Gjest Donna Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg har et spørsmål .. Jeg har kjøpt en strikket genser med høy ribbestrikket krage - men nå lurer jeg på hvordan denne skal være?? den skal vel brettes på noe vis - ellers dekker den halve ansiktet mitt .. Hvordan skal slik krager brettes i følge dagens mote?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Brett på midten, nedover. Ikke så vanskelig, akkurat som alle andre høyhalsede jumpre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Du kan også: - Rulle den - Brette den dobbelt (brette midten først og så brette igjen - eller brette øverste del for så å brette den ned over nederste del) - Brette den ned litt overfor midten for å få en enda høyere krage som varmer mest mulig av halsen Zita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 ok - takker for svar på dumt spørsmål *ler* :D måtte bare vite om dne skulle brettes i det heletatt ..*ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Behøver vel ikke brette den hvis det strider imot din krage-legning, Virgo. Bare tre genseren over hodet, og kragen ned over halsen. Vibeke (for fri krage-utfoldelse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. mai 2003 #6 Del Skrevet 25. mai 2003 hehe......fri krageutfoldelse - den var god tok og brettet den tre ganger jeg - og det ble fint ....deilig genser .....skal nok bruke den mye ja !! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. mai 2003 #7 Del Skrevet 25. mai 2003 Pass deg så du ikke blir avhengig av høyhalsete gensre :o Jeg var det og er det delvis. Fryser på halsen for omtrent ingenting. Blir syk hvis jeg ikke får gå med høy hals. Er på avvenning. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. mai 2003 #8 Del Skrevet 25. mai 2003 Oi *kikker med store øyner bort på Genseren* .....huff da ....!! :o *bestemmer meg for å være på vakt for signaler som tyder på avhengighet* Takk for advarselen !!! tenk så fælt da - avvenning !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. mai 2003 #9 Del Skrevet 25. mai 2003 Oi *kikker med store øyner bort på Genseren* .....huff da ....!! :o *bestemmer meg for å være på vakt for signaler som tyder på avhengighet* Takk for advarselen !!! tenk så fælt da - avvenning !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 25. mai 2003 #10 Del Skrevet 25. mai 2003 Har dessverre ingen råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #11 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei. Jeg er nok også blitt "avhengig" av høyhalsa gensere. Ihvertfall så går jeg med det veldig ofte. Men du kan nok brette eller ikke brette halsen som du vil. Jeg har ofte genserhalsen opp foran munnen for jeg liker det og da bretter jeg den ikke i det hele tatt. Jeg tror det er ganske fritt valg Klemz Cathrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå