Kara W Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1461 Del Skrevet 28. januar 2011 Vi drar visst til Beitostølen i ettermiddag! Vi hadde egentlig booket en hytte om to uker, men så ble det flyttet på uten at vi fikk det med oss. Så idag har jeg stresset rundt for å få pakket alt. Venter nå på at mannen skal komme hjem, og så må vi dra bort til foreldrene mine og låne skiboks. Håper han ikke blir for sen, for ellers blir det så innmari mye trafikk. Har tittet litt på kartet, og det ser ikke ut til at det er de mest spennende bakkene der. Er mulig at jeg bare kjører en halv dag, og så tilbringer resten av tiden sammen med familien. Jeg må jo få testet det nye utstyret mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar 2011 #1462 Del Skrevet 29. januar 2011 I natt drømte jeg at jeg overtalte deg og familien din til og flytte til Porsgrunn! Og selvom det er litt vrient med jobber her kunne dere begynne som telefonselgere begge to og ungene kunne begynne i barnehagen med TheaM. Kos dere i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #1463 Del Skrevet 31. januar 2011 I natt drømte jeg at jeg overtalte deg og familien din til og flytte til Porsgrunn! Og selvom det er litt vrient med jobber her kunne dere begynne som telefonselgere begge to og ungene kunne begynne i barnehagen med TheaM. Kos dere i helga! Telefonselgere faktisk Jeg tror ikke noen av oss passer som det, så jeg håper det var fastlønn og ikke provisjon! Helgen var veldig fin, selv om den ble helt annerledes enn planlagt. Vi kom oss ikke avgårde før nærmere kl 16 på fredag, altså midt i rushen. Slet litt med å finne riktig hytte, og da vi endelig kom i hus gjaldt det å få barna i seng fortest mulig. Lørdag snødde det og blåste kraftig, så vi ble inne hele dagen. På ettermiddagen insisterte jeg på at vi skulle gå en tur. Det blåste fortsatt mye, og selv om vi bar barna på ryggen, så klagde de fælt hele veien. Den kvelden ble jeg dårlig igjen og fikk feber Så jeg gikk å la meg litt etter barna. Søndag hadde vinden roet seg og jeg var bedre, men jeg tok ikke sjansen på en skitur. Mannen var altså den eneste som kom seg ut. Og så bestemte vi oss for å reise hjem søndag ettermiddag. Men hytten var veldig fin, og vi koste oss der. Kunne gjerne tenke oss å reise opp en gang til, og da kanskje ha med oss et vennepar. I dag er siste dag i permisjonen min, så jeg er hjemme med begge barna. Har lekt og kost meg masse med dem. Nå er de slitne og ser på barnaTV (regner med at det ikke er så lenge til de sover begge to). Skal benytte sjansen til å rydde og vaske litt, og planlegge middagen. Det har ikke gått opp for meg at jeg skal begynne å jobbe igjen imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. januar 2011 #1464 Del Skrevet 31. januar 2011 Lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. januar 2011 #1465 Del Skrevet 31. januar 2011 Lykke til på ny jobb i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #1466 Del Skrevet 31. januar 2011 Lykke til i morgen!! Lykke til på ny jobb i morgen! Tusen takk! Det begynner veldig svakt å gå opp for meg at jeg skal begynne å jobbe, men ikke at permisjonen er over Jeg er nå nystelt, har pakket veske, sjekket togtider og skrevet ned navn på de jeg skal spørre etter når jeg kommer. Kjenner at det begynner å krible litt i magen! Mannen gleder seg masse til å være hjemme. I kveld har vi gått igjennom litt rutiner og slikt. Kjenner at jeg er litt nervøs, selv om jeg vet at alt ordner seg. Han har jo gjort dette før! Men sist hadde jeg så mye mer rutine på alt, så det var lettere å gi instruksjoner. Man da har han også mer mulighet til å finne ut av ting på egenhånd denne gangen. Jenten vår er jo stort sett bare glad, og lite kravstor, og det samme gjelder egentlig for gutten vår også. Nå burde jeg egentlig vært i seng allerede, så jeg er uthvilt til imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. januar 2011 #1467 Del Skrevet 31. januar 2011 Masse lykke til! Herlighet så fort tida har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. februar 2011 #1468 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvordan var første dagene på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. februar 2011 #1469 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen har stjelt dagboktittelen din! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=520237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1470 Del Skrevet 4. februar 2011 Da var en lang uke endelig kommet til slutten. Det er et veldig hyggelig miljø på jobben, og jeg tror jeg kommer til å trives, men det har vært sinnsykt mye å lære. Denne uken har jeg bare sittet og sett på en annen jobbe, så det har vært mye å ta inn uten å få øvet selv. Hodet har vært veldig fullt, og jeg har stort sett kollapset når jeg kommet hjem. Mannen har hatt en dramatisk start på permisjonen sin. Han hadde nettopp fått Plutteline til sovne og skulle sette seg ned og slappe av litt, da de ringte fra barnehagen og fortalte at Plutten var blitt bitt, så da måtte de avgårde til legevakten. Det gikk heldigvis bra, og Plutten forteller med stor iver om opplevelsen, så ingen traumer heller. Neste kveld fikk Plutteline over 40 i feber! Det var ikke en morsom natt. Hun har fortsatt feber, men den har gått en del ned. Mannen prøvde å ta henne med til legevakten idag, men der var det så lang kø at han måtte dra og hente Plutten. Dumme meg hadde glemt mobilen, så han fikk ikke avtalt at jeg kunne hente. Håper hun er bedre imorgen! Imorgen er planen en tur på Norefjell med pappa. Skal bli gøy å endelig prøve det nye utstyret. Selv om jeg også føler at jeg gjerne skulle blitt hjemme med familien. Vi får jo se an formen til Plutteline litt også. Er hun fortsatt dårlig tror jeg at jeg blir hjemme slik at en av oss kan ta henne med på legevakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1471 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen har stjelt dagboktittelen din! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=520237 Iiiik! Plagiat! Jeg får saksøke for brudd på åndsverkloven! (Ble faktisk litt snurt. Jeg brukte lang tid på å komme opp med tittelen, selv om den kanskje ikke er så original ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2011 #1472 Del Skrevet 4. februar 2011 Ble litt overrasket når jeg leste det nå, ang tittelen. Fortalte Mannen det og han reagerte faktisk med å synes at det var frekt av vedkommende. Du kan jo evt sende henne en pm og høre om hun kan endre tittelen på sin bok ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. februar 2011 #1473 Del Skrevet 4. februar 2011 Det synes jeg faktisk du skal gjøre! Jeg vurderte å gjøre det selv, men tenkte at det ble å blande seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2011 #1474 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Om ikke Kara gjør det så kanskje vi skal gjøre det. Endret 4. februar 2011 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1475 Del Skrevet 5. februar 2011 Ble litt overrasket når jeg leste det nå, ang tittelen. Fortalte Mannen det og han reagerte faktisk med å synes at det var frekt av vedkommende. Du kan jo evt sende henne en pm og høre om hun kan endre tittelen på sin bok ?? Det synes jeg faktisk du skal gjøre! Jeg vurderte å gjøre det selv, men tenkte at det ble å blande seg Takk for støtten, men tror ikke jeg tørr å sende PM. Liker ikke å ta kontakt med folk jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. februar 2011 #1476 Del Skrevet 5. februar 2011 Så Nótt, stein, saks, papir på hvem av oss som skal gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar 2011 #1477 Del Skrevet 6. februar 2011 Men den er ikke lik, den andre tittelen! Den ligner, men det er ikke samme tittelen. Den andre boka heter; Et hjem fylt MED kjærlighet. *prøver og roe kamphanene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. februar 2011 #1478 Del Skrevet 6. februar 2011 Ble det noen tur til Norefjell på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2011 #1479 Del Skrevet 6. februar 2011 Så Nótt, stein, saks, papir på hvem av oss som skal gjøre det? I dag orker jeg faktisk ikke. Så du må gjerne gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1480 Del Skrevet 6. februar 2011 Tusen takk for støtten jenter Men det føles som sagt litt unaturlig å klage på, så det er nok best å bare droppe det. Jeg kom meg på Norefjell, endelig! Det var sol og blå himmel det meste av dagen. Blåste litt over tregrensen, men ikke lengre ned. Var mest kunstsnø, så ikke det beste føret, men helt greit. Kl 14 skiftet det dessverre og ble overskyet og massevind. Bakkene begynte også å bli ganske isete, så vi gav oss kl 15. De nye utstyret var veldig deilig, og jeg gleder meg til å bruke det mer Hjemme hadde mannen ringt moren min for barnevakt mens han tok med Plutteline på legevakten, men før moren min kom så var hun frisk igjen. Så de tilbragte hele dagen sammen, og lagde god middag til oss når vi kom hjem. Idag var det mannens tur til å dra på skitur, mens jeg var hjemme og lekte med barna. Feberen til Plutteline økte i løpet av dagen, og kom helt opp i 40,8 Så da var det nok en gang å ringe til foreldrene mine for barnevakt, og denne gangen også bil. Etter 2 timer på legevakten får vi beskjed om "virus i øvre luftveier" Oversatt: "Vi vet ikke helt hva det er, men håper det går over av seg selv". Skulle ta en urinprøve på henne, men klarte å rote den til, så har nettopp vært en tur opp på sykehuset for å få tak i ny prøve Men nå er det søndag kveld, og den skal tilbringes med ektemannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå