^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2014 #181 Del Skrevet 12. juni 2014 Garnier rensevann Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream ELF skyggeprimer Makeup Geek øyenskygger i Beaches and Cream, Latte og Mocha Urban Decay 24/7-liner i Bourbon Smashbox vippeprimer Gosh Catchy Eyes mascara The Body Shop øyenbrynspudder Skinfood Salmon Concealer Holika Holika Petit BB-krem Moisture Smashbox Halo-pudder MAC Ocean City blush Too Faced Bronzed and Poreless Biotherm mannedeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 12. juni 2014 #182 Del Skrevet 12. juni 2014 I dag: 3 in 1 rens fra Vichy Øyekrem fra Sisley CC krem fra It Cosmetics i medium (denne er fantastisk!!) Solpudder til konturering og bronzing - Hoola fra Benefit Vippeprimer fra Elisabeth Arden Jordana Best lash extreme mascara Øyeskygge i bronze fra Estee Lauder sin Bronze Goddess palette Øyeskygge fra Urban Decay sin Naked 1 palette (husker ikke navnet på skyggen) Highlighter fra Clinique (champagne) Brynblyant fra Clinique (Instant lift for brows) Glo minerals rouge i fargen papaya Eyeliner i mørkbrun fra Estee Lauder Lipgloss fra Nyx (beautiful) Neutral antiperspirant og en dæsj av favorittparfymen fra D&G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 12. juni 2014 #183 Del Skrevet 12. juni 2014 Har brukt biotherm deo pure, og burberry brit sheer parfyme. A-krem Garnier 5 sec perfect blur Mac studio fix fluid foundation nyanse NW13 (tror det er den lyseste, eller nest lyseste ) Isadora Velvet touch compact powder sheer transparent Mac Peachykeen blush Lancome Hypnose precious cell maskara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 12. juni 2014 #184 Del Skrevet 12. juni 2014 loreal hair expertise everriche shampo loreal hair expertise everriche balsam asan mild shower & shave sterilan cooling aloe vera roll-on dove summer glow (i ansiktet) viktor&rolf - flowerbomb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 12. juni 2014 #185 Del Skrevet 12. juni 2014 Øyenbrynspenn fra H&M Mascara fra max factor tror jeg Pepsodent white tannkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #186 Del Skrevet 13. juni 2014 Har brukt: - ansiktssrens fra Intensive Care - Toner (vann, eplecidereddik og tetreolje) - Aniktskrem fra Clinique (med solfaktor 20). Skal bruke: - Tinted moisturizer fra Laura Mercier - Concealer fra Nilens jord/Mac - Pudder fra Ben Nye - Solpudder fra Body Shop - Mascara fra Lancome og L`oreal - Øyenbrynspenn fra Isadora - Øyenskygge fra Dior - Eyeliner fra Mac - Leppestift fra L`oreal og Mac - Parfymen Chance fra Chanel Anonymous poster hash: 6fc82...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. juni 2014 #187 Del Skrevet 13. juni 2014 Garnier mineral UltraDry deodorant Maybelline the COLOSSAL VOLUM EXPRESS vannfast maskara Cutex neglelakkfjerner Max Factor erace 02 fair Max Factor Glossfinity flushed rose (neglelakk) Vanligvis bruker jeg mascara fra Max Factor også, men det var litt krise da jeg skulle kjøpe det nå sist, så da ble det i nærmeste butikk som ikke hadde "min" mascara.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 16. desember 2014 #188 Del Skrevet 16. desember 2014 Burts Bees Mango lypsyl Oriflame Calming ansiktskrem Oriflame grønn kajal Lancome Definicils mascara Aco bodylotion Syrin Herbamedicus håndkrem Kamille Loreal Proffesjonel repair shampo Kokosolje på lepper og ansikt Max Factor brynblyant Avene redness rensekrem La Roche Posay kildevann spray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 16. desember 2014 #189 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg er bare hjemme så har ikke brukt så mye: - Tannkrem - Matis Vitality by M alt-i-ett rensevann - Dermalogica Age smart multivitamin power recovery masque - Emergin C Organics Vitamin C 20% serum - Emergin C Organics Phytocell krem - Emergin C Protocell bio-active stem cell eye cream - Dove deodorant - Lancome La vie est belle parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2014 #190 Del Skrevet 16. desember 2014 Listen min er lang som et vondt år, men jeg bruker ikke lenger tid enn kanskje 20 minutter altså, lover! - Skinfood Watery Berry serum - La Roche Posay Hydraphase UV Intense Riche - ELF skyggeprimer - MAC Soft Ochre kremskygge som base - Smashbox Fade In-paletten, skimrende champagne på lokket, matt mellombrun i globalen og matt mørkebrun i ytre v. Skimrende grønngull under øyet. - Smashbox Lash Layer vippeprimer - Tony Moly Circle Lens maskara (den blå) - The Face Shop øyenbrynspenn - Tony Moly Circle Lens maskara (den gule, den er gjennomsiktig) - Skinfood Salmon Concealer - Holika Holika Sweet Cotton pore cover base - Holika Holika Petit BB-krem - Smashbox Halo-pudder - Smashbox Halo-blush i Peachy Dream - Too Faced Bronzed and Poreless - Smashbox Fusion Soft Lights highlighter i Starburst - Carmex leppepomade - Clean Skin parfyme - Biotherm mannedeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 16. desember 2014 #191 Del Skrevet 16. desember 2014 Dagens: Såpe fra Soapwalla til dusjen Sjampo og balsam fra John Masters Organic Rosa konjac svamp til ansiktet Bodylotion fra Bio by nuxe Rosevann fra Sanoflore til ansiktet Nattlysolje til ansiktet Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 16. desember 2014 #192 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) I dag? Bare litt Biotherm ansiktskrem rundt nesen. *Syk* Endret 16. desember 2014 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. desember 2014 #193 Del Skrevet 18. desember 2014 Oriflame Tendercare lebepomade Coconut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemon-aid Skrevet 18. desember 2014 #194 Del Skrevet 18. desember 2014 Håndkrem fra Loccitane og leppepomade fra eos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 18. desember 2014 #195 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Ansikt: Rensekrem fra Forumla 10.0.6 Dag og nattkrem fra Palladio Mascara fra Nilens Jord BB cream fra NYX Grinding powder fra NYX Solpudder fra NYX Concealer fra Makeup Mekka Brynpenn fra Billion Dollar Brows Leppepomade fra Cherry Culture Kropp: Bodylotion fra Victorias Secret Bodymist fra Victorias Secret Annet: Deodorant og tannkrem Hjelpes! 14 produkter i dag! Og jeg som følte jeg brukte så få Endret 18. desember 2014 av smygende_lodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 6. oktober 2015 #196 Del Skrevet 6. oktober 2015 Sans Sousis dagkrem sensitiv Kreuterbalsam Mac lebestift Matte Viva Glam Loreal Volume million lashes Oriflame øyenskygge lys lilla shimmer Oriflame øyenblyant i mørk grågrønn Lypsyl Pure Herbamedics håndkrem med kamille Feelosophy håndsåpe Peach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 7. oktober 2015 #197 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Simple ansiktsservietter Sans Sousis dagkrem sensitive Herbamedics håndkrem Lypsyl Pure Redken Extreme shampo Bonacure spray balsam Palmolive Vibrant dusjsåpe Oriflame ansikts-selvbruner Feelosophy Peach bodylotion Glass neglefil Feelosophy flytende håndsåpe Sensodyne Original tannpasta Palmolive deodorant Happyful Mac lebestift Matte Viva Glam Mac mascara( nyeste) Rosebud salve Oriflame grønn øyenblyant Øyenskygger fra Oriflame Parfyme Clea fra Yves Rocher Endret 7. oktober 2015 av Raptuza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #198 Del Skrevet 7. oktober 2015 Såpe, vann og sterilan. Anonymous poster hash: b8be5...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 7. oktober 2015 #199 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Shampo fra garnier Balsam fra elvital((noe restegreier som var igjen ) Rens fra Holika Holika Toner fra Etude House Gel-krem fra Mizon aloe vera Er bare hjemme idag, og har utbrudd i ansiktet så prøver å bruke så lite som mulig. Innser nå at jeg har glemt å pusse tennene edit: Etter en liten tur på badet kan jeg legge til følgende: -Tannkrem fra colgate -Sterilan -Holika Holika petit clearing bb-cream -Concealer fra Collection -Mineral shapphire loose setting powder fra Makeup Mekka -Awesome double flick liquid eyeliner fra Revolution -5xl volume macara fra Makeup Mekka -Lasting finish soft colour blush fra Rimmel -Leppestift fra Loreal Paris innser nå at jeg bare bruker billig(men nokså bra) sminke Endret 7. oktober 2015 av marizz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 8. oktober 2015 #200 Del Skrevet 8. oktober 2015 Garnier response shine revitalizing shampoo JanThomas Pure conditioner H&M bodyscrub Cashmere mist Asan såpe Balmain hårspray Havresåpe fra Tautra nonnekloster Danatekt krem Maybelline BB-cream +Real Techniques expert face brush Lancome definicils mascara L'Oreal Brow artiste genius kit EOS leppepomade, den blå Carmex Agrysan pattesalve Sterilan blooming fresia deo Solidox tannkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå