Gå til innhold

Hvilke intresserer deg her inne på Kg ?

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg har åpnet kjeften AAALT for mye allerede!.... Men det er nå en i "klikken" deres tror jeg...

Eller bare erter jeg nå?... :sjarmor::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse tenker bare på å bli tatt mens han sover..... :sjarmor:

:o Det var da veldig så mange tråder du har lest i dag da!.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personligheten personen har vist har også vært flott!...  :sjarmor:

Det er meg, det er meg! Jeg VET at det må være meg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Skrevet: Ons Mai 21, 2003 13:10 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

xeyes skrev:

Jeg ble over natten "lei" av KG.. Plutselig var jeg borte i 2 mnd, og kom meg gradvis tilbake.. Skriver ikke så mye innlegg lenger som jeg gjorde før.

xeyes

Og det er godt å ha deg (litt) tilbake!...

Nå vet jeg deet, Det er Xeyes :ler:

Love is in the aaair :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tunge1:

nei, det er ikke det (eller...?), men du nærmer deg veldig... eller.. det kunne godt vært xeyes også... og deg ... og livets datter .. .og .... dere er jo alle flotte :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan jo spørre.........!!! :wink:

Hvem som intresserer meg her inne?

Vel de som faktisk har kloke ting og komme med, folk som har en behagelig oppførsel. Humor teller oxo mye.

Jeg kan dra fram navn..... men jeg tror folk som har disse egenskapene vet det selv!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hvisker til Lasse at jeg synes det er dårlig gjort at han ikke sier hvem han har møtt.. *

Nysgjerrig jeg?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rop så høyt da Arwen..... hun kan høre deg!...... hyyyysj.... Dessuten har jeg ikke MØTT noen... og angrer på at jeg forsnakket med i rusen etter henne.... Så prinsesse..., beklager, men det er jo et godt kompliment da! ... Men det er kanskje best at du ikke tilstår at det var deg; da kommer bare alle disse andre mannebeina her inne og vil sjarmere deg også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er håpløst å få noe ut av deg ja.. :-? dessuten roper jeg så høyt jeg vil.. så det så. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Ingen kan få MEG til å løsne på tungebåndet der gitt! :sjarmor:

Prinsessa får heller få avsløre det selv om hun vil :wink: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen du må nok gi opp ja :lol: .... Lasse liker å være litt hemlighetsfull han - det har du vel forstått :wink:

Ønsker ellers Lasse og prinsesse ibenholt et hyggelig bekjentskap :kul::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei men DET var koselig!!! Tilbake så smått Anie? Veldig veldig lenge siden jeg har sett deg nå!.... Koser deg for tiden? Prinsesse Ibenholt virker som ei flott dame hun ja, men det betyr ikke mer enn det da!... :wink:

Men LIKER Å VÆRE? Jeg ER hemmelighetsfull og mystisk og spennede jeg!... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg vettu Lasse, selvom jeg ikke skriver så veldig mye... Har fått meg et liv nå vettu.. :wink::roll::ler:

Men Lasse - jeg må si jeg ble litt nysgjerrig jeg assa - og håper du vil fortelle meg det en dag. Lenge siden jeg fikk noen pm fra deg nå :sjarmor:

Og om selve prinsessen leser dette:

KOS DEG MED LASSE - han trenger å bli skjemt bort litt nå tenker jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært av og på en del, men føler ikke at jeg har fått kontakt med noen her. Det er kanskje derfor jeg har vært av og på, føler meg veldig utenfor.

Men det er jo noen jeg har lagt mer merke til enn andre, noen som er mer positive enn enkelte andre. Men jeg skulle ønske at jeg fikk mer kontakt med noen her inne så jeg slapp og føle meg så utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta kontakt det :wink: jeg er hvertfall ikke vanskelig å ha med å gjøre (tror jeg da :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...