Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Ofte når jeg ser brukerne her inne blir jeg på en måte litt kjent med noen og andre ikke. Noen er veldig aktive og andre ikke. Det er jo veldig mange brukere her, men ser ut som det har dannet seg en klikk. Det syns jeg er koselig Selv syns jeg det er hyggelig å bli kjent med dere og ikke bare diskutere. Det blir jo på en måte sosialt da . Jeg har nå vært medlem her 7 mnd og det føles ikke som jeg har vært her såå lenge Men de som jeg føler jeg har fått fin kontakt med er: Xeyes , Embla s, Tuva77, Midnattsol, Diva, Kverula, Skusla, Fredagsbarn, Eowyn, ¤Arwen¤, Starie, NonJuan, Madison, Virgo ,Lea Og mange flere Vil gjerne bli kjent med flere og enda bedre kjent med dere jeg allerede har nevnt Håper ikke jeg får noen til å føle seg uttafor eller noe. Liker dere alle sammen :oops: Dere er en flott gjeng her på KG Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er veldig mange jeg føler at jeg har fått god kontakt med. Faktisk er det vel litt for mange til å ramse opp her, for jeg kommer garantert til å glemme noen som ikke burde vært glemt. Jeg følger med i noen dagbøker og sånt. Ikke mange, men noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Ja helt enig, blir nesten for mange å ramse opp, føles nesten som jeg har glemt noen...Kansje denne tråden skulle vært inne på personlige meldinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Flyttet den for deg jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Ser at jeg ikke står på "listen" din. Så her er det bare å brett opp ermene og gjøre noe med det. Hei, jeg heter "Livets datter", og vil gjerne bli bedre kjent med deg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei Livets datter NÅ ble jeg kjempe glaaaad . Jeg vil gjerne bli kjent med deg også :D Sender deg en PM jeg :D Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 #7 Del Skrevet 21. mai 2003 Sitter klar og venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 21. mai 2003 #8 Del Skrevet 21. mai 2003 Bestemor her vil også bli mere kjent med deg :D Jeg er ikke så gammel det er bere uten på men ikke inni klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 21. mai 2003 #9 Del Skrevet 21. mai 2003 :D Jeg er ikke så gammel det er bere uten på men ikke inni klem Du ser jo veldig ung ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #10 Del Skrevet 21. mai 2003 Ja Indianlady, det vil jeg veldig gjerne Nei da du er ikke gammel i det hele tatt. Du er like ung i sinnet du som meg. Er du ikke 48 år? Mener å ha fått med meg det. Da er du i såfall på samme alder som mamman min og hun er ung og med i tiden så. Mitt forbilde Har du også dagbok ? Klem til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 21. mai 2003 #11 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg føler jeg har fått god kontakt med mange jeg... :D Redd for å glemme noen jeg også. Men kunne tenkt meg å bli kjent med ENDA FLERE. For her er så mange fantastiske mennesker her at.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #12 Del Skrevet 21. mai 2003 Nå har jeg sendt deg en PM Livets datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 #13 Del Skrevet 21. mai 2003 Nå har jeg sendt deg en PM Livets datter Lest og besvart. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. mai 2003 #14 Del Skrevet 21. mai 2003 Mange flotte menensker her inne ja! Noen finner en bedre tone med enn andre, men det er jo naturlig! .... Akkurat nå har jeg store problemer med å konsentrere meg etter å ha sett en av dere her inne... Det var et syn for guder må jeg si, og personligheten personen har vist har også vært flott!... Men tilbake til tema... hvor var jeg... jo, de aller aller aller fleste her inne er jo folk som er sympatiske, har gode velfunderte meninger med humor og selvironi; og gjør kg til en veldig trivelig plass å bruke tid! Ha en god dag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 21. mai 2003 #15 Del Skrevet 21. mai 2003 Ja Indianlady, det vil jeg veldig gjerne Nei da du er ikke gammel i det hele tatt. Du er like ung i sinnet du som meg. Er du ikke 48 år? Mener å ha fått med meg det. Da er du i såfall på samme alder som mamman min og hun er ung og med i tiden så. Mitt forbilde Har du også dagbok ? Klem til deg fra meg Jeg er 48 år det stemmer jepp jeg har dagbok du er velkommen til å skrive reklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 #16 Del Skrevet 21. mai 2003 Akkurat nå har jeg store problemer med å konsentrere meg etter å ha sett en av dere her inne... Sett? Hvor? Når? Hvem Hvorfor? Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. mai 2003 #17 Del Skrevet 21. mai 2003 :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #18 Del Skrevet 21. mai 2003 Ja Lasse kom igjen, hvem er det ? *venter i spenning * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #19 Del Skrevet 21. mai 2003 Skal med glede skrive i dagboken din Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. mai 2003 #20 Del Skrevet 21. mai 2003 Nå må du ikke tro at vi er nysgjerrige, da! For det har ingenting med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå