Gjest Sola1974 Skrevet 17. juni 2008 #1 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som fikk med seg hvilken bok hun snakket om i går? Skrev det ned jeg da, men tror dere ikke at jeg har klart og kaste lappen På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 17. juni 2008 #2 Del Skrevet 17. juni 2008 Du finner den vel kanskje her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 17. juni 2008 #3 Del Skrevet 17. juni 2008 Mener det var "Kjærlighet i koleraens tid" av Gabriel Garcia Márquez... Jeg så ikke på, men hadde på i bakgrunn, så fulgte ikke helt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sola1974 Skrevet 17. juni 2008 #4 Del Skrevet 17. juni 2008 TUSEN TAKK! Ken Follett var det!!!!!!!!! *løper for å kjøpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. juni 2008 #5 Del Skrevet 17. juni 2008 Pillars of the Earth av Ken Follet... Og den anbefales, det er kommet nr to i serien nå, dvs oppfølger, og jeg anbefaler begge, og den første først;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lesehesten Skrevet 17. juni 2008 #6 Del Skrevet 17. juni 2008 Pillars of the Earth av Ken Follet... Og den anbefales, det er kommet nr to i serien nå, dvs oppfølger, og jeg anbefaler begge, og den første først;) Samme her, og jeg holder på med den andre nå. Fantastiske bøker, og Ken Follett har fått et løft hos meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Del Skrevet 17. juni 2008 Pillars of the Earth av Ken Follet... Og den anbefales, det er kommet nr to i serien nå, dvs oppfølger, og jeg anbefaler begge, og den første først;) Det var Pillars of the Earth av Ken Follet som glamgirl sa som ble anbefalt i går. På norsk heter den(de) Stormens tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 17. juni 2008 #8 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis dere liker Ken Follett anbefales "Fluktens Vinger" på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå