Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #1 Del Skrevet 19. juni 2008 Mitt livs eneste belte har i dag sagt takk for seg for godt etter å allerede ha blitt reparert minst 20 ganger. Men nå kan det altså ikke brukes mer, og jeg står her med en haug med bukser jeg ikke kan bruke. Og ikke en eneste en jeg kan bruke... Noen som vet om ett eller annet sted i Norge, Sverige eller på nettet det er mulig å få tak i et belte som er litt lengre enn vanlig, og som attpåtil er smalt nok til å gå inn i smøyestolene på ei alminnelig bukse? Jeg har lett i snart 15 år nå, og bare funnet ett belte en eneste gang, og det er altså nå ødelagt. Hvis noen kan hjelpe meg med dette, er jeg evig takknemlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. juni 2008 #2 Del Skrevet 19. juni 2008 Vet ikke hvor stort du trenger, men enkle nøytrale belter finnes i mye større størrelser i herrebutikker enn i damebutikker... trenger jo ikke å velge det mest macho de har heller. Og så vil jeg jo tro at butikker som fører større klær også har større belter, uten at jeg ahr sett etter belter i sånne butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. juni 2008 #3 Del Skrevet 19. juni 2008 Vet ikke hvor stort du trenger, men enkle nøytrale belter finnes i mye større størrelser i herrebutikker enn i damebutikker... trenger jo ikke å velge det mest macho de har heller. Og så vil jeg jo tro at butikker som fører større klær også har større belter, uten at jeg ahr sett etter belter i sånne butikker. H&M har mange fine belter i størrelser fra s til xl! Mange av de er sånne "stretch-belter", så de faktisk passer til de som er litt store! Mange flotte farger og detaljer, men også noen enkle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. juni 2008 #4 Del Skrevet 19. juni 2008 http://www.lisg.dk/products/productlist.aspx?MenuItemID=20 http://www.torrid.com/torrid/store/nodePag...t;theme=Default http://www.avenue.com/webapp/wcs/stores/se...6&langId=-1 http://www.hosjytte.dk/categories/baelter-...r-hatte-64.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 19. juni 2008 #5 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg vet ikke helt hvor du bor, men Zizzi er en butikk med størrelser fra 42-56 og har sikkert belter som passer Edit: Endret link. Endret 19. juni 2008 av Joker'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 20. juni 2008 #6 Del Skrevet 20. juni 2008 Herrebutikker har ofte lengre belter enn damebutikker. Og Lindeberg, Tiger etc har jo mange feminine herrebelter. Ville tatt en tur til dem, og kanskje Match og VIC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. juni 2008 #7 Del Skrevet 20. juni 2008 Takk for svar, alle sammen! Jeg fant belter på en av Sun Meis linker og har nå bestilt. Tusen takk!!!! Forresten så er det nok ikke så enkelt som å gå på en stormotebutikk eller i en herreforretning. De førstnevnte selger ikke belter, herreforretningene har litt lengre belter, men de er fortsatt ikke spesielt lange, og de er dessuten for brede til smøyestolene på damebukser. Og de på HM er som du sier i str S til XL. Og da er det ganske håpløst når du ikke får på deg ei bukse i xl heller... Men joda, de hadde ett belte i BiB-kolleksjonen sin for mange, mange år siden, og det er det jeg har reparert helt fram til i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 20. juni 2008 #8 Del Skrevet 20. juni 2008 Huff, så kjipt at det skal være så vanskelig! Men bra at du har funnet et du likte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 20. juni 2008 #9 Del Skrevet 20. juni 2008 Takk for svar, alle sammen! Jeg fant belter på en av Sun Meis linker og har nå bestilt. Tusen takk!!!! Forresten så er det nok ikke så enkelt som å gå på en stormotebutikk eller i en herreforretning. De førstnevnte selger ikke belter, herreforretningene har litt lengre belter, men de er fortsatt ikke spesielt lange, og de er dessuten for brede til smøyestolene på damebukser. Og de på HM er som du sier i str S til XL. Og da er det ganske håpløst når du ikke får på deg ei bukse i xl heller... Men joda, de hadde ett belte i BiB-kolleksjonen sin for mange, mange år siden, og det er det jeg har reparert helt fram til i går. På Zizzi gjør de det altså. Fine belter også De hadde hvertfall et helt stativ med belter i den jeg var innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. juni 2008 #10 Del Skrevet 20. juni 2008 På Zizzi gjør de det altså. Fine belter også De hadde hvertfall et helt stativ med belter i den jeg var innom. Er du sikker på at de var i store størrelser, siden Zizzi-klærne selges sammen med andre klesmerker i "normale" størrelser? Jeg har vært på tre ulike butikker som selger Zizzi-klær (jeg har vært flere ganger på to av dem), og da har de ikke hatt store belter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 20. juni 2008 #11 Del Skrevet 20. juni 2008 Det var i hvertfall det på den butikken jeg var på. Jeg var med ei annen og synes det var en del fine klær der, så spurte jeg om det var noe belter eller noe sånt til meg der, men da svarte hun butikkdama at det ble nok for stort til meg. Men det var i en Zizzi-butikk. Altså, ikke en butikk som også selgere Zizzi-klær, men som KUN selger Zizzi-klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. juni 2008 #12 Del Skrevet 20. juni 2008 Så bra!!! Hvilken butikk var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. juni 2008 #13 Del Skrevet 20. juni 2008 De har iallefall en "ren" Zizzi-butikk på Byhaven i Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. juni 2008 #14 Del Skrevet 20. juni 2008 Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 20. juni 2008 #15 Del Skrevet 20. juni 2008 Og hvis du går på hjemmesiden til Zizzi og på "Concept Stores" øverst i venstre hjørne får du opp hvor det finnes Zizzi-butikker ellers i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #16 Del Skrevet 20. juni 2008 laredoutes avdeling taillisime(ellernoesånt) har megalange belter, jeg som var str 54 måtte lange nye hull på det kalveskinnsbeltet jeg kjøpte der. 140 cm. Ellers kan du jo kjøpe materialer til å lage selv. skinnlaaven som også har nettbutikk selger sånt litt rimeligere enn panduro. Ellers har Kappahl belter opptil 115cm. Men de blir fort utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ck Skrevet 9. mars 2009 #17 Del Skrevet 9. mars 2009 Mitt livs eneste belte har i dag sagt takk for seg for godt etter å allerede ha blitt reparert minst 20 ganger. Men nå kan det altså ikke brukes mer, og jeg står her med en haug med bukser jeg ikke kan bruke. Og ikke en eneste en jeg kan bruke... Noen som vet om ett eller annet sted i Norge, Sverige eller på nettet det er mulig å få tak i et belte som er litt lengre enn vanlig, og som attpåtil er smalt nok til å gå inn i smøyestolene på ei alminnelig bukse? Jeg har lett i snart 15 år nå, og bare funnet ett belte en eneste gang, og det er altså nå ødelagt. Hvis noen kan hjelpe meg med dette, er jeg evig takknemlig!!! nefretiti i bergen og erica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. mars 2009 #18 Del Skrevet 11. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tordivel_* Skrevet 11. mars 2009 #19 Del Skrevet 11. mars 2009 Mitt livs eneste belte har i dag sagt takk for seg for godt etter å allerede ha blitt reparert minst 20 ganger. Men nå kan det altså ikke brukes mer, og jeg står her med en haug med bukser jeg ikke kan bruke. Og ikke en eneste en jeg kan bruke... Noen som vet om ett eller annet sted i Norge, Sverige eller på nettet det er mulig å få tak i et belte som er litt lengre enn vanlig, og som attpåtil er smalt nok til å gå inn i smøyestolene på ei alminnelig bukse? Jeg har lett i snart 15 år nå, og bare funnet ett belte en eneste gang, og det er altså nå ødelagt. Hvis noen kan hjelpe meg med dette, er jeg evig takknemlig!!! Svaret er enkelt-gå inn på herreavdeligen.Vi menn er MYE større rundt livet enn dere kvinner.Der finner du like stort utvalg som hos kvinner.Alt fra det enkle-til "flash".Der er størrelser som passer selv de største. Hvis du er flau for å gå dit,-så kjøper du et belte i gave!Who cares? Takk og lov,for vi ikke er like.Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå