Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Kanskje jeg beskymrer meg uten grunn, men kjæresten min skal om noen uker reise til england for å besøke en venninne, og han skal være der hele helgen. Jeg blir ikke helt glad for dette, men har ikke lyst at han skal se at jeg blir sur for da sier han at jeg ikke stoler på han, fordi de er bare venner..Men jeg synes det er en ekkel situasjon at han skal bo hos henne, de skal sikkert ut på byn, drikke, ha det gøy,ting kan jo skje... bør jeg nevne det for han og si at jeg ikke liker det helt eller skal jeg bare tenke positiv og la han reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Kanskje du rett og slett skulle blitt med? Dersom du har tid, råd og anledninge mener jeg? Er det ei så god venninde av ham at han reiser til England og bor hos henne uten deg, så bør hun være så viktig i livet hans at du burde fått sjansen til å bli kjent med henne. Jeg kjenner litt igjen situasjonen, jeg skulle få besøk av en kamerat av meg. Pga lange avstander, skulle han bo hos meg. Dette er en kamerat som betydde mye for meg, uten noen form for seksuell tanke bak. Min daværende kjæreste forsto at jeg ønsket besøk av ham, og forslo derfor at vi begge (jeg og min kamerat) kunne bo hos ham den helgen. Da slapp han å tenke "skumle tanker", og i tillegg fikk han sjansen til å bli kjent med en venn som betydde mye for meg. Flott måte å løse problemet på for alle parter! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg tror ikke den tanken om å be meg være med han har streifet han engang... Han sa at endelig kunne han ha litt ferie! Jeg er ganske enig med deg angående det at hvis hun er så viktig i livet hans så burde ihvertfall jeg kunne bli kjent med henne, og se hvilket forhold de har og bedømme selv om jeg skal bekymre meg eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Trenger han ferie fra DEG da? Det hørtes ikke godt ut! Spør ham da vel, si at du kunne tenkt deg en liten utenlandstur du også, og at det hadde vært en perfekt anledning for dere til å gjøre noe sammen. I tillegg til at du får bli kjent med ei som betyr mye for ham. Kanskje du må fortelle ham at du ønsker å treffe denne jenta som han "liker så godt"? Jeg kjenner meg godt igjen i kjæresten din sin situasjon, jeg har også venner (menn) jeg kunne besøkt selv om jeg hadde kjæreste, men man skal ta hensyn til hverandre. Og er dette noe partner sliter med, så tar man hensyn til det. Du kan jo lufte tanken for ham ihvertfall?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #5 Del Skrevet 12. april 2002 Hvis han egentlig ønsker å være sammen med venninden sin istedenfor deg - så forlater han deg vel da. Tanken har ikke slått han engang tror jeg. dette er en venninde og ikke en elsker. det virker helt utopisk at du skulle reagere, og derfor skjønner han ikke reaksjonen din. hvis du absolutt må sutre - tror jeg du skal gjøre det veldig på en veldig forsiktig og pen måte. du kunne jo sette ideer i hodet på han og nærmest "drive han inn i armene hennes". sikkert harde ord å lese. men du bør stole på han og gi han et par dager fri fra JA både DEG og livet her. det har alle godt av en gang i blant. hilsen en som er over 35 år og har vært fryktelig sjalu og usikker på div menn. hvis man ikke kan gi hverandre frihet og stole på hverandre-da bør man bli mer voksen før man går inn i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 12. april 2002 #6 Del Skrevet 12. april 2002 Dersom han hadde andre følelser for denne jenta enn vennskap ville han vel løyet om hva han skulle. Jeg ville stolt på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #7 Del Skrevet 15. april 2002 jeg har bestemt meg for å stole på han fullt ut, han sa han skulle ringe meg hver eneste dag han er der nede. Men nå er det ikke sikker han skal reise engang, ikke pga av meg men penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå