Gjest Anonym Skrevet 7. januar 2013 #21 Skrevet 7. januar 2013 Lurer selv på hvordan det er å bade med tampong. Skal til spania med noen venninner til sommern og på grunn av at jeg akkurat har fått mensen vet jeg ikke om den er regelmessig. Hvis jeg har en stabil syklus vil jeg ha mensen uka før, så håper den er stabil! Lykke til i hvert fall, håper du slipper unna med mensen i ferien!
LilleBille Skrevet 7. januar 2013 #22 Skrevet 7. januar 2013 Hehehehe Kan ikke helt forstå hvordan man skal øve på å bruke tampong hvis man ikke har mensen? Det er jo utrolig smertefullt med en tampong som river opp innsiden når man drar den ut fordi den er for tørr Edit: skriveleif var på besøk Sannsynligvis får hun mensen en gang før hun reiser på ferie - og da er det greit å prøve seg litt frem. Tamponger med innføringshylse (Tampax) er veldig mye lettere å få på plass om man er usikker - så prøv det.
monjanse Skrevet 7. januar 2013 #23 Skrevet 7. januar 2013 Jeg får ikke til å bruke tampong. En gang i fjor sommer, var jeg i Spania. Da sa mamma at det går helt fint å bade med mensen. Jeg hadde mine tvil for jeg blør så heftig. Jeg blødde igjennom håndkleet og ned på bakken da vi satt og åt på utekafeen etter badingen. Hvis du ikke får til å bruke tampong, er ikke bading under mensen noe å anbefale. Dessuten hadde jeg ikke bind med meg i bagasjen.
Gjest Mina Skrevet 26. juli 2013 #24 Skrevet 26. juli 2013 Jeg brukte P-piller, men sluttet på dem pga jeg la på meg, ble slapp, orket ikke så mye...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #25 Skrevet 26. juli 2013 Jeg får ikke til å bruke tampong. En gang i fjor sommer, var jeg i Spania. Da sa mamma at det går helt fint å bade med mensen. Jeg hadde mine tvil for jeg blør så heftig. Jeg blødde igjennom håndkleet og ned på bakken da vi satt og åt på utekafeen etter badingen. Hvis du ikke får til å bruke tampong, er ikke bading under mensen noe å anbefale. Dessuten hadde jeg ikke bind med meg i bagasjen. Det var jo ETTER badingen. Anonymous poster hash: 261d8...361
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå