Gjest Gjest_Lanista_* Skrevet 21. juni 2008 #1 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg lurer på noe som jeg tror jeg best finner svar på her.. Jeg går i dress stort sett hver dag i den jobben jeg har og trives vel egentlig med det siden jeg har valgt å investere i ganske mange forskjellige. Når det gjelder kvinneantrekk, så er det en ting jeg lurer på. Hvorfor bruker noen tynne strømper og andre ingenting? Noen går med bare ben uansett, mens andre bruker strømper både til skjørt og bukser. Jeg må innrømme at jeg synes strømper er finere enn bare ben i jobbsammenheng i alle fall, men dette har ingeting med flere fetisjlignende tråder her inne. Jeg bare lurer på hva får en kvinne til å velge å stort sett alltid bruke strømper kontra å ikke bruke det? Det fascinerer meg litt, vet ikke hvorfor. Men blir alltid fascinert av små ting Det ville vært artig å høre argumenter for og i mot et plagg som strengt tatt for de aller fleste er nokså usynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg bruker strømper av og til. F.eks når jeg ikke har farge på beina. Da er det ikke så lekkert å gå uten, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 21. juni 2008 #3 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes det er litt mer pent kledd å ha strømper, selv om de er tynne og hudfargede. Så jeg pleier ofte å bruke tynne strømper på jobb. I tillegg synes jeg det lukter hakket mindre ille av føttene hvis jeg har strømper enn om de får være fri i skoene når det er varmt. På jobb kan jeg gå uten strømper hvis jeg har fotside skjørt eller bukser, på fritiden er strømper mer avhengig av om det er litt kaldt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 21. juni 2008 #4 Del Skrevet 21. juni 2008 Er vel kanskje en komfort greie? Noen foretrekker å gå med, noen uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duffy Skrevet 21. august 2008 #5 Del Skrevet 21. august 2008 En ting som jeg har lurt på er hvorfor det "mest sexye" som finnes er overknees, mens det "mest usexye" som finnes er knestrømper. Hva er det som skjer når en strømpe passerer kneskåla?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 21. august 2008 #6 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg faar gnagsaar om jeg gaar barbeint i sko, derfor foretrekker jeg aa gaa med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå