Gå til innhold

Kvinnekroppen - hofter og pupper

Hva liker dere GUTTER best?  

28 stemmer

1. 1. Hva synes du er penest?

• Brede hofter
      17
    • Smale hofter
      11
  2. 2. Hva synes du er penest?

• Små pupper
      3
    • Store pupper
      7
    • Størrelse spiller ingen rolle, det er formen som betyr noe
      18

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gullet_*
Skrevet
Nå motsier du deg, selv. Eller har ikke lest tråden. Tråden handler jo nettopp om at man skal værefornøyd med seg selv, og du synes det er latterlig?

Vel. Når dere foretar en undersøkelse for hva gjennomsnittet liker og ikke liker så hjelper det nok lite på selvtilliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke mange voksne kvinner som bruker bukse i størrelse 34/36. Gjennomsnittsstørrelsen for norske kvinner er 40/42.

Jeg bruker str 36, og kroppen min er 100% velfungerende, jeg lider ikke av mangel på hverken vitaminer eller annet. Og jeg er 40 år.

Jeg driver klesbutikk selv, og det er str 38 det går mest av. Til tross for at det er mange franske og italienske klær blandt klærne. Str 42 er ikke noen liten størrelse, og jeg har aldri møtt en slank kvinne som bruker størrelse 42.

Og nei, en er ikke overvektig fordi en bruker str 42, men en er nok ikke helt slank heller...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker str 36, og kroppen min er 100% velfungerende, jeg lider ikke av mangel på hverken vitaminer eller annet. Og jeg er 40 år.

Jeg driver klesbutikk selv, og det er str 38 det går mest av. Til tross for at det er mange franske og italienske klær blandt klærne. Str 42 er ikke noen liten størrelse, og jeg har aldri møtt en slank kvinne som bruker størrelse 42.

Og nei, en er ikke overvektig fordi en bruker str 42, men en er nok ikke helt slank heller...

hvor høy er du?

Jeg er 174 og veier 71 kg, bruker str 42 i klær. Og får høre at jeg er slank/tynn. Jeg er ikke feit i hele tatt.

Skrevet (endret)
hvor høy er du?

Jeg er 174 og veier 71 kg, bruker str 42 i klær. Og får høre at jeg er slank/tynn. Jeg er ikke feit i hele tatt.

Jeg er 178 cm.

Edit: veier for øvrig 55 kg.

Endret av Rachel1968
Skrevet

Da er jo du faktisk pr. definisjon undervektig. ;)

Det er forskjell på en 36 og en 36, som det er på en 42 og en 42. Jeg som er under gjennomsnittet lav, hadde sett litt blubben ut i en 42. Høye jenter ser gjerne slanke ut i en 42.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...