Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg trenger noen filmtips. Ikke kom med sånn typisk Gudfaren, Ringenens Herre, Frihetens regn osv. Har sett ganske mange klassikere. Liker forresten ikke sci-fi, men er glad i komedier, thrillere, drama og action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva med noen av disse? * Girl Interrupted * Miffo * Skagerrak * Grabben i graven bredvid * Elizabethtown * Kunsten å tenke negativt * Beyond borders * Vera Drakes hemmelighet * Barbara * White Oleander * Hotel Rwanda * Garden state * Monsieur Ibrahim og koranens blomster * Crash * Lilja 4-ever * History of violence * Friends with money * En dag i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstorm Skrevet 18. juni 2008 #3 Del Skrevet 18. juni 2008 Her er to tips: "Smala Sussie" - en fantastisk morsom svensk film "As good as it gets" amerikansk komedie med Jack Nicholson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. juni 2008 #4 Del Skrevet 18. juni 2008 Syntes Charlie Bartlett var en lettsett og morsom film jeg (siste filmen jeg har sett) Andre filmer: Juno The Departed The Constant Gardener Atonement Elephant Skildpadder kan fly Holiday Balto De jeg kommer på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. juni 2008 #5 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Dette er tråden for meg. Her er mine favoritter: Shadowlands The Remains of the Day Roman Holiday Giant House of Cards - trilogien The Color Purple An Affair to Remember Sound of Music Bridget Jones's Diary Young at Heart Brief Encounter To Have and Have Not My Fair Lady Casablanca Forrest Gump Brokeback Mountain The Little Mermaid The Elephant Man The Apartment The Thorn Birds Elsk meg i morgen Beauty and the Beast Jane Eyre (2006) Shrek Phantom of the Opera (1943) Great Expectations (1946) War & Peace (1956) War & Peace (1972) All that Heaven Allows Blackboard Jungle Summertime (1955) Avanti! Jane Eyre (1973) Pride & Prejudice (1995) Bleak House North & South (2004) Atonement (2007) The Pursuit of Happyness Fur: An Imaginary Portrait of Diane Arbus Freedom Writers Wit Equus What's Up, Doc? Mvh Yvonne Endret 18. juni 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladlaks Skrevet 19. juni 2008 #6 Del Skrevet 19. juni 2008 Mermaids On the edge Breakfast on pluto C.R.A.Z.Y Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juni 2008 #7 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen av mine favoritter: Legend of the falls Fight club Blood Diamond Lock, stock and two smoking barrels Snatch Meet Joe black Sleepers Izzat Hawaii, Oslo The break up 4 weddings and a funeral The Rock Con Air Wild at Heart Fargo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 20. juni 2008 #8 Del Skrevet 20. juni 2008 He was a quiet man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå