Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Når du er i forskjellige forum på internett, er du deg selv eller du mer eller mindre en oppdikta person som du later som du er? Hva er det du lyver om og hva er du ærlig med?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Heisann! Jeg har en oppdiktet person som jeg skriver litt med på nettet. Det er en ultrakonservativ, fascistisk og bibeltro hykler, men den spesielle egenskapen at han innrømmer at han er det, og mener det er helt greit og naturlig. BibleThumper heter han, og som avatar har jeg et bilde av Trampe fra Bambi, for Trampe heter Thumper på engelsk Jeg er litt forskjellig avhengig av hvor jeg skriver. Enkelte steder er jeg opptatt av at folk ikke skal mislike meg, og det passer bra med hvordan jeg er i virkeligheten. På denne siden er jeg bare dønn ærlig og legger ikke skjul på drittsekktendenser i det hele tatt. Det er kjempedeilig. Hva med deg da, TS. Hvor mange alter egos har du?
Gjest Purple Haze Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er meg selv fullt og helt, på godt og vondt. Oppfører meg på nett, som jeg gjør IRL. Ser ingen grunn til å gjøre noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er meg selv, men kanskje en litt mer ekstrem versjon? Ikke ekstrem da, men jeg er litt åpnere om hva jeg mener her enn jeg er i virkeligheten. Særlig når det gjelder litt "vanskelige" tema... Men jeg har aldri utgitt meg for å være noen annen enn jeg er, en nokså kjedelig og ordinær person.....
Monica1968 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Ja, jeg er meg selv på internett. Men jeg forteller mer av mine personlige meninger rett ut her, enn jeg gjør i det virkelige liv.
Gjest Fren Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Ja, jeg er meg selv på internett - hvem ellers skulle jeg være?
estrella Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er mer ærlig på internett enn i virkeligheten. Ikke at jeg går rundt å lyver, men her kan jeg si ting om meg som jeg ikke forteller i virkeligheten.
Blåbæret Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Tørr å snakke litt mere rett fra levra på nettet Litt enklere å si mine meninger og tanker når en ikke blir gjenkjent. Men er meg selv.
Skade Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er meg selv, men kansje litt mer åpen på nettet enn i virkeligheten... Jeg tørr å si meningene mine her inne og på andre forum... Det er det ikke alltid jeg gjør i virkeligheten...
Alice Ayres Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er meg selv her inne som ellers. Er irriterende påstålig noen ganger , men kan gjerne "bytte side" hvis motargumentene er gode nok. Jeg legger ikke ut noe som kan gjøre at jeg kan identifiseres lett, men om noen skulle finne ut hvem jeg er - no big deal.
Gjest Bond Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Tja, kanskje jeg virker mer seriøs og slem? Vet ikke, men i virkeligheten kan man jo sikkert se at jeg er ikke særlig seriøs over mange ting, men jeg kan kanskje virke mer høytidelig på nettet. Ellers - tja, jeg TROR jeg er den samme, men jeg vet jo egentlig ikke. Jeg mener det jeg mener, men når det gjelder personlighet, er det jo for andre å dømme enn meg selv.
Gjest Multibruker Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er meg selv fordi jeg har en rik personlighet som ikke vil passe inn i bare ett brukernick.
Gjest Multinick Skrevet 22. juni 2008 #17 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er meg selv fordi jeg har en rik personlighet som ikke vil passe inn i bare ett brukernick. For øvrig lyver jeg ikke om noenting. Jeg bare lar mine kvinnelige, mannlige, unge, eldre, slemme, snille, liverale og reaksjonære sider få fritt spillerom i en rekke forskjellige roller.
Gjest Oxford Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er meg selv og jeg er ærlig, både på internett og i "det virkelige liv".
Teriyaki Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Er meg selv. Hva er poenget med å ikke være seg selv i et nettsamfunn???
Suzy Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er nok aller mest meg - kanskje bare litt ærligere og mer brutal enn i virkeligheten..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå