Gå til innhold

Kvinner og "cuckold"


Gjest Roger

Anbefalte innlegg

Gjest Roger

Jeg har en deilig kjæreste, blond, sexy stramme men kurvete former, lita, deilige pupper, store ømme brystvorter, store blå øyne og store lepper. Og hun er sjenert men smiler mye.

Poenget er at det er noe som gjør at jeg ønsker å se jenta mi nyte en stor, kraftig pikk, med et vilt og kåt blikk i øynene hennes. Tanken på at jeg selv har en relativt tynn og liten pikk forsterker nok dette. Og jeg føler ingen stakkarslighet eller synd på meg selv, jeg har bare rett og slett lyst å se dette, det hadde vært så utrolig deilig! For meg handler dette om opphisselsen ved å se et vakkert kvinnemenneske bli tilfredsstilt maksimalt, og at andre menn synes jenta di er vanvittig sexy.

Klarer dere jenter å se noe opphissende ved dette? Kan skjønne at dette vil ødelegge litt av mandigheten ved meg/en annen med slike tanker, og at det i seg selv er en turnoff. Men det kommer kanskje an på hvordan man ser det (?) Kan det uansett tenkes at dere kan blir opphisset av æ være litt slutty og bli tatt av andre menn, f.eks med gifteringen på, uavhengig av hvilket inntrykk dere nå har fått av mannen deres? Håper på svar på disse synspunktene.

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel et spørsmål om tenningsmønster og interesser - og om jenta di (eller andre jenter) tenner på akkurat dette så har vel det lite med din mandighet å gjøre. Mandigheten sitter ikke i penisen og slettes ikek i størrelsen på nevnte organ, slik jeg ser det.

Det du ønsker deg er derimot en ikke helt uvanlig fantasi og det er helt sikkert mange jenter som tenner på dette - om jenta di er en av dem finner du bare ut ved å spørre henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kvinner er -tro det eller ei- individer med forskjellige preferanser. At du faktisk er nødt til å bli opplyst om dette er ganske sjokkerende.

Hva med å faktisk spørre kjæresten din om hun deler den fantasien du snakker om her? Vi andre kan ikke svare for henne, siden vi tross alt ikke ER henne. Du kan jo alltids spørre på en halveis spøkende, indirekte måte dersom du er redd for at hun skal reagere negativt.

Selve fantasier er dog ikke spesielt uvanlig eller rar, verken blant menn eller kvinner. Så du kan om ikke annet berolige deg med det.

Innlegget er redigert iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjøken_*

Dette er et tema som har vært diskutert mange ganger før her på KG. Men jeg har inntrykk av at det aldri er noen som setter spørsmålstegn ved om det faktisk er noen menn som kunne tenke seg å være den tredje parten her. Jeg har vondt for å tro at det er så veldig mange menn som kunne tenke seg å knulle kona til en fyr bare for at han fyren skulle få oppfylt fantasien sin om å se på.

Så det kunne vært interessant å høre om det er mange av de mannlige leserne her på KG som kunne tenke seg å knulle kona til en fremmed fyr mens han så på. Isåfall hvorfor? Og har dere stor nok pikk til at TS.Roger ville blitt tilfredsstilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om min manns største fantasi var at jeg ble knullet av en annen mann, så hadde jeg definitivt ikke sagt nei takk. Det er en gavepakke, rett og slett.

Om situasjonen var motsatt, at jeg tente på han med en annen kvinne så hadde han jublet.

Vi har ikke et slikt tenningsmønster noen av oss, men jeg ser absolutt for meg at det hadde vært julaften og bursdag på samme dag om min mann la frem et forslag om en annen mann og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 69'er

Hei Roger.

Jeg ser at det er kvinnene du ønsker svar fra, men jeg tar meg friheten til å si noen ord alikevel.

Jeg er også en av de som fantaserer om å se sin egen kvinne bli tatt av en annen mann, gjerne en med en ekstra stor kuk.

Jeg har også vært så heldig at jeg har fått oppleve det også, noe som bare har gitt blod på tann. Den mannen som var med meg og dama var en helt normalt utrustet mann, men det var ikke mindre pirrende for det. Selv er jeg over gjennomsnittet utrustet, så for min del så er det ikke for at jeg har en underlegen følelse eller føler at jeg ikke strekker til. For meg er det heller den biten at jeg synes dama mi er utrolig sexy og lekker, og at jeg på en måte ser på henne som en sex-gudinne som fortjener å bli dyrket og lekt med. Og det at hun da får smake forbuden frukt som en annen mann er, synes jeg bare er pirrende! :-)

For min egen del er alt dette veldig spennende, og helt greit, så lenge jeg er den son har styringen på det hele. Hadde min kjære begynt å forlangt å treffe andre menn, så hadde det vært bråstopp. Så essensen for min er at det er jeg som har kontrollen, og jeg som styrer det hele og gir henne tillatelse.

Når det gjelder utrykket "cuckold", så har jeg lest at det benyttes der hvor kvinnen er den som styrer hvem hun møter og når, og hvor mannen har en underdanig rolle.

Kanskje hot-wife er et bedre uttrykk? benyttes når kvinnen beundres av andre menn, og mannen ser at andre menn finner henne attraktiv, hvorpå han deler henne med utvalgte.... :-)

Lykke til Roger, hører gjerne om hvordan det går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei Roger.

Jeg ser at det er kvinnene du ønsker svar fra, men jeg tar meg friheten til å si noen ord alikevel.

Jeg er også en av de som fantaserer om å se sin egen kvinne bli tatt av en annen mann, gjerne en med en ekstra stor kuk.

Jeg har også vært så heldig at jeg har fått oppleve det også, noe som bare har gitt blod på tann. Den mannen som var med meg og dama var en helt normalt utrustet mann, men det var ikke mindre pirrende for det. Selv er jeg over gjennomsnittet utrustet, så for min del så er det ikke for at jeg har en underlegen følelse eller føler at jeg ikke strekker til. For meg er det heller den biten at jeg synes dama mi er utrolig sexy og lekker, og at jeg på en måte ser på henne som en sex-gudinne som fortjener å bli dyrket og lekt med. Og det at hun da får smake forbuden frukt som en annen mann er, synes jeg bare er pirrende! :-)

For min egen del er alt dette veldig spennende, og helt greit, så lenge jeg er den son har styringen på det hele. Hadde min kjære begynt å forlangt å treffe andre menn, så hadde det vært bråstopp. Så essensen for min er at det er jeg som har kontrollen, og jeg som styrer det hele og gir henne tillatelse.

Når det gjelder utrykket "cuckold", så har jeg lest at det benyttes der hvor kvinnen er den som styrer hvem hun møter og når, og hvor mannen har en underdanig rolle.

Kanskje hot-wife er et bedre uttrykk? benyttes når kvinnen beundres av andre menn, og mannen ser at andre menn finner henne attraktiv, hvorpå han deler henne med utvalgte.... :-)

Lykke til Roger, hører gjerne om hvordan det går :-)

Jeg regner med at kjæresten din har vært med på å velge hvilken mann hun skal p*le, og at du var avhengig av et JA fra hennes side for at det i det hele tatt skulle skje, så du er nok litt ute på vidda hvis du tror at det er DU som sitter med kontrollen her. :gjeiper: Det er jo ikke som om du kunne tvunget henne til dette. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 69'er
Jeg regner med at kjæresten din har vært med på å velge hvilken mann hun skal p*le, og at du var avhengig av et JA fra hennes side for at det i det hele tatt skulle skje, så du er nok litt ute på vidda hvis du tror at det er DU som sitter med kontrollen her. :gjeiper: Det er jo ikke som om du kunne tvunget henne til dette. ;)

Nå er det nok du som har drukket for mye reinsblod og havna skikkelig utpå vidda her.... :fnise:

Nei, jeg har ikke tvunget henne til det nei, men det er jeg som bestemmer om hun skal få lov å møte en annen mann, eller ikke. Derfor er det jeg som har kontrollen over det hele. Hadde hun ikke villet, så hadde jeg heller aldri ønsket at det skulle skje, for da ville det vel vært en form for voldtekt om jeg tvang henne til å ha sex med en annen mann?????

Og hadde hun forlangt å fått treffe en annen mann, eller bare gikk hen og gjorde det, så hadde jeg dumpen henne på flekken! Og jeg ville fortsatt hatt full kontroll!

:)

Her er det snakk om samspill mellom både mann og kvinne i forholdet. Det er to sider av samme sak, han tenner på å se henne med en annen mann, og hun kan tenne på settingen på mange forskjellige måter. Kan hende hun tenner på en annen mann, kanskje hun tenner på det å vite at det hun gjør tenner mannen sin noe voldsomt??

Vi er alle forskjellige, men når man møter en likesinned som enten har akkurat samme tanker og fantasier, eller som kan oppfylle andre halvdelen av fantasien, så er alle fantastiske muligheter åpne! :)

Lykke til alle som tørr leke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fantasøren

Kjempegreier dette Roger! Men hvordan mener dere kvinner at vi bør fremstille fantasien for at kona skal være med på det?

Hva er kriteriene?

Og hva er positivt/negativt ved å ha en slik mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegreier dette Roger! Men hvordan mener dere kvinner at vi bør fremstille fantasien for at kona skal være med på det?

Hva er kriteriene?

Og hva er positivt/negativt ved å ha en slik mann?

Det er ikke noe dere kan gjoere som garanterer at kona vil vaere villig.

Men jeg tror det kan vaere lurt aa gaa inn paa det som en fantasi. I en ellers sexy situasjon, begynne aa prate flortende om fantasier, proev aa faa henne til aa fortelle om sine "moerkeste" eller tabubelagte fantasier, men pass paa at hun er komfortabel. Saa er det bare aa dreie det mot det dere oensker og se om det er noe som tenner henne.

Det er i alle fall lurt aa forberede henne litt og ikke bare plutselig plumpe ut med "jeg vil se paa at du blir pult av en annen mann, med mye stoerre pikk enn min"

Det finnes kvinner som liker en eller annen variant av cuckold, og det er vel ikke akkurat uvanlig blant kvinner som er tilhengere av female superiority.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kunne tenkt meg å holde kjæresten min i handa mens hun ble knullet ømt av en veltrent ordentlig mann, uten prevensjon. At hun selv ba meg styre den store pikken hans inn i henne, og at vi tungekysser lekent i det han fyller henne. Øynene hennes glinser. Etterpå henter jeg forfriskninger til han og min kjæreste, og det renner ut sperm mellom lårene hennes når jeg kommer tilbake til det kosende og flørtende paret. Frekke jenta mi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Cuckold er blitt diskutert i det evinnelige, også innenfor psykologien. Det er mange som mener at det i mange tilfeller er en destruktiv adferd som ofte har en gren til fortiden der vedkommende har blitt latterliggjort i en seksuell setting, gjerne på grunn av manglende størrelse. Når man så kommer i et forhold og disse følelsene ligger latent, er man livredd for å mislykkes igjen. Da vil det som oftest det, og man føler seg underlegen seksuelt. Etterhvert gir de på en måte opp, og blir livredde for at denne kvinnen man elsker vil forlate dem. Hva tror de så vil redde forholdet? Jo, en annen mann med stor pikk er nok det som vil sørge for at hun er lykkelig. Det er mange som de første gangene opplever stor skam og føler masse ekstremtanker i negativ retning. Deretter blir man vant til at denne skammen og nedverdigelsen opptrer i en seksuell setting, og siden går dette hånd i hånd. Mange opplever også at det må sterkere og sterkere midler til for å få denne fornedrende følelsen man nå forbinder med seksuell omgang.

Sikkert mange som bedriver dette som har andre tanker om dette, men dette er mye av det som dukker opp i psykologien rundt dette. Slik jeg ser det virker SPH og cuckold og slike ting som ikke spesielt sunne aktiviteter. Dette etter hva jeg har lest, og personer jeg har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold er blitt diskutert i det evinnelige, også innenfor psykologien. Det er mange som mener at det i mange tilfeller er en destruktiv adferd som ofte har en gren til fortiden der vedkommende har blitt latterliggjort i en seksuell setting, gjerne på grunn av manglende størrelse. Når man så kommer i et forhold og disse følelsene ligger latent, er man livredd for å mislykkes igjen. Da vil det som oftest det, og man føler seg underlegen seksuelt. Etterhvert gir de på en måte opp, og blir livredde for at denne kvinnen man elsker vil forlate dem. Hva tror de så vil redde forholdet? Jo, en annen mann med stor pikk er nok det som vil sørge for at hun er lykkelig. Det er mange som de første gangene opplever stor skam og føler masse ekstremtanker i negativ retning. Deretter blir man vant til at denne skammen og nedverdigelsen opptrer i en seksuell setting, og siden går dette hånd i hånd. Mange opplever også at det må sterkere og sterkere midler til for å få denne fornedrende følelsen man nå forbinder med seksuell omgang.

Sikkert mange som bedriver dette som har andre tanker om dette, men dette er mye av det som dukker opp i psykologien rundt dette. Slik jeg ser det virker SPH og cuckold og slike ting som ikke spesielt sunne aktiviteter. Dette etter hva jeg har lest, og personer jeg har møtt.

Det er vel også noen som tror at kvinner som liker play rape (liksomvoldtekt) må ha blitt voldtatt, at de som liker spanking må ha fått pryl som barn osv osv. Har lite til overs for slike sykeliggjørende forklaringer. Det er nok ikke nødvendigvis slik at den som finner spenning i å utsettes for en eller annen BDSM-aktivitet har et traume å bearbeide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel også noen som tror at kvinner som liker play rape (liksomvoldtekt) må ha blitt voldtatt, at de som liker spanking må ha fått pryl som barn osv osv. Har lite til overs for slike sykeliggjørende forklaringer. Det er nok ikke nødvendigvis slik at den som finner spenning i å utsettes for en eller annen BDSM-aktivitet har et traume å bearbeide.

Her er det snakk om seriøs forskning på emnet, så det er ikke noe noen svada-psykologer som har slengt seg på et forum, slik disse som mener spanking er skadelig og slikt. Det å nedvurdere seg selv som mindreverdig i forhold til noen som bare har hatt gener på sin side (alt etter hvordan man velger å se det), og la andre ta for seg matfatet sitt, er fra naturens side helt irrasjonelt. Men som jeg også skrev, er det ikke gjort noe forsøk på å feie alle under samme kam. Det er i mange tilfeller dyptgående seksuelle traumer fra utslag av latterliggjøring, men det vil ikke si at ALLE har det slik. Noen skaper dette faktisk ut i fra trygghet i forholdet, som jeg mener er langt sunnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det snakk om seriøs forskning på emnet, så det er ikke noe noen svada-psykologer som har slengt seg på et forum, slik disse som mener spanking er skadelig og slikt. Det å nedvurdere seg selv som mindreverdig i forhold til noen som bare har hatt gener på sin side (alt etter hvordan man velger å se det), og la andre ta for seg matfatet sitt, er fra naturens side helt irrasjonelt. Men som jeg også skrev, er det ikke gjort noe forsøk på å feie alle under samme kam. Det er i mange tilfeller dyptgående seksuelle traumer fra utslag av latterliggjøring, men det vil ikke si at ALLE har det slik. Noen skaper dette faktisk ut i fra trygghet i forholdet, som jeg mener er langt sunnere.

BDSM handler gjerne om å leke med følelser som er ubehagelige. Det er på en måte dette som er BDSMs kjennetegn. Og nesten alle BDSM-leker går på ett eller annet vis ut å gå trosse det som oppfattes som naturlig og forventet adferd. Eller mener du det er mer i tråd med naturens lov å like å bli slått eller bundet? Selvsagt kan det finnes mennesker som bruker BDSM til å bearbeide traumer, men jeg tror det gjelder et lite mindretall. Cuckold-forhold er som andre varianter av BDSM en lek mellom voksne mennesker der man utfordrer hverandre og finner spenning i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest*Pest
Jeg har en deilig kjæreste, blond, sexy stramme men kurvete former, lita, deilige pupper, store ømme brystvorter, store blå øyne og store lepper. Og hun er sjenert men smiler mye.

Poenget er at det er noe som gjør at jeg ønsker å se jenta mi nyte en stor, kraftig pikk, med et vilt og kåt blikk i øynene hennes. Tanken på at jeg selv har en relativt tynn og liten pikk forsterker nok dette. Og jeg føler ingen stakkarslighet eller synd på meg selv, jeg har bare rett og slett lyst å se dette, det hadde vært så utrolig deilig! For meg handler dette om opphisselsen ved å se et vakkert kvinnemenneske bli tilfredsstilt maksimalt, og at andre menn synes jenta di er vanvittig sexy.

Klarer dere jenter å se noe opphissende ved dette? Kan skjønne at dette vil ødelegge litt av mandigheten ved meg/en annen med slike tanker, og at det i seg selv er en turnoff. Men det kommer kanskje an på hvordan man ser det (?) Kan det uansett tenkes at dere kan blir opphisset av æ være litt slutty og bli tatt av andre menn, f.eks med gifteringen på, uavhengig av hvilket inntrykk dere nå har fått av mannen deres? Håper på svar på disse synspunktene.

Takk:)

Ja, dette er sikkert "normalt" blant noen du spør. Nesten alle type seksuelle perversjoner, eller avvik er jo godtatt hos de fordomsfrie folka her hos KG. Personlig syns jeg det er trist at du objektifiserer din kjære på den måten. Av innlegget ditt virker det som at det du setter høyest er at hun er en turbo-blondine med sugelepper. Hvorfor ikke fokusere på dere to som ett team og ta vare på den flotte jenta som faktisk pr dags dato er din? Hvorfor spekulere videre på dette? Er det egentlig så innmari viktig for deg å se jenta di bli tatt av en med større trompet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...