xeyes Skrevet 22. mai 2003 #101 Del Skrevet 22. mai 2003 Var det godt Lasse? :oops: :oops: Det var..ehm.. ikke meningen.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. mai 2003 #102 Del Skrevet 22. mai 2003 Var det noen som sa sexy berter ? - her er jeg! Diva-bunny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2003 #103 Del Skrevet 22. mai 2003 ALT med deg er godt xeyes!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 22. mai 2003 #104 Del Skrevet 22. mai 2003 ALT med deg er godt xeyes!.... Ohh.. :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 22. mai 2003 #105 Del Skrevet 22. mai 2003 Vel Jeg har masse å takke Virgo, Sexysadie og Cassandra for.....helt supre piker, det der. Dessuten synes jeg Crazee er en veldig likandes kar. Og....vel....det er gøy her inne..bare synd jeg har vært så travelt opptatt i det siste.......har nesten ikke hatt tid...... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. mai 2003 #106 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg er ikke med i noen klubb, uansett hva andre måtte mene De eneste jeg har litt kontakt med utenom KG er Midnattsol, xeyes og Jordbær :D Og Starie av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 22. mai 2003 #107 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg føler at jeg ikke har så god knotakt mde folk her som jeg skulle ønske, for jeg er ikke noe aktivt pm-menneske jeg dessverre (skulle gjerne vært det, men føler ikke for å "trenge meg på" heller, så det blir til at jeg invaderer dagbøker i stedet) Chat-klikken er jeg definitvt ikke med i (men diller på irc da fra tid til annen på #kvinnrguiden der) men, dagbokskriverier, der er jeg i alle fall delvis med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2003 #108 Del Skrevet 23. mai 2003 Vel' date=' ifølge andre, tilhører jeg "dundre-klubben" sammen med noen andre koselige jenter her inne [/quote'] Dundre-klubben??? Hva et det? Hmmm...nå har ting gått forbi meg igjen, sukk........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mai 2003 #109 Del Skrevet 23. mai 2003 Nah, kan sende deg en pm.. Var bare et påfunn fra en bruker her for å sette oss "slemme og misunnelige jenter" i bås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2003 #110 Del Skrevet 23. mai 2003 Nah, kan sende deg en pm.. Var bare et påfunn fra en bruker her for å sette oss "slemme og misunnelige jenter" i bås. Ja, gjør dett......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #111 Del Skrevet 23. mai 2003 Husker jeg joynet meg inn i Dundreklubben. Men trodde ikke det var en såkalt klubb da, men må innrømme jeg lo litt da det sto på den gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. mai 2003 #112 Del Skrevet 23. mai 2003 jeg også var med i dundreklubben! Skjønte i ettertid at jeg tok feil når jeg trodde jeg bare var der for å dundre litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. mai 2003 #113 Del Skrevet 23. mai 2003 Legger merke til noen her inne og føler at jeg har "kontakt" med en del av de på samme dagboksiden som meg og noen som dropper innom med pm. De jeg legger merke til er de morsomme, de uhøflige og de som opptrer støttende og oppmuntrende ! Disse kan variere fra tid til annen og jeg er ikke så sikker på om jeg legger merke til akkurat HVEM som skriver men HVA de skriver. Prøver å ta høyde for at når man skriver ting i sstedet for å snakke om ting kan det lett oppstås misforståelser angående uhøflighet og fornærmelser der det ikke i utgangspunktet var vondt ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 23. mai 2003 #114 Del Skrevet 23. mai 2003 Nå har jeg ikke vært på KG så lenge, men syns jeg har brukt tiden godt...!!! Begynner å lære meg å kjenne en del av dere her inne nå... Trøffelhelten gjør dagen min god, jeg smiler når jeg ser han har et nytt innlegg. Morsom fyr!! Ellers syns jeg Diva, Livets Datter, Ivanka (og sikkert mange fler hvis jeg gidder å tenke meg om) har mye klokt å si. Ellers er det masse fine mennesker her inne som jeg glede meg enormt til å bli bedre kjent med :D KG ruler....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2003 #115 Del Skrevet 23. mai 2003 Hmm.. voldsomt til kvalme det var her da! :D Noen som vil bli kjent med meg da? Skal vi se... jeg er ung og uerfaren, naiv og litt dum. Jeg er litt humørsvingningstypen - men som regel går det ikke ut over andre, da Jeg er passe høy og passe lav, passe rund og passe smal. Har vært på KG i noen år nå, men i det siste har det blitt labert, gitt. Pc som klikker, internett som ikke er min venn... :x (uansett unnskyldning, jeg er litt "att og fram") Men jeg er åpen for det meste! Så bli kjent med meg! Tror ikke jeg er så veeeeldig sur og ufordragelig. Eller? Hilsen fra ei som hverken er i "klikken", "dundreklubben" eller er en av de kvalme.... enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mai 2003 #116 Del Skrevet 23. mai 2003 Hmm.. voldsomt til kvalme det var her da! :D Noen som vil bli kjent med meg da? Skal vi se... jeg er ung og uerfaren, naiv og litt dum. Jeg er litt humørsvingningstypen - men som regel går det ikke ut over andre, da Jeg er passe høy og passe lav, passe rund og passe smal. Har vært på KG i noen år nå, men i det siste har det blitt labert, gitt. Pc som klikker, internett som ikke er min venn... :x (uansett unnskyldning, jeg er litt "att og fram") Men jeg er åpen for det meste! Så bli kjent med meg! Tror ikke jeg er så veeeeldig sur og ufordragelig. Eller? Hilsen fra ei som hverken er i "klikken", "dundreklubben" eller er en av de kvalme.... enda - Believe me,- dundreklubben har du i allefall ikke lyst til å være i Tragiske skjebner,.---- vi er så altfor "slemme" hihi Men kunne godt tenke meg å bli kjent med deg jeg :D Du virker svært sympatisk :D Hei! Jeg er Diva - hissig Telemarking, men snill&blid *rekke ut lanken og hilse på Hope* P.S : humørsvingninger er meg meget velkjent :oops: Men det går sjelden utover venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #117 Del Skrevet 24. mai 2003 Med fare for å virke snusfornuftig: ALLE her inne er like viktig. Det er nettopp mangfoldet som gjør KG til det det er. For meg er det verdifullt å lese meningene til de typer mennesker som ikke jeg først og fremst ville oppsøkt IRL. Det er verdifullt å lese innlegg fra mennesker jeg ikke har noen mening om, meninger som ofte baseres på et førsteinntrykk, utseende m.m. Der er verdifullt å følge diskusjoner som oppstår mellom mennesker som, sett ut i fra utseende, yrke, alder, interesser, normalt sett ikke ville satt seg ned for å diskutere. IRL setter vi hverandre i bås - her inne prøver jeg å ikke legge så mye merke til hvem som mener hva, heller lese hvert enkelt innlegg for det det er. Noen legger man selvsagt bedre merke til enn andre, men som noen klokelig har sagt før her - Ingen nevnt - ingen glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. mai 2003 #118 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg interesserer meg for alle her inne, men kan jo (med fare for å glemme noen) prøve å ramse opp de jeg har hatt mest kontakt med... Indianlady Alive Trøffelhelten Arwen MzFire Chimp Diva Fredagsbarn MariannE Lott@ Eowyn xeyes Sofia Care LilleBille Aricept Kverula Skusla Jennifer Ingeborg Hvis noen føler seg glemt, så skrik ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2003 #119 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg interesserer meg for alle her på KG! Jeg syns hver mening og hver bruker er med på å gjøre forumet til det det er - og jeg vil ikke plukke ut noen som jeg interesserer meg for mer enn andre. Selvsagt er det noen brukere her jeg har mer kontakt med enn andre, men disse vet jo hvem de er, og jeg nevner ingen for å unngå å glemme noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 26. mai 2003 #120 Del Skrevet 26. mai 2003 Interesserer meg for alle jeg, NESTEN da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå