Suzy Skrevet 21. mai 2003 #1 Del Skrevet 21. mai 2003 Kan jeg kontakte min svært så gifte gamlekjæreste i jobbsammenheng? Han kan hjelpe meg med noe jeg sikkert kan få gjort ellers og, men med mye mere bry og mindre sjanse for suksess... Suz :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2003 #2 Del Skrevet 21. mai 2003 Er dere venne rog din nåværende ikke har voldsomme motforestillinger og du ikke hadde hatt noe mot om han hadde gjort det samme etc... hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Vi er venner, har ikke "gjort noe galt" siden det ble slutt og jeg har ikke noe problem med å fortelle MIN kjære om det. Er bare redd for å skape problemer for eksen - kona hans er ikke no' særlig glad i meg (forståelig nok...). Han er i en relativt "mobil" jobb så jeg vil måtte ringe ham på mobil og ikke på kontoret. Vil helst ikke ringe kontoret uansett for der vet alle hvem jeg er og sladderet vil gå om jeg spør etter ham. Poenget er at jeg vil unngå å skade hans rykte og ikke skape uro. Pr i dag mailes vi med jevne mellomrom og oppdaterer hverandre på barn, jobb og hverdag - veldig vennskapelig altså - men dette er en sak jeg bør snakke med ham om og ikke bare maile om... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 Ser ikke noe problem i det jeg - hvis dere har kontakten allerede. Så må jo han ordne opp i sitt hus, og du i ditt mht nåværende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mai 2003 Takker og bukker, Tusenfryd. Det er omtrent dette jeg har konkludert med også, men trengte en utenforstående til å bekrefte at jeg hadde rett Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #6 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg ville absolutt fått en klump i magen,hvis dette gjalt min kjære. Men det handler jo om tillitt. Og skulle det bli noe tull ville jeg tenkt at det var hans tap. Går sikkert fint det,men husk å være 100% erlig og åpen. Ikke skjul noe,du vet sikkert hva jeg mener. Viktig kansje å kunne snakke med dama hans også for hun er sikkert usikker. Vi er bare alle en kilde av energi som er blitt delt opp,vi er alle ett. Ta vare på hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 21. mai 2003 Snakke med dama hans? Ikke særlig lurt det vel om jeg ikke spesielt ønsker å sette i gang et skikkelig skred av dritt??? Skal være klar og redelig. Null problem Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mai 2003 #8 Del Skrevet 21. mai 2003 Syns nå den mannen høres litt ekkel ut, dersom kona hans ikke liker deg og likevel holder han kontakten med deg. Det må jo bety en av to ting; enten holder han kontakt med deg bak ryggen hennes (han er en løgner), eller han driter i hennes følelser (han er respektløs). Uansett, det er jo ikke ditt problem. Har du jevn kontakt med ham uansett, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 21. mai 2003 Det høres kanskje ille ut, men han er en sympatisk fyr. Grunnen til at kona holdes utenfor er at vi hadde et forhold mens han var gift - med henne. Derfor er hun ikke særlig glad i meg heller... :blunke: Det er noen år siden nå og jeg ser ingen grunn til at han skal uroe henne med at vi har kontakt pr mail iblant. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mai 2003 #10 Del Skrevet 21. mai 2003 Herregud! Nå ble jeg faktisk lei meg på hennes vegne. Vel, vel. Står ved det jeg sa; det er ikke ditt problem, og du har jo kontakt med ham uansett så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mai 2003 #11 Del Skrevet 21. mai 2003 Men hun burde få vite om kontakten slik at hun fikk dumpet tosken. Uansett hvor sympatisk han oppfører seg overfor andre, hjelper det ikke henne når han er en drittsekk overfor henne! Oki, det var en digresjon - igjen. NÅ skal jeg la det ligge. Fra NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 22. mai 2003 Kunne gått inn på en lang diskusjon om dette Salma... Jeg er veldig enig med deg i digresjonen din - feige mannfolk osv... :x Det er heldigvis ikke mitt problem lenger.. De to har i fellesskap valgt å fortsette å ha det miserabelt sammen framfor å nyte det de har igjen av livet på hver sin kant. Her er det mye rart i bakgrunnen. Kan fortelle deg hele historien en dag om du har tid Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #13 Del Skrevet 24. mai 2003 Visst dere hadde et forholde mens han var gift med henne, så HOLD DEG UNNA...uansett om hun får vite dere har kontakt eller ikke. SKANDALØST av deg å ikke respektere dette. Selv om HAN vil holde kontakt, bør du holde deg for god til det med tanke på konen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 24. mai 2003 #14 Del Skrevet 24. mai 2003 Herlighet. Enda mer røre? Eier verken du eller han respekt for henne? Du får jo ordnet opp likevel - som du sier. Hvorfor går dere ikke videre hver for dere? Dere har jo laget nok kål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 24. mai 2003 #15 Del Skrevet 24. mai 2003 Dessuten - det er jo temmelig respektløst av deg å ta sjansen på at han skal få et helvete på hjemmefronten - kanskje fordi han gjerne vil hjelpe deg og har vanskelig for å si nei. Stikk fingeren i jorda! Makan til dusteri er det lenge siden jeg har hørt... (ikke personlig, men du skjønner sikkert selv om du ser det fra den andre siden. Dessuten nevner du jo dette selv, så da vet du jo...) Det miserable samlivet er vel noe han betror seg om i de periodene det er ille, alle har problemer - å tro noe annet er tja, urealistisk. Men også å tro at alt er bare makkverk - når noen betror seg gjør de det gjerne i dårlige tider - men - de blir jo, altså er det også lyse perioder. Eller tror du at hans side av saken er hele sannheten, sagt frustrasjon for å lekke trykket litt... Tenk deg om. At du får litt ekstra bryderi og mindre suksess - hva så. Han valgte henne - la han gå videre. At han ennå har kontakt med deg, får han stå for, - nå spurte du. Og at du gidder være frivillig klagemur per mail, er også uforståelig - har vært borti halvdelen av par som alltid har ødelagt enhver fest osv. med å rakke ned på kona/gubben - i årevis - noen er slik - må ha trøst og forståelse, må være den uten feil (feil har han jo, han var jo utro - og det er neppe den eneste feilen hans - men når han kan prate dritt om kona, kan han fremstille seg selv i et bedre lys...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 26. mai 2003 Kan ikke huske at jeg har skrevet noe sted at denne karen "bruker meg som klagemur", eller "legger ut om hvor miserabelt han har det" :o . Slik er det ikke i det hele tatt. Tvert om forteller han gjerne om hyggelige ting han har gjort og opplevd de gangene vi mailer. Han har aldri snakka dritt om kona si - ikke om forholdene hjemme heller - heller ikke i den perioden (for flere år siden) da vi hadde et forhold. Sant å si berører vi sjeldent hjemmeforholdene som sådan når vi mailes. Det går mer på jobb, eller andre hendelser (har pussa opp her, jobba med det, reist dit osv...) Det kan sikkert bli tolket som respektløst å risikere et helvete på hjemmefronten hans. Det ønsker jeg ikke for verken ham eller henne og det var derfor jeg lurte . Sannsynligheten er stor for at han gjerne hjelper meg - og det er en type "utnytting" som jeg gjerne bruker i andre sammenhenger (venner o.l.) og som jeg ikke har noe imot at andre forventer av meg heller. Dette tilfellet er jo litt annerledes - og derfor spurte jeg. Takk for innspill Vega Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 27. mai 2003 #17 Del Skrevet 27. mai 2003 Tja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå