Kick Skrevet 16. juni 2008 #1 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde nesten glemt det, men nå kom jeg akkurat på at den nye sesongen til Weeds har premiere i natt! Jippi! Sommerfavoritten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 19. juni 2008 #2 Del Skrevet 19. juni 2008 takk for påminnelsen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 19. juni 2008 #3 Del Skrevet 19. juni 2008 "Weeds" er fantastisk! Er det sesong 3 som begynner på TV? Jeg venter på DVD-ene, jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2008 "Weeds" er fantastisk! Er det sesong 3 som begynner på TV? Jeg venter på DVD-ene, jeg:) Fjerde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 19. juni 2008 #5 Del Skrevet 19. juni 2008 Lastet ned første episode og så den igår. Gleder meg til neste episode. Er råbra serie og jeg digger ML. Parker. Neste episode blir sendt 23.06 i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå