Gå til innhold

Rød kjole i bryllup

Gjest Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Eg vil vel seie at dersom ein gjest dukkar opp i ein raud kjole som utkonkurrerer bruda når det gjelde merksemdn, då har den gjesten bomma ikkje berre med fargen men også med stil, grad av pynting og eigentleg det meste anna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Utkonkurrerer ikke bruden ved å gå i rød kjole, det er faktisk helt vanlig å bruke rød kjole i bryllup, selv om en del kjerringer på Kg ikke klarer å få dette inn i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rød kjole tar da ikke nødvendigvis mer oppmerksomhet enn andre kjoler. Var i bryllup en gang der brudens mor hadde sort kjole (med form som et fjelltelt) og med diiigre rosa og grønne blomster på :hakeslepp: I dag er det mange som bruker røde kjoler i bryllup, og fargen på denne var veldig fin.

Til trådstarter: Den kjolen var skikkelig lekker! Er sikker på at du ser smashing ut i den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjeeelp:)
Fargen er greit syns jeg, men kjolen så fryktelig kort ut! Ellers syns jeg sølv om hvitt er fint som tilbehør.

Den er litt over kneet(kort), bildet er bare eksempel, det er ikke den. Ser kort ut på bildet, men den jeg har er ikke såå kort. Men hvis fargen er grei, så har jeg på den:) Med sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i bryllup om en uke, og har kjøpt en lang, rød kjole. Men hva skal jeg ha til? Røde sko og rødt sjal blir litt mye syns jeg. Er det best med hvitt eller sort, evt andre farger? Og hvilken type smykker bør jeg ha til? Gull, sølv eller perler?

Du skal egentlig ikke har rødt i et bryllup!

Heller ikke hvitt og svart og gult!

men,det velger du selv....

er det galla,må du ha lang kjole...

det kjem ann på invitasjonen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg hadde rød kjole i en venninnes bryllup.

Denne kjolen hadde min mor i mitt bryllup.

Jeg hadde rød kjole i min søsters bryllup.

Og jeg kan garantere at jeg kommer til å bruke rød igjen fordi det faktisk er min favoritt farge.

Mine kjoler har ALDRI trekt oppmerksomheten bort fra bruden fordi de alltid har vært i en helt annen stil enn en brudekjole.

Det er mye hysteri ute og går her. Min søster ble dårlig omtalt fordi hun hadde en kremgul kjole med sorte blomster på som så hvit ut på bildene til mitt bryllupp. Det var altså de som ikke hadde vært tilstede som kritiserte. Ingen som var der kunne fått kjolen til å bli hvit. Det hører selvsagt også med til historien at kjolevalget var klarert (både de røde kjolevalgene og min søsters) med den gjeldende brud.

Jeg synes sølv er penest til en slik anledning og en slik kjole som tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...