Gå til innhold

Kvinner og "cuckold"


Gjest Roger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg oppfatter faktisk også den omvendte posisjon som den mest attraktive. Så når jeg tenner på å love troskap til en kvinne som på sin side får ha full frihet, er det nettopp fordi jeg finner en spenning i å trosse meg selv, godta en ordning det føles ydmykende å godta.

Om den omvendte posisjon er mest attraktiv...hvordan kan du så leve med dette?

Er det forbilledlig for barna dine at du går foran som en eksempel der idealet er å trosse seg selv i ydmykelsens navn?

Hvor har du dette fra - bare kom på det en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forstår ikke hvordan det går ann å ha sann lykke i et sånnt forhold jeg...høres bare skjev ut hele greia... men verden er jo fucked up uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvordan det går ann å ha sann lykke i et sånnt forhold jeg...høres bare skjev ut hele greia... men verden er jo fucked up uansett!

Det er vanskelig å tro at en cuckoldmann virkelig er glad i dama når det første han vil er å gi henne til andre. Hvor dypt stikker kjærligheten da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en deilig kjæreste, blond, sexy stramme men kurvete former, lita, deilige pupper, store ømme brystvorter, store blå øyne og store lepper. Og hun er sjenert men smiler mye.

Poenget er at det er noe som gjør at jeg ønsker å se jenta mi nyte en stor, kraftig pikk, med et vilt og kåt blikk i øynene hennes. Tanken på at jeg selv har en relativt tynn og liten pikk forsterker nok dette. Og jeg føler ingen stakkarslighet eller synd på meg selv, jeg har bare rett og slett lyst å se dette, det hadde vært så utrolig deilig! For meg handler dette om opphisselsen ved å se et vakkert kvinnemenneske bli tilfredsstilt maksimalt, og at andre menn synes jenta di er vanvittig sexy.

Klarer dere jenter å se noe opphissende ved dette? Kan skjønne at dette vil ødelegge litt av mandigheten ved meg/en annen med slike tanker, og at det i seg selv er en turnoff. Men det kommer kanskje an på hvordan man ser det (?) Kan det uansett tenkes at dere kan blir opphisset av æ være litt slutty og bli tatt av andre menn, f.eks med gifteringen på, uavhengig av hvilket inntrykk dere nå har fått av mannen deres? Håper på svar på disse synspunktene.

Takk:)

Er dette din kone fremdeles i dag? Eller har hun forlatt deg til fordel for en som bare vil ha henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For egen del handler det ikke om at jeg er så annerledes skrudd sammen enn deg i utgangspunktet, jeg oppfatter faktisk også den omvendte posisjon som den mest attraktive. Så når jeg tenner på å love troskap til en kvinne som på sin side får ha full frihet, er det nettopp fordi jeg finner en spenning i å trosse meg selv, godta en ordning det føles ydmykende å godta.

Om den omvendte posisjon er mest attraktiv...hvordan kan du så leve med dette?

Er det forbilledlig for barna dine at du går foran som en eksempel der idealet er å trosse seg selv i ydmykelsens navn?

Hvor har du dette fra - bare kom på det en dag?

Hvordan jeg kan leve med å velge en ydmykende rolle i det seksuelle? Av samme grunn som mennesker kan oppleve posisjonen som dominant som mer attraktiv enn posisjonen som underdanig og likevel føle dragning mot å underkaste seg i sengen - nettopp fordi det er noe spennende ved det å trosse seg selv. Det er fullt mulig å finne spenning i noe som gir en bittersøt kløe, det er nettopp det som er kjennetegnet på mange ulike masochistiske tenningsmønstere.

Jeg oppdaget cuckold-fetisjen tidlig i tenårene, kom over erotiske historier der mannen oppdaget sin kone/kjæreste med en annen - og ble kåt av det. Husker ennå hvordan jeg undret meg over at en mann virkelig kunne finne seg i det. Og samtidig fascinerte det meg, jeg ante at det nettopp var ydmykelsen man tente på, det uopprettelige i det som skjer. Når det først har skjedd kan det ikke gjøres om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Du er enda ung, mye kan forandre seg ;)

I natt levde jeg og samboeren min ut en av våre fantasier. Vi inviterte en mann vi traff på nettet hjem til oss. Egentlig var det fordi sambo ville kose med han, men jeg ble med jeg og. Gikk ikke akkurat vilt for seg. Var første gangen i en sånn situasjon for oss alle. Men de sugde hverandre. Etterhvert sugde jeg begge. Og så slikka han andre meg mens jeg sugde sambo. Og sambo knulla meg mens jeg sugde han fyren. Var utrolig rart og spennende. Jeg har lyst å gjøre det igjen. Tror sambo også har lyst til det. Vet ikke om han hadde vært komfortabel med at han andre har sex med meg... kansjke? Jeg hadde likt det. Så lenge vi ikke kysser. Da blir det for følelsesmessig og intimt for meg. Jeg tenner også på tanken at sambo har sex med en annen jente, mens jeg ser på. Og det har han lyst til. Kanskje vi prøver det også en gang? Tanken må bare modne litt mer oppi hodet mitt først

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er sikkert "normalt" blant noen du spør. Nesten alle type seksuelle perversjoner, eller avvik er jo godtatt hos de fordomsfrie folka her hos KG. Personlig syns jeg det er trist at du objektifiserer din kjære på den måten. Av innlegget ditt virker det som at det du setter høyest er at hun er en turbo-blondine med sugelepper. Hvorfor ikke fokusere på dere to som ett team og ta vare på den flotte jenta som faktisk pr dags dato er din? Hvorfor spekulere videre på dette? Er det egentlig så innmari viktig for deg å se jenta di bli tatt av en med større trompet?

Dette var et innlegg etter min smak!

Jeg har for øvrig gjort meg noen erfaringer med jenter som har vært seksuelt "utsvevende". Med utsvevende mener jeg feks masse seksualpartnere, BDSM, gangbang, play rape osv osv I veldig mange av disse tilfelle hadde jenta en bakgrunn fra feks voldtekt, misbruk, vold i hjemmet, eller andre hendelser/opplevelser som hadde vært traumatiserende. For meg virker det derfor som om en god del av slik seksuell aktivitet har til hensikt å nedverdige seg selv, ikke for egens del men til forlystelse for de andre deltagende.

Det er faktisk ikke all sex som er sunn, og for meg så blir storparten av slik aktivitet perverst og unormalt. Etikk og moral står for fall - i takt med samfunnet for øvrig. Det er bla derfor dette har blitt normalisert og godtatt at det i diverse miljø er folk som driver å slår, pisker eller nedverdiger hverandre på det groveste når de skal ha sex. Når en skal urinere, så skal det gjøres på do. Men å pisse på hverandre er plutselig ok, bare det faller inn under deler av seksualiteten. Avvikere, kaller jeg det!

Anonymous poster hash: 3312e...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...