Silfen Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Datteren min er syk, halsvondt, feber og spyr hele tiden. I dag har hun fått tungen nesten dekket av ett hvitt belegg. Er det ensbetydende med sopp? Eller kan det være fordi hun spyr så mye? Om det er sopp, behandlingsopplegg? Lege nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 21. mai 2003 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. mai 2003 #3 Del Skrevet 22. mai 2003 Hun kan ha halsbetennelse. Akutt halsbetennelse kommer ofte som en fortsettelse eller en forverring av en forkjølelse. Hos barn sitter den ofte i nesesvelget, i overgangen mellom nese og hals og medfører da ofte betennelse i det lymfatiske vevet som ligger her. Når dette vevet blir kronisk hovent får barnet kronisk tett nese og får hovne polypper som ofte fjernes operativt. Akutt faryngitt oppstår oftest i kaldt fuktig vær og angriper personer med nedsatt motstandskraft. Akutt tonsilitt får man når infeksjonen i tillegg angriper mandelen eller tonsillene som sitter en på hver side i svelg. Tran med A-vitamin og vitamin-C er viktig. Årsaken kan være Virus, bakterier, sopp, candida albicans. Forløpet ved halsinfeksjoner er som regel lett og symptomene går vanligvis over av seg selv i løpet av noen dager. Jeg har hatt det før, og det er ikke noe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #4 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg fikk sånt hvitt belegg når jeg hadde skyssesyken... kanskje hun har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå