Gå til innhold

Nattameldinger

Mirepoix

Anbefalte innlegg

Hei=)

Er en gutt jeg har drevet å sendt endel meldinger med, og møtt et par ganger. Jeg har ihvertfall begynt å like han, og jeg tror ikke han er så uinteressert heller;) Men hva tror dere gutter egentlig synes om å få nattameldinger? Er redd for at det skal bli for masete.. Jeg syns ihvertfall det er veldig koslig når han sender<3 Han sender jo han også, men vil jo ikke virke for ivrig heller=P

Noen som er i samme situasjon?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaringer er at gutter synes det er koselig, men at det blir masete med nattamelding hver kveld. En gang i blant derimot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Er ikke noe gærent med nattameldinger, som Reka sier, bare det ikke er hver kveld. Går jo an å sende en litt sexy en og, hvis du føler for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant;) håper han er en av de som liker det innimellom da! Han kan ihvertfall ikke være helt imot det, i og med at han sender nattamelding han og=) Tror jenter tenker mer over sånt enn det gutter gjør=P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

koselig med natta meldinger synes nå jeg. håper gutter liker det også;) blir ofte bare ha eg god natt og sov godt drøm søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

TS, skal du ikke bare bruke han som din personlige tjener allikevel?

Tror du ikke han fortjener å finne noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nattameldinger blir litt fjortis for meg.

En gang i blant er kanskje ok, men om du ikke får sove før du har sendt eller mottatt nattamelding fra han, så har det kanskje gått for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok skrekkelig fjortis, for jeg syns det er trivelig å få nattamelding jeg, og gjerne hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er kvinne, og jeg er ikke begeistert for nattameldinger. Det virker fort litt masete... Og en nattamelding kommer som regel når jeg er i ferd med å legge meg, og virker forstyrrende i gå-og-legge-seg-ritualene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg synes personlig at nattameldinger er noe av det kosligeste eg kan få. Da kan eg sovne med et smil om munnen. og kanskje drømme litt om henne som sente nattameldingen. :mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok skrekkelig fjortis, for jeg syns det er trivelig å få nattamelding jeg, og gjerne hver kveld.

Enig !

Oss fjortiser imellom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i samme situasjon for bare noen mnd`r siden, å vi sendte meld dag og natt, jeg setter utrolig stor pris på natta meldinger, å de gjør han også, i dag har vi vært sammen i over 5 mnd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er visst mange fjortiser her, gitt.

Jeg er veldig glad i nattameldinger hvis jeg driver og flørter med noen, særlig hvis de har et litt sexy tilsnitt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nattamelding innimellom er da bare hyggelig, så lenge det ikke blir et evig mas eller noe som forventes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...