Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja tittelen sier kanskje det meste. Jeg skal ta meg litt va ei venninde i helga som har det ganske tungt for tiden. Har dere tips tl fine og morsomme filmer vi kan se? Det må liksom ikke være noen form for kjærlighetsfilm/sippefilm eller ellers tunge filmer. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fløtepia Skrevet 17. juni 2008 #2 Del Skrevet 17. juni 2008 da ville jeg valgt inspirasjonsfilmer! eksempler: Honey (dansefilm om ei som greier det til slutt med jessica alba) raise your voice (syngefilm om ei som også greier det til slutt med hillary duff) Jump (på en måte dansefilm om en som også greier det til slutt med colbin bleu (??)) high school musical :D slike filmer hjelper alltid meg når jeg er deppa, de gir meg inspirasjon til å fullføre noe, og gir meg en følelse av at ting kommer til å ordne seg eller morsomme filmer, som sister act med whoppi goldberg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 17. juni 2008 #3 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg får alltid godt humør av Bring it on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #4 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har muligens sære preferanser, men jeg vil foreslå American Splendor. Den er morsom, men også litt mørk og med noen alvorlige hendelser, men hvor ting ordner seg på en sånn måte at jeg blir glad inni meg Det er dessuten en sann historie! Ingen typisk jentefilm, men jentefilm er noe ræl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #5 Del Skrevet 18. juni 2008 Inspirasjonsfilmer var et godt tips. Takk for tipsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 20. juni 2008 #6 Del Skrevet 20. juni 2008 Blue Crush får meg alltid i godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. juni 2008 #7 Del Skrevet 21. juni 2008 Little Miss Sunshine, søt og morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_Bennet Skrevet 21. juni 2008 #8 Del Skrevet 21. juni 2008 Stolthet og fordom. 2005-versjonen med Kiera Knightley er fantastisk. Herlig, søt og romantisk klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. juni 2008 #9 Del Skrevet 21. juni 2008 Moulin Rouge er jo egentlig både kjærlighetsfilm og litt sippefilm, men filmen i seg selv er jo så herlig underholdende og søt at jeg tror nok absolutt den kan slå ann Ellers er det jo slike filmer som Pirates of the caribbean og Ringenes herre, selv om dette er "dype" filmer så er de ikke mørke eller deprimerende. Animasjonsfilmer er alltid morsom, Happy Feet, Over hekken, B-Movie og Madagascar er mine favoritter. Særlig Happy Feet er herlig! Det som er så kult med de nye animasjonsfilmene er at det er humor i dem som er rettet mot voksne også. F.eks the Verminator i Over hekken. Blant "motivasjonsfilmene" er en av mine favoritten Save the last dance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fløtepia Skrevet 22. juni 2008 #10 Del Skrevet 22. juni 2008 ååå save the last dance <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goobi Skrevet 22. juni 2008 #11 Del Skrevet 22. juni 2008 Men Save The Last Dance er en jo en kjærlighetshistorie også, og det ville hun ikke ha. Samme med Stolthet & Fordom, nydelig film, for all del, men en kjærlighetsfilm nonetheless! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marengs Skrevet 23. juni 2008 #12 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg blir alltid i godt humør av Mean Girls og Hvordan bli dumpet på 10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. juni 2008 #13 Del Skrevet 23. juni 2008 Livet er en Schlager er for meg den ultimate Feel Good Filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå