Gå til innhold

Gjennom motgang til stjernene

stjernekyss

Anbefalte innlegg

Han har visst ikke samme musikk-smak som deg :fnise: !

Åpenbart! :ler:

Traff ham i heisen da vi begge to tydeligvis skulle ut. Overraskende stillhet fra hans side da. :ler:

Så jeg mener du har lov å spille musikk uten å måtte ha øret inntil høytaleren og naboen din kan godt godta dette uten å bli sur,han som spiller piano som en gal mann nattestider :kjefte::ler:

HELT enig! Ignorerte det. På dagtid og før "leggetid" gjør jeg akkurat som jeg vil! :regler:

Husker da jeg først flyttet hit, og var ung og dum (nå er jeg bare dum :ler: ), og gikk på raveparties og hørte på techno. Spilte techno på full guffe. Husker en morgenkvist hvor jeg stod i dusjen (fortsatt med techno på full guffe), tenkte til og med selv at "nå var det i høyeste laget", og at jeg skulle skru det ned når jeg kom ut av dusjen. Husker jeg irriterte meg over en bilyd som ikke hørte hjemme i spetakkelet. Etter en god stund slo det meg at det var ringeklokka. Der stod en trøtt mann i pysj, morgenkåpe, bustesveis og halvåpne øyne. Ikke sint, men utslitt utbryter han at "det er alt for tidlig!". Jeg kunne ikke annet enn å beklage på det sterkeste og skru ned lyden betraktelig. Hehe, han var egentlig ganske søt der han stod :ler:

Nå skal jeg hoppe i loppekassa etter en superdeilig dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører forresten også naboene over veldig godt. Husker en gang, de som bodde der før de som bor der nå, at mannen kom ned for å spørre om en rar lyd som pleide å komme på et visst klokkeslett på kvelden. Jeg visste ingenting om den lyden, men kommenterte at jeg av og til hørte en rar knirkelyd. Knallrød i toppen gurgler han ut at det var sengen deres! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart! :ler:

Traff ham i heisen da vi begge to tydeligvis skulle ut. Overraskende stillhet fra hans side da. :ler:

HELT enig! Ignorerte det. På dagtid og før "leggetid" gjør jeg akkurat som jeg vil! :regler:

Husker da jeg først flyttet hit, og var ung og dum (nå er jeg bare dum :ler: ), og gikk på raveparties og hørte på techno. Spilte techno på full guffe. Husker en morgenkvist hvor jeg stod i dusjen (fortsatt med techno på full guffe), tenkte til og med selv at "nå var det i høyeste laget", og at jeg skulle skru det ned når jeg kom ut av dusjen. Husker jeg irriterte meg over en bilyd som ikke hørte hjemme i spetakkelet. Etter en god stund slo det meg at det var ringeklokka. Der stod en trøtt mann i pysj, morgenkåpe, bustesveis og halvåpne øyne. Ikke sint, men utslitt utbryter han at "det er alt for tidlig!". Jeg kunne ikke annet enn å beklage på det sterkeste og skru ned lyden betraktelig. Hehe, han var egentlig ganske søt der han stod :ler:

Nå skal jeg hoppe i loppekassa etter en superdeilig dag! :)

Jeg elsker å guffe musikken opp selv,jeg,og siden jeg er "altetende " når det gjelder musikk,er det mange som har fått seg en overasskelse når de har hørt el.gitarer og f.eks Tarja Turunen med Nigtwish(de har jo rolig musikk også da,men..) dundre i vei mens jeg synger med..Noen tror vel det er husets ungdommer som bare spiller div.rock og slikt,men" hu mor" er den "verste"(liker bedehus-musikk også da,hehe)

Syns foressten jeg ser han for meg,han mannen i pysj og trøtt i trynet :ler:

Hører forresten også naboene over veldig godt. Husker en gang, de som bodde der før de som bor der nå, at mannen kom ned for å spørre om en rar lyd som pleide å komme på et visst klokkeslett på kvelden. Jeg visste ingenting om den lyden, men kommenterte at jeg av og til hørte en rar knirkelyd. Knallrød i toppen gurgler han ut at det var sengen deres! :ler:

Til dette har jeg bare denne "kommentaren" :skratte:

Ellers er det godt å høre at du har hatt en flott dag!!

Endret av alicia2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å guffe musikken opp selv,jeg,og siden jeg er "altetende " når det gjelder musikk,er det mange som har fått seg en overasskelse når de har hørt el.gitarer og f.eks Tarja Turunen med Nigtwish(de har jo rolig musikk også da,men..) dundre i vei mens jeg synger med..Noen tror vel det er husets ungdommer som bare spiller div.rock og slikt,men" hu mor" er den "verste"(liker bedehus-musikk også da,hehe)

Syns foressten jeg ser han for meg,han mannen i pysj og trøtt i trynet :ler:

Til dette har jeg bare denne "kommentaren" :skratte:

Ellers er det godt å høre at du har hatt en flott dag!!

Jeg og elsker musikk på full guffe! Synge med og hoppe og danse rundt :danser: Forestiller meg at naboen under snart får hull i taket av den harde bankingen. Virker så aggresivt! Glad jeg ignorerte det. Hvis jeg hadde skrudd ned hver eneste gang han hadde banket, ville jeg jo også åpnet for en type kommunikasjon jeg er veldig lite hypp på! Har han noe han vil ha sagt, kan han komme og si det til ansiktet mitt! Basta! :ler:

(Og jeg synes nå at så lenge han ligger på pianoet i fylla på natterstid at han ikke har noe særlig med å klage på min musikk på natten, men, men ;) )

Jeg er nesten overrasket over at mannen fortalte at det var sengen! Kanskje han ble så tatt på senga (hø-hø) at han ikke visste hva annet han skulle si? :ler:

I dag er en ny dag, som jeg tror kommer til å bli veldig deilig. Ligger på sofaen med morgenkåpe og spiser potetgull til frokost :skratte:

Merker også at jeg kjenner veldig mye sinne for eksmannen om dagen. Og det tenker jeg at er veldig bra. Jeg ble jo så nummen i sommer da han stakk på den måten, og han var jo aldri der, og ikke tilgjengelig på noen som helst måte, så jeg fikk aldri reagert, eller sagt hva jeg syntes om det hele. Men det er jo klart at jeg ble sint! Og nå er sinnet her og vil ut! Og det skal det så sannelig få lov til! Jævla møkkamann, måtte han tygge grus resten av livet!

:kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en ny dag, som jeg tror kommer til å bli veldig deilig. Ligger på sofaen med morgenkåpe og spiser potetgull til frokost :skratte:

Akkurat det der ble litt i kvalmeste laget :eeeh: Ordentlig frokost på vei ned i magen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Sweet lordylord! Du har en nabo som spiller PIANO i fylla!?! *sympati*

:ler: TAKK!

Og det er ikke rolige ballader heller, det høres ut som om det er revolusjon der nede :ler:

Husker en gang, før eksmannen en gang hadde flyttet inn, men sov over. Han satt rolig og fredelig i sofaen og klimpret på gitaren min, mens jeg var i dusjen. Plutselig ringer det på døren, og da står denne fyren der, rasende, og skjeller eksmannen huden full, fordi dette er hverken 70-tallet eller et kollektiv! :ler: :klø:

Eksmannen fikk helt angst stakar. Ble sikkert ikke bedre av at jeg nærmest tvang ham til å spille mer gitar for å vise at vi ikke lot oss herse med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han noe han vil ha sagt, kan han komme og si det til ansiktet mitt! Basta! :ler:

Ja bedre det enn den irriterende bankinga!!

Jeg er nesten overrasket over at mannen fortalte at det var sengen! Kanskje han ble så tatt på senga (hø-hø) at han ikke visste hva annet han skulle si? :ler:

Helt sikkert :fnise:

Og nå er sinnet her og vil ut! Og det skal det så sannelig få lov til!

Ja men det er rett innstillig også,for du trenger få ut både sinne og andre reaksjoner som eventuelt måtte komme :tommel:

Endret av alicia2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes evigvarende hodepine!!!!! :sinna: :sinna: :sinna:

INGENTING hjelper og nå har den vært her i dagesvis! Har prøvd alt fra ibux til morfin, søvn til aktivitet, junk til sunn mat, etc, etc, etc.

VIL HA DEN VEKK!!!!!!!!!!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stjernekyss! Vil bare ønske deg god vårferie (ettersom du ikke skal feire påske i år ... deg skal forøvrig ikke jeg heller, men det er fare for at det kommer et påskeegg eller to inn i hjemmet :fnise: ). Det virker som det går bedre med deg nå? Med unntak av hodepinen, da. Har du prøvd Ibux og Paracet sammen? Mange sverger til den kombinasjonen. Selv er jeg av de heldige der Paracet alene har god effekt.

Edit: Sa du morfin??

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bruker noen smertestillende jeg kjøpte i utlandet som inneholder codein, som jo er et morfin ;) Men ren morfin har jeg ikke nei. Det hadde nok hjulpet så det sang! :ler:

Nå tror jeg hodepinen har sluppet taket, eller i hvertfall den verste jernkloen som gravde seg dypt inn i hjernen min :overrasket:

Fikk råd om paracet/ibux i en trenger-sympati-tråd jeg lagde, og jeg vet at jeg har paracet et sted her, men fant jeg de? :sjenert: Skal uansettt huske det til neste gang!

I dag skal jeg ut og røre på kroppen min, og det blir deilig etter to dager i mørket under dyna :)

Og god vårferie til deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Her ver det blitt stille? :lete:

Ja hvor er du Stjernekyss ? Visst jeg synger litt ,kommer du da :fnise: ? :romeo:

Endret av alicia2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Kommer alltid frem til sang ;)

Nesten en måned siden jeg har vært her ser jeg. Jøje meg, tiden flyr. Helt sprøtt, allerede mai. Føles ikke som om tiden har gått noe særlig siden frontkollisjonen, og så har det gått mange måneder. Veldig, veldig rart.

Nå er jeg fulltidssykemeldt. Sliter mye med hodet, både kognitive funksjoner og hodesmerter. Synes det var vanskelig å akseptere sykemeldingen til å begynne med, men nå er jeg veldig glad for det. Godt å ha det presset borte, og jeg ser at jeg har presset meg uforsvarlig langt. Ikke bra i en sånn situasjon.

I langhelgen som gikk reiste jeg bort og fikk drevet med de tingene jeg liker best å drive med i hele verden. Så jeg er kjempeglad, og kommer til å leve lenge på denne helgen! :)

Har riktignok veldig vondt i kroppen og hodet, og gleder meg til å komme meg til legen i morgen, men verdt hvert eneste sekund!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dere da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke: !! Hyggelig at du dukket opp igjen,selv om det sikkert ikke er så godt for hodeplagene å sitte foran en Pc..

Du har rett i at det er rart at vi allerede kan skrive mai måned,og om vi andre syns tiden har gått fort virker det som at for din del har tiden egentlig stått litt stille etter ulykken.Og det er ikke det minste rart,for det du opplevde var jo et sjokk og traumatisk,og det er veldig lett å føle seg i et slags vakum når det skjer noe voldsomt opprivende med en.Den følelsen kan sitte lenge i også!

Sørgelig at hodeplagene er så voldsomme :troest: !! Håper legen kan gjøre noe med det så det kan bli bedre for deg!Det er nok til det beste nå ja at du er blitt fulltidssykemeldt,selv om akkurat det kan være litt vanskelig å godta også.Men det er antagelig noe som må til skal du ha en sjanse til å bli bedre.

Kjempefint at du har fått kost deg i helgen ! Det er rart med det,slappe litt av og gjøre noe en liker kan gjøre underverker !

Går bra med meg i alle fall,er bare luta lei av å male nå ! Pusser fortsatt opp,men ser heldigvis enden på det nå,i alle fall hva maling angår..

Ha det godt videre da,Stjernekyss,og fint å høre litt fra deg når du orker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre fra deg, stjernekyss, men leit å høre at du er blitt sykemeldt. Men det trengtes nok! Ikke bare-bare det du har vært igjennom den siste tiden. God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat dét. Et vakuum. Tiden henger liksom ikke sammen. Eller er egentlig ikke tilstedeværende i det hele tatt. Litt vanskelig egentlig, siden resten av verden forholder seg til et tidsskjema jeg ikke klarer å henge med på.

Er vel litt derfor det er godt å være sykemeldt også. Det blir ikke noe ytre press som jeg ikke klarer å forholde meg til, som igjen forverrer hodepinen. Eller i hvertfall lite ytre press.

Skal i et møte i morgen tidlig i forbindelse med alt dette, og jeg gruer meg skikkelig. Jeg får med meg så lite, og selv om jeg har prøvd å forberede meg, er jeg redd for at det er mye som blir borte. Har en veldig snill og god venninne som skal være med meg, men jeg er litt redd for at jeg er så kjørt i hodet at hun skal sitte igjen og føle at hun har kastet bort tiden sin. Jeg setter sånn pris på at hun hjelper meg, og jeg vil ikke at det skal føles kjipt for henne.

Må komme meg i seng nå, supertrøtt!

Er så koselig å høre fra dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullmåne OG pms, sleng på en god dose postkræsjsymptomer, oppskriften på en aldeles flott dag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...