Gå til innhold

Har så lyst til å jobbe med noe kreativt/skapende

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Søkende

Er det noen som har forslag til utdannelse/Yrker hvor jeg får brukt disse ønskene?

Jobben jeg har nå er svært rutinepreget, og jeg savner sårt å skape noe. Er selv usikker hvilken vei jeg skal gå for å komme dit.

Er det noen der ute med gode ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dekoratør i forskjellige varianter (blomster, klær ++) markedsføring, ta noen interiørkurs, studere mediafag. Masse spennende yrkesvalg der ute. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søkende

Hei Arwen!

Takker for svar og gode ideer. Skal prøve å se litt nærmere på de yrkene du har nevnt. Bare så synd at det er så mange om benet når det gjelder disse yrkene, og så få utdanningsteder som er annerkjent internt i bransjen.

Takker nok en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne hjelpe :D veldig synd det er dårlig med skoler ja, man betaler masse oenger for papirer som ikke er verdt noe hos en aktuell arbeidsgiver. Anbefaler alle som er interesert i disse yrkene til å være veldig kritisk ved valg av studiested (STYR UNNA MI)

Lykke til til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søkende

Hei igjen Arwen!

Det er som du sier, styr unna MI, og det har jeg hørt av mange. Det er ikke mange skoler på dette området, noen som er svært frustrende. De får som er annerkjent, er det jo omrent umulig å komme inn på. Blir rett å slett litt oppgitt.

Misstenker også at det går mye på kontakter i de bransjene, for å komme seg frem over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakter er hvertfall alfa omega når det gjelder dekoratør yrket. Der får man nesten ikke jobb hvis man ikke kjenner noen. Hvis man kjenner de rette menneskene kan man lett få jobb til og med uten utdannelse. Synd men sant. Ønsker deg uansett lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...