Gå til innhold

Er du deg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i store trekk meg selv. Gjør i allfall ingen bevisste endringer, men er muligens litt mer frittalende IRL enn på nett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Infralove
Skrevet

Eg er som regel meg sjølv. Men eg kan godt lyge når det gjelder kor mange familiemedlem eg har, kva eg jobba som eller likande. For at det skal vere vanskelegare å identifisere meg. Ikkje at det er krise om nokon gjer det.

Eg trur nok eg framstår annerleis på internett enn det eg er på ordentligt. Meir seriøs, sur og sint, kanskje.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er nok bare en del av meg selv på internett. Er mye mer åpen, tøff og frittalende i virkeligheten. Det har vel sammenheng med at jeg ikke ønsker å bli gjenkjent her på forumet. Derfor forteller jeg mindre og mindre om meg selv.

Og så er det er mange forumtroll her som jeg ganske enkelt ikke orker argumentere mot. En del registrerte brukere også faktisk, som har problemer med å argumentere saklig. De skyter fra hoften uansett hva som blir sagt, og da orker man bare ikke mer ganske enkelt. Så nå er jeg gjest her, og prøver å bidra positivt der jeg kan. Men jeg svarer forøvrig ikke på alle tråder der jeg kan svare. Min profesjon verner jeg om. Så diskusjoner som handler om mitt fag holder jeg meg langt unna. Jeg ønsker ganske enkelt ikke å bli gjenkjent og da får man forholde seg nøytral.

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg er meg sjøl, men jeg velger jo ut de delene av meg som jeg ønsker å eksponerere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...