stjernekyss Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #321 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har hatt et skikkelig jævlig mareritt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 12. oktober 2009 #322 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hallo Stjernekyss !!Mareritt?? Huffameg,vil du fortelle hva du drømte da? Lenge siden jeg har " SNAKKET " med deg; har vært heller sjelden innom Kg i det siste.. Men bra å lese at det går stortsett bra med deg (Hm,mareritt,nei det er ikke noe vi drømmer om å få..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei, så koselig å "se" deg igjen Hvordan er det med deg om dagen? Jeg drømte at jeg var på festival med eksmannen min, og at bruddet skjedde der. Så følelsen ble gjenopplevd på ny. Husker jeg satt på en café ved festivalområdet med noen venner som var gode mot meg og prøvde å muntre meg opp, da jeg plutselig så eksmannen min gå inn på festivalområdet med søsknene mine og mine aller beste venner gjennom hele livet. Jeg ble så lei meg!Jeg følte meg så sveket at jeg trodde jeg skulle revne i alle mulige vinkler. Og følelsen satt i i flere timer etter at jeg hadde våknet. Merker nok litt til at det gjør meg noe at jeg aldri fikk sagt eller reagere i forhold til at eksmannen min gikk. Spesielt på den måten. Først "måtte" jeg jo bare være søt og snill og krype i håp om at det skulle føre til at vi kunne snakke sammen på en normal måte. Så skjønte jeg at det ikke kom til å skje, så jeg ignorerte den stemmen inne i meg, fordi jeg visste at den aldri ville ha en mottaker. Nå har jeg bygget meg opp et nytt og bedre liv, så det kommer egentlig litt overraskende, men samtidig ikke. Det er en stemme som aldri har blitt hørt. Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 13. oktober 2009 #324 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Hei, så koselig å "se" deg igjen Hvordan er det med deg om dagen? Jeg ble så lei meg!Jeg følte meg så sveket at jeg trodde jeg skulle revne i alle mulige vinkler. Og følelsen satt i i flere timer etter at jeg hadde våknet. Det er en stemme som aldri har blitt hørt. Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre med den? Hei ! Å,for en vond drøm du har hatt!! Det er merkelig hvor livaktig en drøm kan bli,og hvor hardt den kan treffe oss- som om det er en virkelig opplevelse!! Og at følelsene en drøm fremkaller også kan sitte i oss lenge,det er både rart og merkelig på samme tid. Det eneste som er sikkert (sies det) ,er at drømmene prøver å fortelle oss noe,ikke minst de drømmene som vekker så sterke følelser som den du nå hadde.. Du har noe uavklart med eks-mannen din,ja det er ganske tydelig.Og du beskriver det så nydelig(!) når du sier at " det er en stemme som aldri er blitt hørt...". Og det er jo akkurat det drømmen din handler om,du har ikke fått satt ord på hva du egentlig følte den gangen,eller hva du føler nå for den saks skyld,til han du en gang elsket.. Og når en ikke har fått snakket skikkelig ut,vil også disse vonde følelsene fortsette å plage en titt og ofte; du TROR du er kommet videre,men så dukker disse foræderriske tankene opp igjen og vil fortære deg.. Drømmene er en del av følelses-livet vårt også,derfor kommer det hjertet og sinnet er opptatt av(bevisst-eller ubevisst)"til syne" i drømmene våre,og der kan vi kanskje også få noen svar.. Jeg er ingen drømmetyder,men dette her var jo så " opp i dagen" for alle som leser det du skriver,og jeg har et ønske for deg,kjære Stjernekyss,og det er at du skal greie å finne en utvei slik at du får lagt i fra deg de tankene som ligger og ulmer ,og ENNÅ ikke er hørt -hos den personen de "tilhører"...Med andre ord,du trenger snakke med denne mannen... Da først- tror jeg-blir du fri!! Jeg for min del har jo vært lenge syk,og sliter med en plagsom nakke nå bl.a,men men,jeg har det stortsett bra uavhengig av det Håper du har hatt en fin dag! Endret 13. oktober 2009 av alicia2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 19. oktober 2009 #325 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Du er jammen ei tøff dame! Jeg har det litt vondt for tiden (kjærlighetsorg, ja :cry: ) din dagbok var fin som terapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tror du har rett. Jeg tror jeg må gjøre noe aktivt med den stemmen der.. Jeg vil ikke snakke med ham merker jeg. Jeg orker ikke å måtte ta i mot mer fra ham. Så jeg må finne en måte.. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda.. tar gjerne i mot forslag! Så synd å høre at du er syk og har smerter Glad for at du klarer å ha det godt til tross, det er en kunst! Nei, nå må jeg komme meg i seng, jeg skal til legen tidlig i morgen. Kjøpte meg Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk, og jeg er skuffet! Dumme isen! Neste gang går jeg for en jeg vet at jeg liker! Gruer meg til legen i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Du er jammen ei tøff dame! Jeg har det litt vondt for tiden (kjærlighetsorg, ja :cry: ) din dagbok var fin som terapi Hei Er det deg fra drittsekktråden? Eller nok en likesinnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 19. oktober 2009 #328 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei, tok deg på ordet :-) Legge tid nå, men kommer tilbake. Vurderer min egen bok også, det er sikkert god terapi :-) Ønsker deg en fin natt med god søvn :-) "Lillemy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, der er du! Velkommen skal du være Strikk: har vært en tur inne i boken din nå også, hold ut, selv om det er grusomt nå, blir det bedre. Mye bedre MÅ seriøst legge meg nå, men siden jeg må tidlig opp for å dra til en legetime jeg ikke vil til, er det selvfølgelig umulig! Og så går jo sex in the city på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 19. oktober 2009 #330 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei Er det deg fra drittsekktråden? Eller nok en likesinnet? Jeg har nok ikke vært innom drittsekktråden, burde kanskje det. Strikk: har vært en tur inne i boken din nå også, hold ut, selv om det er grusomt nå, blir det bedre. Mye bedre Takktakk, jeg håper det blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #331 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har nok ikke vært innom drittsekktråden, burde kanskje det. Takktakk, jeg håper det blir bedre snart Nei, det var visst LilleThea. Innlegget ditt i dagboken min passet bare så veldig godt med det som foregikk i drittsekktråden, så det var egentlig ganske pussig at du deiset inn samtidig Nå MÅ jeg seriøst legge meg. Blir alt for lite søvn og jeg har full dag i morgen, og gruer meg veldig. Kryss fingrene for meg, jeg trenger det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 20. oktober 2009 #332 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Nei, det var visst LilleThea. Innlegget ditt i dagboken min passet bare så veldig godt med det som foregikk i drittsekktråden, så det var egentlig ganske pussig at du deiset inn samtidig Han "min" slo heldigvis ikke opp på den måten. Lykke til hos legen, eller du har kanskje allerede vært der? Endret 20. oktober 2009 av Strikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, har vært hos legen nå. Fikk gode nyheter, men de skal ta noen ekstra tester, så da vet jeg sikkert i neste uke. Jeg har grudd meg så mye at jeg er helt utslitt nå. Holder på å slukne, og vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 20. oktober 2009 #334 Del Skrevet 20. oktober 2009 Stakkars deg vennen ,ja det kan ta veldig på når en gruer seg "KRAFTIG" for en legetime,vet det godt...Håper alle testene slår bra ut da,for å si det slik,og at du får sove og slappe av fra alt som bekymrer deg Men tenkte på dette med "DET USAGTE" mellom deg og ex-mannen din..Du er jo så flink til å skrive,og uttrykker deg nydelig,så kan det være en ide at du rett og slett skriver ned til han alle disse usagte tingne,som tærer slik på deg- nettopp fordi du IKKE har fått fortalt han hvordan du opplevde skilsmissen osv.? Kanskje du syns det er en dum ide,men i alle fall har jeg selv prøvd dette når JEG VET jeg ikke kan greie å SNAKKE om en vanskelig "ting",enten fordi jeg syns det ble for vanskelig eller fordi jeg VET jeg ble hørt da... Du er en god jente(JO det er du,mye kan oppfattes av det vi leser vet du ),og du fortjener å ha det bra på alle måter ,så jeg håper alt blir til det bedre for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 20. oktober 2009 #335 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så fint det gikk bra hos legen da Alicia2 har en god ide´når det gjelder å skrive. Da glemmer man ikke noe heller. Det er hverfall slik med meg, når jeg skal si noe så glemmer jeg nesten halvparten. Jeg blir så satt ut av situasjonen, nervøs, eller kanskje han sier noe som får deg av sporet, hvis du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg sluknet. Klarte visst ikke å holde meg våken. Men var sammen med en god venninne på kvelden. Vi lagde god middag og koste oss Det virket som om testen var bra, men skal ta en ny prøve til uken for å være på den sikre siden. Merker jeg begynner å bli grådig lei av å være i behandling døgnet rundt.. Er dønn sliten. Jeg kommer ikke til å si/skrive noe som jeg gir til ham. Han er ute. Jeg må finne en måte å leve med det som fortsatt plager meg, uten ham. Bare det å snakke om det, som vi gjør her, hjelper litt. Det som står i søkelyset for meg nå er å bli frisk og komme tilbake til det normale livet mitt igjen. Og i dag har jeg fryktelig vondt i hodet! Er så trett av det.. Nå har jeg i heldigvis fått en sånn strøm-maskin som sender strømimpulser, og det hjelper i hvertfall litt på hodepinen. Etterpå skal jeg tilbake for mer behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 21. oktober 2009 #337 Del Skrevet 21. oktober 2009 Håper du snart blir frisk igjen :-) Frykelig slitsomt med hodepine hele tiden! Tenkte å begynne på en dagbok,som du har sett, men historien er så spesiell at jeg er redd for at den blir kjent igjen. Må isåfall forkorte den, vet ikke ennå... Det har gått en mnd siden bomben smalt, går bedre, jeg slipper jo å se han, men de gangene han ringer meg fordi HAN trenger MEG, de sliter. Går rett i kjelleren...Og det tar tid og komme opp igjen. Vi eier ting sammen, og må derfor bli enige om det. Og det blir vi ikke, vet ikke hva jeg skal gjøre, dette forholdet vil komme til å koste meg 300 000!! Og det driter han i, han kan jo tape 50 000 som han sier.... Jeg kommer til å slite med den gjelden i mange mange år, det driter han også i, for han ser kun seg selv og sitt. Gjør meg så sint, så fortvila og frustrert. Aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Og i tillegg kommer følelsen av å ha blitt rundlurt, brukt og utnyttet. Sviket er så stort... Og drømmer som er knust, var jo ikke sånn dette skulle bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikk Skrevet 22. oktober 2009 #338 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan går det med deg Stjernekyss? Føler du deg bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #339 Del Skrevet 22. oktober 2009 I dag har vært en bra dag. Var hos legen på morgenen, men hadde heldigvis bare én runde i dag. Dro hjem og til den store gullmedaljen før jeg dro en tur til broren min og familien hans. Veldig koselig LilleThea: Jeg skjønner deg godt, jeg er også litt halvparanoid ift å bli kjent igjen. Nå tror jeg egentlig jeg har sagt såpass mye at de som vet hvem jeg er ville kjent meg igjen raskt. Misliker egentlig det litt, så vurderer å lage ny profil igjen snart. Men foreløpig beholder jeg denne. Liker denne profilen Gjør det du føler for, det kan være godt å ha et sted å lufte frustrasjonen din, men hvis du blir stressa av det, kommer det ikke noe godt ut av det. Gleder meg til i morgen, for den er helt behandlingsfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicia2 Skrevet 23. oktober 2009 #340 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg sluknet. Klarte visst ikke å holde meg våken. Men var sammen med en god venninne på kvelden. Vi lagde god middag og koste oss Det virket som om testen var bra, men skal ta en ny prøve til uken for å være på den sikre siden. Merker jeg begynner å bli grådig lei av å være i behandling døgnet rundt.. Er dønn sliten. Jeg kommer ikke til å si/skrive noe som jeg gir til ham. Han er ute. Jeg må finne en måte å leve med det som fortsatt plager meg, uten ham. Bare det å snakke om det, som vi gjør her, hjelper litt. Det som står i søkelyset for meg nå er å bli frisk og komme tilbake til det normale livet mitt igjen. Og i dag har jeg fryktelig vondt i hodet! Er så trett av det.. Nå har jeg i heldigvis fått en sånn strøm-maskin som sender strømimpulser, og det hjelper i hvertfall litt på hodepinen. Etterpå skal jeg tilbake for mer behandling. Håper du ikke har hodepine i dag også!Det er veldig slitsomt ja.. Hva er det der strøm-apparatet for noe ? Er det noe du har hjemme hos deg selv,og virker det alså? Høres spennende ut! Trasig og utmattende å gå fra den ene behandlingen til den andre.Det vet jeg alt om,da jeg selv var innom så mye en stund at jeg nesten brøt sammen.Det ble for mye å gå flere ganger i uken på alla slags opplegg(fysio,kiropraktor,ryggskole,aerobic i varmt basseng),MEN det ble jo forlangt at jeg skulle det! Så jeg håper noe av behandlingen du får vil hjelpe deg,og at du snart er tilbake til "normalen" igjen! Endret 23. oktober 2009 av alicia2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå