Sandie Skrevet 8. oktober 2015 #201 Del Skrevet 8. oktober 2015 -Nivea dusjcreme og deo -Aquafresh tannkrem -Listerine munnskyll -Dermalogica Derma Clay Cleanser -REN Firm&Lift øyenkrem -Dermalogica Active moist fuktighetskrem Det er alt jeg har brukt i dag,siden jeg ikke har sminket meg. Gjør jeg det,blir det i tillegg: -L'Oreal Nude Magique CC Cream -Clinique chubby stick cheek color og mattende pudder -Lip liner fra Body Shop -Korres Lip Butter med farge -Glo Minerals Precise micro eyeliner -ArtDeco Volume Sensation mascara -Anastasia øyenbrynspudder og Brow Wiz øyenbrynspenn -Boots No 7 øyenskygge -Avene Couvrance Mosaic bronsepudder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #202 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dusj: Bedhead Shampo og balsam. The Body Shop shower gel. Dr Greve Intimsåpe Skinfood sugar scrub Kropp: Nivea Deodorant Decleor body lotion Ansikt hudpleie: Decleor calm serum, ansiktskrem og øyekrem Tea tree oil på kviser Carmex lip balm Sminke: Ansikt: Smashbox primer color correction (den grønne). Diorskin Air Serum Foundation (brukt kost fra MakeupMekka og BB dupe fra Kicks). Makeup Mekka Concealer BB dupe fra Kicks YSL touche eclat highlighter Guerlain meteorites finishing powder Blush og bronzer fra Makeup Mekka. Ita Kabuki Bursh fra Narsh og Makeup Mekka Duo Fibre Blush brush. Urban Decay Setting Spray. Øyne: Urban Decay Primer Potion Øyeskygger fra W7 og Elf. Eyeliner penn fra Makeup Mekka Eye brightener fra Benefit på våtkanten Etude House eyeliner Maskara fra Makeup Mekka Øyeskygge børster fra Makeup Mekka og Elf Øyenbryn: Brow set fra Makeup Mekka Lepper: Nyx LipLiner Leppestift fra H&M Anonymous poster hash: ba26c...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #203 Del Skrevet 8. oktober 2015 I dag: 3 in 1 rens fra Vichy Øyekrem fra Sisley CC krem fra It Cosmetics i medium (denne er fantastisk!!) Solpudder til konturering og bronzing - Hoola fra Benefit Vippeprimer fra Elisabeth Arden Jordana Best lash extreme mascara Øyeskygge i bronze fra Estee Lauder sin Bronze Goddess palette Øyeskygge fra Urban Decay sin Naked 1 palette (husker ikke navnet på skyggen) Highlighter fra Clinique (champagne) Brynblyant fra Clinique (Instant lift for brows) Glo minerals rouge i fargen papaya Eyeliner i mørkbrun fra Estee Lauder Lipgloss fra Nyx (beautiful) Neutral antiperspirant og en dæsj av favorittparfymen fra D&G En god dupe på Benefit sitt Hoola er Honolulu fra W7. Lite tips hvis du trenger å kjøpe ny og vil spare penger. Anonymous poster hash: ba26c...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #204 Del Skrevet 8. oktober 2015 Listen min er lang som et vondt år, men jeg bruker ikke lenger tid enn kanskje 20 minutter altså, lover! - Skinfood Watery Berry serum - La Roche Posay Hydraphase UV Intense Riche - ELF skyggeprimer - MAC Soft Ochre kremskygge som base - Smashbox Fade In-paletten, skimrende champagne på lokket, matt mellombrun i globalen og matt mørkebrun i ytre v. Skimrende grønngull under øyet. - Smashbox Lash Layer vippeprimer - Tony Moly Circle Lens maskara (den blå) - The Face Shop øyenbrynspenn - Tony Moly Circle Lens maskara (den gule, den er gjennomsiktig) - Skinfood Salmon Concealer - Holika Holika Sweet Cotton pore cover base - Holika Holika Petit BB-krem - Smashbox Halo-pudder - Smashbox Halo-blush i Peachy Dream - Too Faced Bronzed and Poreless - Smashbox Fusion Soft Lights highlighter i Starburst - Carmex leppepomade - Clean Skin parfyme - Biotherm mannedeo Hva er favorittene dine fra Smashbox? Anonymous poster hash: ba26c...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. oktober 2015 #205 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva er favorittene dine fra Smashbox? Anonymous poster hash: ba26c...a69 Åh, kan jeg si alt? Smashbox er mitt desidert favorittmerke, og jeg har elsket omtrent alt jeg har prøvd derfra. Skalviseee...den som peker seg mest ut er Halo-pudderet. Jeg trenger ikke å dekke så mye, så jeg bruker det som pudder på vanlige dager, og som settingpudder de dagene jeg bruker foundation. Jeg har fuktfattig kombohud, og denne gjør mine tørre partier glødende og mine fete partier passe matte. Den blir også finere jo lengre du har den på, akkurat som den tilfører huden godsaker. Jeg må også trekke frem øyenskyggene deres. De er så kremete og gode! Jeg er spesielt fan av trioen i Filter, samt Cherry Smoke- og Softbox II-palettene. Vet ikke hvor enkelt det er å få tak i dem nå, men det er verdt å ta en titt på om du finner dem. Ellers er jeg glad i: Baked Fusion Highlighter i Baked Starburst (bruker den både som highlighter og som øyenskygge på late dager) Under-eye Primer HD-concealer (bruker en nyanse lysere enn Halo-pudderet og foundationen) Liquid Halo foundation Vippeprimeren Den har jeg sikkert brukt 8 tuber av opp gjennom. Halo-blush Always Sharp Eyeliner, supergode men udrøye i bruk. Photofinish Lid Primer O-plump og nå nylig blushsticken deres. Kremete og god å blende. Det eneste av alt jeg har prøvd som jeg ikke har vært så veldig fornøyd med er Be Legendary leppisene og den vanlige ansiktsprimeren deres. Leppisene er litt for tørre i konsistensen for mine lepper, men det funker å bruke dem som stain. Primeren tørket ut huden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss/usikker Skrevet 9. oktober 2015 #206 Del Skrevet 9. oktober 2015 Glo minerals concealer Glo minerals pressed base Nilens jord jumbo mascara Baby lips fra maybelline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 9. oktober 2015 #207 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Dusj: Lush Rub Rub Rub Lush King of SkinLegger: Lush AmbrosiaSjampoo og balsam: Lush Big Lush American CreamEtter dusj:Ansiktsmaske: Lush Cup O'CoffeeKroppskrem: Lush Sympathy for the SkinHender: Lush Salted Coconut Lush Love and LightAnsikt hudpleie: Filorga Optim Eyes Chanel Le Lift Serum Filorga Iso- Structure Absolute Firming CreamHvis mer så: Chanel Vitalumière Aqua Ultra Light Skin Perfecting Makeup Spf 15 Almay Eyeliner Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks Chanel Natural Finish Pressed Powder Guerlain Météorites Pressed Powder Helena Rubinstein Collagenist Re-Plump Lip Zoom Chanel Rouge Allure Pirate Endret 9. oktober 2015 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 9. oktober 2015 #208 Del Skrevet 9. oktober 2015 Eucerin dusjolje Intimvask Kerastase shampo Eucerin bodylotion uten parfyme Neutral deodorant Tannkrem Jojobaolje i ansiktet Clinique øyekrem MAC concealer under øynene Urban Decay øyelokkprimer Urban Decay Basic Palette Kicks brun kajal Maybelline mascara Anastasia dipbrow MAC blush mocha Hurraw leppepomade Black Cherry Decubal krem til hender gjennom hele dagen Noe oljegreier og lyconvoks på brasiliansk voksing i salong Etter jobb testet jeg BCdation fra Tony Moly, pudder fra Sensai, en palette fra MAC og leppestift fra MAC samt Mary Loumanizer fra The Balm som ble renset bort etter 20 minutter på. Så har jeg på sheet mask fra Tony Moly i skrivende stund. Kommer til å ta på øyekrem og nattlysolje i ansiktet etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 25. november 2015 #209 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Rituals Tao dusj oljeRFSUs IntimvaskRituals Tao deosprayLRP Effaclar rensekremSkinceuticals C E Ferulic serumNeostrata eye cream LRP Effaclar HSkinceuticals Ultra facial defense SPF 50 bareMinerals Complexion rescue i 01 OpalAnastasia Beverly Hills Dip brow i BlondeBobbi Brown Tinted eye brightener i Porcelain bisquegloMinerals Sheer tint illuminator (swatch)Clinique Chubby lash fattening mascara i Jet blackClarins Instant light natural lip perfector i 01 Rose shimmerGuerlain Meteorites Voyage i MythicAvene Trixera SDavies This is an oil non oil Davines Melu shampoo og balsam Endret 25. november 2015 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 25. november 2015 #210 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Shampoo: Aveda Be CurlyBalsam: Aveda Be CurlyHårprodukt: It's a 10 Miracle Leave-inDusjsåpe: LUSH Ro's Argan Body ConditionerBody lotion: LAVANILA The Healthy Body Butter i Pure VanillaAnsiktsrens: FAB Milk Oil Conditioning CleanserAnsiktskrem: FAB Ultra Repair CreamParfyme: Roses de ChloéHåndkrem: Fresh Tangerines fra Bath & BodyworksLeppepomade: Bite Beauty Agave Lip MaskFoundation: MAC Face & BodyConcealer: Smashbox Camera Ready BB Cream Eyes og Collection Lasting Perfection Concealer, begge i FairPudder: Rimmel Stay Matte i Translucent Bronzer: Too Faced Milk Chocolate SoleilBlush: Stila Convertible Color i PetuniaHighlight: MAC Soft and GentleØyenskygge: Make Up Forever Aqua Cream i nr. 13Eyeliner: MAC Technakohl Liner i Graph Black og Smashbox Always Sharp Waterproof Kohl Liner i BareMascara: Covergirl Lashblast VolumeØyenbrynsprodukt: Smashbox Brow Tech To Go i TaupeLeppestift: NARS Satin Lip Pencil i Rikugien, MAC See SheerJeg håper dette er alt... Endret 25. november 2015 av Cathj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #211 Del Skrevet 25. november 2015 Idag har jeg brukt ansiktrens, øyekrem, krem mot kviser på nesa, dagkrem, castorolje langs øverste vipperoten, anti hårvekst krem på armer, bein og musa pga er vokset. Og ellers deo under armene etter vask. Ingen makeup idag pga hjemmedag idag. Anonymkode: b2e09...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå