Gå til innhold

Hvilke intresserer deg her inne på Kg ?

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe spesielt forhold til noen av dere, syns jeg.

Klikken er jeg hvertfall ikke en del av. ;)

De fleste her inne er ganske ok og jeg kjenner jo igjen de mest aktive, med både negative og positive sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Jeg er ikke med i den store "koseklikken" og er vel fornøyd med det. Aner ikke hva brukerne tror om meg, eller hvilket inntrykk dere har av meg, men jeg er snill altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesielt forhold til noen av dere, syns jeg.

Klikken er jeg hvertfall ikke en del av. ;)

De fleste her inne er ganske ok og jeg kjenner jo igjen de mest aktive, med både negative og positive sider.

:enig:

Kan nok si meg enig med Starfish. Jeg har vært her i 2 1/2 år (tror jeg det begynner å nærme seg) -var litt inne i "klikken" en gang for lenge siden, men ikke nå. Kanskje i og med jeg er litt on and off og ikke alltid like aktiv?

Masse artige folk her inne iallfall -jeg har enda til gode å finne et bedre diskusjonssted enn dette :)

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er denne "klikken" dere snakker om?

Jeg legger jo merke til at enkelte kommer bedre overens enn andre, men det er jo bare naturlig.. er det ikke?

Jeg føler ikke at jeg er med i noen klikk. Er jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at dere bevisst har dannet en klikk. Men det oppstår likevel alltid slike klikker på nettsteder.

Jeg sier heller ikke at det er negativt.

Det er bare slik at en del brukere har tendens til å finne tonen bedre enn andre. Kanskje de har vært på forumet lenge, kanskje de er veldig aktive.

Selv bryr jeg meg ikke så mye med slike klikker, bare observerer at de finnes.

Jeg har selv vært del av en et annet sted.

Det som er negativt med klikker på mindre forum, er at nye brukere gjerne kan føle seg utenfor og ikke føle at de blir "verdsatt" like mye som de andre brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at jeg er med i noen klikk. Er jeg det?

Joda, du er med i den ganske ustrukturerte surre-på-chatten-seint-på natta-gjerne-med-en-øl-klikken du også :wink:

Visst du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, du er med i den ganske ustrukturerte surre-på-chatten-seint-på natta-gjerne-med-en-øl-klikken du også    :wink:  

Visst du ikke det?

Mente jeg ikke var med i noen klikk jeg også, men når du drar fram den klikken må jeg vel bryte sammen og tilstå... :oops: Om jeg ikke alltid drikker øl (bortsett fra en ensom 17.mai, liksom), så er jeg iallfall surre-på-chatten-seint-på-natta.... :oops: Den klikken vil jeg faktisk ut av, for jeg vil ha et liv jeg også!! :ler:

Sånn helt seriøst; klart det er noen jeg har fått bedre kontakt med enn andre, men det er ikke så mange egentlig. Faktisk. Jeg tør ikke skrive noen navn, i tilfelle jeg skulle være så uheldig å glemme noen som absolutt ikke må glemmes. Ute IRL er det da også mennesker jeg kommer bedre overens med enn andre, det er vel egentlig ganske naturlig sånn sett. Men det er mest pga chatten at jeg har fått bedre kontakt med noen enn andre. Hadde jeg aldri chatten hadde jeg sannsynligvis hatt et overflatisk forhold til alle her inne. Det er kun et par stykker utenom på chatten som jeg har sendt PM'er med og senere mailet med. Og truffet. Ög skal treffe.

Jeg er ikke med i noen klikk, ikke vil jeg være med i noen klikk heller. Jeg føler kanskje at det å være i en klikk er så negativt ladet for meg (tidl. erfaringer IRL) at jeg faktisk får nesten angst bare jeg hører noen si at de er med i noen klikker... :roll: Hvis noen mener jeg er med i en klikk så må de si ifra, slik at jeg kan trekke meg litt tilbake en stund.. For det siste jeg vil her i livet er å være en del av en klikk. (Bortsett fra chatteklikken, da, men der er det garantert ALLTID åpent for alle KGbrukere å bli en del av!!) :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::sjarmor:  :ler:

Her har vi da Lasse i midten, med madison og meg på hver sin side, med fjortis-latter såklart.

Du trives der, ikkesant? :Hehe:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tihi jaa,*fnise*

du trives Lasse, vet det nok :D

*nusse Lasse på ene kinnet.. så må xeyes nusse andre kinnet*

åhhh.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nusse-på-andre-kinnet-og-stryke-lasse-på-den-deilige-rumpa*

Uups var det jeg som gjorde det?? :engel:

Psst madison, gjør det du og (vet han liker det) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...