lovenemo Skrevet 31. januar 2009 #81 Del Skrevet 31. januar 2009 Har kun gått hjemme og daffet i dag, så har ikke blitt all verden her: Facial Cleanser fra MD formulations Matis Vital Moisturising Fluid Miracle Forever parfyme fra Lancôme Nivea deodorant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 19. april 2009 #82 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har brukt: I dusjen: Hårologishampo som frisøren min har blandet Hårkur fra KMS Define nourishing balsam Ralph Lauren shower gel Asan Nivea ansiktsrens Biotherm peeling Etter dusjen: Clarins bodylotion (elsker den!) Husker ikke navnet på deoen, fra dagligvarebutikk Colgate tannkrem Hugo Boss XX parfyme Clarins Multiactive day cream I.d skin rever-upper Clarins Håndkrem Dove håndsåpe Hår: Flat iron spray fra Wella Husker ikke merkenavn, men den der gule sprayen som heter noe med glued..dagligvarebutikkmerke Sminke: Blanding av Signature minerals og Everyday minerals foundation Everyday minerals Abbot's perk me up concealer I.d all over face color i warmth, i et tretall i utkanten av ansiktet Rouge fra L'oreal i fargen candycane pink Solpudder fra Lancaster Godess øyeskygge fra Siganture minerals Sølvgrå øyeskygge fra Wella Maybelline kajal Lancome mascara I.d Mineral Veil Børster fra I.d Korallfarget neglelakk fra ett eller annet billigmerke 28 produkter...yikes. Det skal sies at dette er en litt større innsats enn jeg vanligvis legger ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #83 Del Skrevet 19. april 2009 Ansikt: Decleor Cleansing milk + toner, MD continuous renewal serum, Decleor Hydra Floral fuktighetskrem. Hår og kropp: Kerastase Bain miroir sjampo og balsam, Dove dusjsåpe, Sterilan deodorant, Decleor bodylotion. Sminke: EM foundation i fairly light, EM sunlight concealer + EM multitasking concealer, blush fra ID - "Beauty", Estee Lauder mascara, Dior eyeliner i brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilm@ Skrevet 19. april 2009 #84 Del Skrevet 19. april 2009 Mineralfoundation, mascara, eyeliner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 20. april 2009 #85 Del Skrevet 20. april 2009 Det er nok mange. Dusj: *Redken Color Extend shampoo og balsam *Vaseline Intensive Care Aloe dusjsåpe Etter dusj: *Vaseline Intensive Care deodorant *Clarins bodylotion *Clean Fresh Laundry edp. Ansikt: *PCA C-strength serum *Dermalogica Intensive Moisture Balance fuktighetskrem *LRP Anthelios spf50+ solfaktor Hår: *Paul Mitchell Volumizing spray før føning *Wella High Hair hårspray over til slutt Sminke: *GloMinerals presset foundation *Max Factor mascara *Make Up Store rouge *Make Up Store kremfarget øyeskygge Jeg tror det var alt, men akkurat nå har jeg også på meg leppestift, Bare Minerals 100% lipcolor, så lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nadinice Skrevet 20. april 2009 #86 Del Skrevet 20. april 2009 Jan Marini - Bioglycolic Rens Jan Marini - Bioglycolic Serum Jan Marini - TGF Cream Smashbox Mattening Primer MAC Foundation MakeUpStore - Creme Blush Helena Rubenstein - Extreme Consealer Helena Rubenstein - Glorius Mascara Monsoon lipgloss Issy Miakey Sommerparfymen Nivea Deo Det var vel det jeg rakk i morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 20. april 2009 #87 Del Skrevet 20. april 2009 Nivea deodorant Davidoff parfyme Dior bodylotion på armene og skuldrene Simple annsiktskrem-ting DrGreve intimvask i dusjen Head & Sholders balsam og shampo i dusjen Vichy kviseting i annsiktet i dusjen Kanebo pudder Loreal mascara Tror det var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 20. april 2009 #88 Del Skrevet 20. april 2009 MD Forte Facial Cleanser III Jan Marini Bioglycolig Serum Jan Marini Transformation Cream Jane Iredale mineral foundation Amazing Cosmetics concealer (under øynene) Cory Cosmetics concealer (på urenheter) MAC mineralize blush Laura Mercier Secret Brightening Powder Urban Decay Primer Potion Bobbi Brown, MAC og Urban Decay øyenskygger Laura Mercier cake liner Anastasia øyenbrynspudder Helena Rubinstein Lash Queen mascara (øvre vipper) Helena Rubinstein Lash Queen Waterproof mascara (nedre vipper) Dusjet i går kveld, så ingen hår- eller kroppsprodukter i dag bortsett fra Sterilan deo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #89 Del Skrevet 22. april 2009 Lano dusjsåpe Aco deo Lactacyd Avene rens og toner Dr huskha rosekrem Kanebo foundation Dior øyenbrynspenn Clinique eyeliner Lancome mascara Guerlain solpudder Guerlain rouge Id øyenskygger Estee Lauder gloss cutrin hårspray Lancome concealer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 22. april 2009 #90 Del Skrevet 22. april 2009 Har ikke dusjet enda, så; Nivea Deo Davidoff parfyme Pittelitt mascara og Kanebo pudder Også smørte jeg nettopp hendene med Decubal fuktighetskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #91 Del Skrevet 23. april 2009 Så langt i dag: Yves Rocher Pur desir de Pivione shower gel Nivea deo Nivea Q10 dagkrem og øyenkrem Clinique Super City Block SPF 40 Maybelline Mineral Foundation H&M divided eyeliner Nivea maskara Chanel rouge Lush honey trap lip balm SJP Lovely eau de parfum Camferin Kommer til å bruke i kveld: Dead sea mineral facial wash Yves Rocher hydra et-eller-annet nattkrem Nivea øyenkrem i lilla tube Dove håndkrem Skremmende mange produkter jeg påfører daglig. Annenhver dag bruker jeg også sjampo+balsam og gjerne et eller annet hårprodukt, hårolje, kur, serum eller krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 23. april 2009 #92 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Cacharel Noa Dusjsåpe Asan Intimvask md formulations Facial Cleanser Sensitive Skin Declèor Tonifying Lotion Declèor Aromessence Neroli Declèor Harmonie Dagkrem Dermalogica Total Eye Care Dove Deodorant Bodylotion fra Victorias Secret Cacharel Noa parfyme Colgate tannkrem Hollywood Smile tannkrem Min daglige morgenrutine. Har heller ikke sminket meg i dag, da jeg daffer hjemme Edit: Har også brukt Fotkrem fra apoteket og samme serie i håndkrem. Endret 23. april 2009 av Christabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 23. april 2009 #93 Del Skrevet 23. april 2009 Dr greve intimvask Dr greve kroppsvask Head & Sholders shampoo og balsam Barberskum xD Nivea Deo Dior parfyme Kanebo pudder Dior eyeliner litt rouge Øyenskygge fra et sminkeskrin Maxfactor mascara Litt leppestift Kjæresten kommer hjem idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 28. april 2009 #94 Del Skrevet 28. april 2009 1. Tigi Catwalk Curls Rock sjampo 2. Big Sexy Hair balsam 3. Lactacyd 4. Yves Rocher dusjolje 5. Dødehavet kroppsskrubb 6. VIC Cooling deodorant 7. Evian affinity bodylotion for ekstra tørr hud 8. Phil Smith volumspray 9. VIC fotkrem 10. Matis enzympeelingkrem for sensitiv hud 11. Weleda ansiksmaske for tørr hud 12. Simple ansiktsvann 13. Avene fuktspray 14. Nivea Q10 nattkrem 15. Herbalife C-vitamin serum 16. Yves Rocher sensitiv antirynke øyenkrem 17. Ahava håndkrem 19. Carmex leppesalve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 29. april 2009 #95 Del Skrevet 29. april 2009 1. Clinique Comforting cream cleanser 2. Avene kildevansspray 3. Simple ansiktsvatn 4. Yves Rocher øyekrem 5. Herbalife C- vitamin serum 6. Clinique Comfort on call dagkrem 7. Lancome photogenic foundation 8. Kanebo concealer 9. Yves Rocher øyenbrynsblyant 10. Urban Decay skyggeprimer 11. Maybelline beige øyenskygge 12. HM brun øyenskygge 13. Gosh gull eyeliner 14. Yves Rocher rosa øyenskygge 15. Carmex leppesalve 16. HM kobber lipgloss 17. Diesel fuel for life parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #96 Del Skrevet 13. juni 2009 er bare hjemme i dag, så ikke all verdens.. 1. mary kay timewise ansiktsskrubb, step 1 2. dr.greve sensitiv dusjgele 3. head & shoulders shampo (var fri for min, så måtte ta gubben sin) 4. dermalogica active moist fuktighetskrem 5. biotherm deo pure deodorant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 13. juni 2009 #97 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Dusjen/badet: * Palmolive dusjsåpe * First Price balsam + honning (balsam-metoden) * Lactacyd underlivssåpe * Palmolive deo * Melk + Tonic Decleor * Hydra floral krem Decleor * RFSU Klick (som hårgele=balsam-metoden) * Tannkrem * Parfyme Sminke: (skal ut i kveld, så pynter meg litt ekstra) * Mineralfoundation EM * Blush EM * Highlighter til kinn (Vanilla fra MAC) * Urban decay Primer potion * Øyenskygger fra MAC/EM * Pudderliner + vann = Flytende liner fra EM * Maskara Max factor * Øyenbrynspenn * Lypsyl/lipgloss på lepper Endret 13. juni 2009 av Rexina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_milla_ Skrevet 13. juni 2009 #98 Del Skrevet 13. juni 2009 er fortsatt hjemme og har ikke begynt på sminken enda, så i fjeset til nå har jeg brukt basiron wash gel, vichy (den grønne serien for akne) tonic og en eller annen krem til fjeset.. tok det jeg fant.. jo så har jeg brukt weet strips greier til "barten" hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #99 Del Skrevet 13. juni 2009 Bare litt Chanel-maskara, og Lip Smacker med hubba bubba-lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 14. juni 2009 #100 Del Skrevet 14. juni 2009 1. Claudiale dagkrem 2. Avene solkrem spf 50 3. Yves Rocher og Biotherm øyenskyggar 4. Gosh øyenblyant 5. Estee Lauder vippeprimer 6. Lancome L'Extreme mascara 7. Kanebo concealer 8. L'Oreal lipgloss 9. Paris Hilton "Heiress" parfyme 10. Boots lebepomade 11. Lancome solkrem spf 20 til kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå