Gå til innhold

Hvilke intresserer deg her inne på Kg ?

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Hei,

Jeg har riktig nok ikke vært på KG så lenge, men synes de aller fleste virker som veldig sympatiske mennesker. I alle forum vil man treffe på mennesker man ikke kommer så godt overens med, og det letteste er da å ignorere dem.

Jeg er aktiv på flere utenlandske forum, og der har jeg blitt kjent med mennesker jeg nå kan regne som mine venner, og som jeg har besøkt ( i Tyskland)

Så hvis noen vil bli kjent, send meg en PM:)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg synes Kg er morsomt fordi noen er:

* drittsekker som liker å provosere...

* så gjennomgående søte og støttende

* kverulanter av de store dimensjoner

* fornuftige og hyggelige mennesker

* kunnskapsrike

* naive

* påståelige

* skiftende... (vaier med vinden)

Jeg er fordi det er engasjerende og lærerikt.

Lærer mye om mennesker og hvorfor vi er forskjellige...

Tidligere "trodde" jeg alle normale måtte være enig med meg i ett og alt...

Synes det er flott at vi har plass til Kong Salomon og Jørgen Hattemaker...

Maya30 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg intresserer meg for alle og enhver her inne, for alle er med på og gjøre KG for det det er!! (Takk for at dere er her!)

Noen bryr jeg meg mer om enn andre, men det har gjerne andre grunner igjen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg bare om gutta jeg..... :roll::wink:

Neida, ABSOLUTT alle som en har like stor betydning for helheten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overalt ellers i samfunnet legger man mest merke til de som skriker høyest, men de som holder en lavere profil har ofte kanskje mer fornuftig å komme med i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg bare om gutta jeg.....

Ja, jeg har prøvd og sjekke opp flere, men jeg tror ikke de har merket det enda......... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Alle interesserer meg, men på forskjellig grunnlag. Det er få her jeg kjenner personlig, men enkelte av dem vil alltid være noe jeg bryr meg om.

Enkelte er herlig morsomme, andre er patetisk morsomme - så er det de igjen som er bare patetiske ;) Men sånn er det vel over alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk? Er jeg regna med i noen klikk? Liten dagbok-klikk kanskje. :roll:

Synes det er mange supre folk her, og jeg har blitt mer kjent med noen av dere, noe som er kjempekoselig. Alltid koselig å bli kjent med nye mennesker. Hadde ikke trodd det da jeg kjeda meg på jobb og tilfeldigvis dumpa innom KG for en god stund siden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ja, jeg har prøvd og sjekke opp flere, men jeg tror ikke de har merket det enda......... :hoho::hoho:

Aldri blitt sjekka opp her jeg.... mange koselige mennesker her da, uansett kjønn! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere en gammel sang...

"Jeg er den eneste gutten på øen

Vær så vennlig å still dem i køen"

Hør!

Jeg har aldri møtt noen oppsjekkingsforsøk her inne :evil:

Enda jeg er skingrende intelligent og sjarmerende, for ikke å snakke om hvor blendende vakker jeg er.

:sjarmor::hoho:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi godt! Altså:

Jeg interesserer meg spesielt for alt Salma skriver. Hun har så mye glupt og spennende å komme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby skrev:

Jeg vil også bli kjent med flere her....

*føler seg litt utenfor*

Å, d var da synd, Ruby! D må du ikke gjøre....Legger alltid merke til d fine nick'et ditt og den søte avataren din.....Du er da ganske aktiv på Snikk-snakk....er vel derfor. Jeg jobber jo der vettu.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har aldri møtt noen oppsjekkingsforsøk her inne :evil:

Sa jo at jeg har prøvd, uten at dere gutter har merket det!

Sukk....... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Kult, tuji!

So; Jeg syns tuji er råkul og virker både oppegående og reflektert! Derfor bryr jeg meg også spesielt om henne, i tillegg til de andre jeg nevnte! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby skrev:

Å, d var da synd, Ruby! D må du ikke gjøre....Legger alltid merke til d fine nick'et ditt og den søte avataren din.....Du er da ganske aktiv på Snikk-snakk....er vel derfor. Jeg jobber jo der vettu.... :ler:

He he, takk for det, ser deg mye inne på snikk snakk ja. Jeg kom jo liksom fra bryllupsforumet, og plutselig oppdaget jeg de andre forumene... Tok litt tid det da, er litt treg av meg. Men når jeg først kom i gang, så har det liksom blitt til å komme innom nesten hver dag. Har lagt speesielt merke til deg, Maiken og Arnie i setningslek-tråden...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...