro I hvertfall det jeg husker av kvelden Jepp, film var definitvt det mest fornuftige valget i dag. Er ikke noe bra å trene når man er bakfull heller, for man er så dehydrert fra før av. Sikkert bra opp til et visst nivå, men jeg er nok langt, langt, langt over det nivået! Hvis du ble bedre av medisinen er det vel strengt tatt ikke så viktig hva det egentlig er heller, så lenge du blir bedre! Uff, fikk du ikke komme? Så du bare lå og var syk? Hmm.. Er ikke det litt rart? Hva hvis det hadde vært grisesyken? Og du hadde vært i risikogruppen? Ser ikke på jakten på kjærligheten nei, jeg er ikke så glad i reality shows, men når man først er hekta kan jeg skjønne at du vil ha med deg hver sending ja! Er det finalen? Jeg liker actionserier. Men akkurat nå er det ingen sesong av de seriene jeg følger med på som er tilgjengelig, som jeg ikke allerede har sett. Ser litt på Lipstick Jungle på mandager da. Synes det er helt tragisk dårlig egentlig. Synes de overspiller. At det er dårlig regi og dårlig plot. Men det har blitt en greie jeg kobler sammen med avslappingen etter treningen på mandager. Får se om jeg ser på det i kveld eller ikke. Helst vil jeg prøve å komme meg i seng før det. Trenger det! Har du dagbok forresten? Endret 26. oktober 2009 av stjernekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 27. oktober 2009 #353 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Bra du ikke ble utnyttet,i alle fall ikke " på en måte du ikke ville",som du selv sier Har en veninne DET skjedde med ser du Men det er vel lett å få i seg mer en en tror - og sterke saker så..! Ja vi tåler mindre på ALLE måter når vi er i PMS-fasen :gjeiper: .. Håper du fikk "hentet deg litt inn " igjen da,når du slappet av og såg på film Kanskje du er "god som ny "idag?? Enig med deg i at det viktigste var at jeg ble frisk,ikke hva som gjorde meg syk..Fikk ikke komme til lege før dagen etterpå,etter å ha SNAKKET FØRST med lege pr.tlf.,ble altså nektet komme da jeg ringte,enda så dårlig jeg var.Det var vel rundt den tiden testingen ble gjort sjeldnere også,så ikke vet jeg hvis det hadde vært grisesyken,jeg er egentlig i risikogruppen..Jaja,lever ennå "Jakten på kjærligheten" innser jeg faktisk begynner bli kjedelig.. Utstemming i går;nå er det 3 igjen hos bøndene.. Ellers er jeg ikke så glad i reality-serier jeg heller.. Kikket litt på Lipstick Jungle i går for 1.gang; og er enig med deg..Pluss at de jentene der virker vel mye "striglet og kunstige".Sminker meg jeg også men...!Men det kan jo være avslappende nok med slike serier.. Jeg har ikke våget meg på egen dagbok,men slik som jeg lider av skrive- :klø: - -syndromet,må jeg kanskje det Endret 27. oktober 2009 av alicia2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 27. oktober 2009 Å, nei, så leit med venninnen din! Jeg blir så irritert over at man må passe seg for sånt i utgangspunktet! Det skulle ikke være nødvendig i det hele tatt! Jeg har helt klart knertet immunforsvaret mitt. Har blitt forkjølet Er dønn dedd i desa!! Skulle egentlig møte en venninne, men hun har et spedbarn, og midt i disse grisesyketidene ville hun ikke ta sjansen. Forstår henne godt. Jeg vil ikke være ansvarlig for å ha tuklet med immunforsvaret til tulla heller. Håper det hjelper å ta nok en rolig dag. Har hatt rimelig tett program i det siste, så det er egentlig litt godt å skru ned farten litt. Må passe på å holde et overkommelig tempo. Håper jeg er bra igjen til i morgen, for jeg har veldig lyst til å få rørt litt på denne skrotten igjen snart. Æsj.. Jeg får vel bare ta tiden til hjelp. Og drikke et halvt tonn te Ellers har jeg vært hos en av de tusen legene mine i dag, og fått en veldig god nyhet, så som sykepleieren sa: "da er det ett til problem å stryke av listen". Hurra! Haha, ja, Lipstick Jungle er virkelig dårlig. Men ja, det er avslappende på en eller annen syk måte likevel. Men jeg vil aldri vedkjenne meg at jeg ser på det i virkeligheten Men hvis det bare er tre bønder igjen, bør det vel begynne å bli ekstra spennende? Eller? Blir så forvirra av alt dette grisestyret. Ta vaksine, ikke ta vaksine. Farlig, ikke farlig. Host sånn, ikke host sånn. Har falt av vogna. Klarer ikke å følge med lenger Ellers er du hjertelig velkommen til å få ut skrivehøna di i boka mi, jeg synes det er kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hmm.. jeg begynner å lure på om du har rett likevel alicia2... Kanskje jeg trenger å snakke med ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 28. oktober 2009 #356 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det viktigste er DEG SELV! Hvis du tror du kommer til å føle deg bedre ved å snakke med ham, så gjør det. Men tenk realistisk, hva er det han kan si som vil få deg til å føle deg bedre? Er det det større sannsynlighet for at han sier noe som får deg til å føle deg verre? Uansett hva du bestemmer deg for så må du må passe på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja.. Men nå er det sånn at vi snart skal signere skilsmissepapirer. Og jeg tror jeg trenger å faktisk lukke kapittelet før jeg kan signere på at det er over. Jeg tror at jeg heller vil treffe han litt i forkant og snakke sammen om hva det var som skjedde, heller enn å få en reaksjon når jeg står der og skal signere. Ikke for å få oppreisning eller for at han skal gi meg noe. Vi har begge nye liv nå. Bruddet skjedde i en krangel, som aldri ble skværet opp. Det følte jeg var feil da, og jeg synes fortsatt det er feil måte å ende et ekteskap på. Jeg begynner bare å føle at det mangler en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror jeg er litt redd for hva som skjer hvis jeg ikke hater ham. Han er jo mannen jeg giftet meg med. Tenk så forferdelig det ville være å oppdage om jeg fortsatt liker ham! Samtidig vil jeg ikke ha noe i meg som hater. Jeg vil slippe den følelsen. Og selv om jeg ikke vil være sammen med ham, synes jeg det er vanskelig at ekteskapet snart formelt er over, selv om det i praksis har vært over lenge. Det bringer liksom opp alle de knuste drømmene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 28. oktober 2009 #359 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror jeg er litt redd for hva som skjer hvis jeg ikke hater ham. Han er jo mannen jeg giftet meg med. Tenk så forferdelig det ville være å oppdage om jeg fortsatt liker ham! Samtidig vil jeg ikke ha noe i meg som hater. Jeg vil slippe den følelsen. Og selv om jeg ikke vil være sammen med ham, synes jeg det er vanskelig at ekteskapet snart formelt er over, selv om det i praksis har vært over lenge. Det bringer liksom opp alle de knuste drømmene.. Jeg skjønner så godt at du opprettholder den følelsen, men hva så om du tillater deg å være glad i han, noe av han? Er det så farlig? Det betyr jo ikke at du vil ha han tilbake fordet? Jeg tror det er viktig å kjenne på alle følelser i forbindelse med tapet av forholdet deres. Jeg kjenner også på sjalusi. Selv om jeg ikke vil ha han vil jeg ikke at han skal ødelegge noen andre. Med andre ord føler jeg ikke at han fortjener å få noen etter hvordan han har behandlet meg. Men det er ikke en skit jeg får gjort med den saken. Jeg vet ikke om jeg er glad i noe i han enda. Jeg klarer ikke ta frem den følelsen, tror ikke jeg vil! Jeg vil bare videre med livet mitt, jeg vil elske en annen! Jeg vil videre og jeg vil være fri! Men man har lov å sørge over den gode biten, selv om sviket og hatet stort sett vinner! Den dagen man har lagt alt bak seg, også sinnet, så er man fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg tror det er litt der jeg er. At jeg er mer klar for å slippe sinnet, og så er jeg redd for hva som blir igjen. Jeg var jo veldig glad i ham. Nok til at jeg giftet meg med ham. Jeg synes også det er urettferdig at vi giftet oss, og før vi en gang er skilt har han allerede hatt en ny dame lenge. Jeg vil ikke ha kjæreste selv nå, men det er noe i det du sier om at jeg kanskje ikke føler at han fortjener det etter alt det han har gjort. Han fikk dame og jeg døde nesten i en ulykke.. Synes ikke det er helt rettferdig.. Kanskje jeg prøver å komme frem til at jeg er klar til å oppdage hva den følelsen er, som ikke er hat, men som heller ikke er det jeg følte for ham da vi enda var sammen. Jeg har stort sett hele veien fokusert på å bygge opp mitt eget liv, og komme meg videre. Forberedte meg på å aldri få noen svar på hva som skjedde. Og det har tatt meg langt. Men nå trenger jeg noe mer. Jeg trenger å gi den stemmen i meg en mottaker. Riktig mottaker. Jeg tror jeg trenger å få muligheten til å avslutte det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå