Gjest Sokkumoto Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Har hoppet over mensen en stund, dvs. de 2 siste mnd'ene. Har de siste tre ukene hatt en del mellomblødninger, mens jeg har gått på p-piller. Er dette normalt? Er det pga. at jeg har hoppet over mensen, og kroppen ikke har fått hatt sin uke med mens og tømt seg. Kan forøvrig nevne at jeg bruker Yasmin og at jeg har hoppet over mensen før, uten å oppleve dette. Dette ble litt teit forklart, men er det noen der ute som skjønner hva jeg mener og kan gi meg en tilbakemelding på mitt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Helt normalt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sokkumoto Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Takk for svar! Trodde liksom at det var meningen at når man ville hoppe over mensen, at man skulle være foruten noen form for blødninger. Ja, siden man liksom ikke vill ha mensen. Men hvis jeg nå stopper opp og har mensen og så begynner igjen på et nytt brett, vil jeg da få mellomblødninger når jeg har begynner med det nye brettet? Nok en gang litt klønete skrevet, men håper dere skjønner. Grunnen til at jeg spør, er at typen min lurer på når vi kan ha sex igjen, siden han har lagt merke til at jeg har " mensen" hele tiden. Han skjønner jo ikke forskjellen på mellomblødninger og mensen. Og han er ikke særlig ivrig på å ha sex med meg, når jeg har disse mellomblødningene. Er selv i tillegg litt lei av å" blø" hele tiden. Pleas hjelp meg med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er større sjanse for å få slike blødninger hvis du hopper over mensen flere ganger. Grunnen til at du får mellomblødningene er at dagens p-piller ikke er utviklet slik at en kan hoppe over mensen i lengre perioder. Det beste er at du maks hopper over en mens så tar en pillefri uke. Sannsynligvis slipper du disse mellomblødningene etter å ha hatt mensen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er større sjanse for å få slike blødninger hvis du hopper over mensen flere ganger. Grunnen til at du får mellomblødningene er at dagens p-piller ikke er utviklet slik at en kan hoppe over mensen i lengre perioder. Det beste er at du maks hopper over en mens så tar en pillefri uke. Sannsynligvis slipper du disse mellomblødningene etter å ha hatt mensen en gang. Dette stemmer hvertfall på meg, sluttet helt å hoppe over mer enn en periode av gangen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå